کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی نوت 5 به قابلیت Write on PDF مجهز می‌شود

حدود دو ماه تا معرفی گلکسی  نوت 5 زمان باقی مانده است و در شرایطی که تابحال شاهد فاش شدن اطلاعاتی از شکل ظاهری و سخت‌افزار این فبلت بوده‌ایم، ولی تغییرات نرم افزاری صورت گرفته در آن کمتر جنبه عمومی پیدا کرده‌اند. یکی از اولین سرنخ‌ها در مورد تغییرات نرم‌افزاری امروز از راه رسیده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در اداره پتنت و نام تجاری ایالات متحده امریکا، سامسونگ درخواستی برای قابلیت جدیدی با نام Write on PDF‌داده است. طبق این پتنت، این نرم‌افزار جدید یک نرم‌افزار کاربردی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، مدیا پلیرهای همراه و کامپیوترهای دستی است که کاربر را قادر می‌سازد تا بطور مستقیم  روی تصویر یادداشت کرده و سندهای PDF، تصاویر و فایل‌ها را ذخیره کند.

قابلیت Screen Write‌ سامسونگ در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در سری نوت است که شما را قادر می‌سازد تا بر روی هر تصویری یادداشت کنید و دست خط خود را به صورت اسکرین شات در گالری گوشی ذخیره کنید؛ ولی نوشتن روی فایل‌های PDF‌ کمی دشوار است. اول این که باید Screen Write‌ را به کمک S-Pen فعال کنید، از نمایشگر عکس بگیرید و بعد روی  عکس گرفته شده یادداشت کنید. 

به نظر می‌رسد که قابلیت Write on PDF‌ به شما این اجازه را می‌دهد که بطور مستقیم روی نمایشگر یادداشت کنید بدون این که نیازی به اسکرین شات یا فعال‌سازی Screen Write‌ داشته باشید.

هرچند توضیحات بیشتری از این قابلیت هنوز منتشر نشده، ولی فکر کردن در مورد سری نوت و این که چقدر با قابلیت‌هایی نظیر Write on PDF  هوشمندتر می‌شود، جذاب است. سری نوت سامسونگ بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین سری محصولات حوزه گوشی‌های هوشمند است و شاید خوب باشد که در اینجا بگوییم اخیراً هم سامسونگ در بروزرسانی اندروید آب نبات چوبی قابلیت Smart Select‌ را به گلکسی نوت 3 که فبلت ۲ سال قبل است، اضافه کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27214 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/16 تعداد مشاهده: 1792
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر