کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت تاچ، موبایل را متحول می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ زمانی که اپل فورس‌تاچ خود را معرفی کرد، بسیاری از مردم جذب این تکنولوژی شدند. زمانی هم که به بازار عرضه و فراگیر شد جذابیت یک تجربه جدید را داشت. در عین حال اکثر دارندگان گوشی‌های آی‌فون 6اس و 6اس پلاس خیلی نگران صفحه نمایش حساس خود بودند که کوچکترین ضربه‌ای نخورد. اما مایکروسافت در اختراع جدید خود کاملا بر خلاف اپل حرکت‌ کرده است. مایکروسافت به‌جای اینکه صفحه نمایش را محکم‌تر فشار دهد تا گزینه‌های بیشتری فعال شود، تصمیم گرفته این کار را بدون لمس صفحه و تنها با نزدیک شدن دست به صفحه نمایش انجام دهد.

تکنولوژی جدید مایکروسافت پری‌تاچ(Pre-Touch) نام دارد که می‌تواند پیش‌بینی کند انگشت شما به کدام سمت خواهد رفت و گزینه‌های مرتبط را زیر انگشت شما نمایش می‌دهد.

در اپلیکیشنی که طراحی شده می‌توانید ببینید انگشت شما دقیقا کجا و با چه فاصله‌ای از ال‌سی‌دی قرار گرفته است. این دقت سنسورها به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا در اپلیکیشن‌های خود از این قابلیت استفاده‌های مختلفی داشته باشند. همچنین این تکنولوژی می‌تواند متوجه شود که شما گوشی را با یک دست گرفته‌اید یا هر دو دست، دست چپ یا راست و با توجه به نحوه گرفتن گوشی برای شما گزینه‌های مناسب را نمایش می‌دهد.

همچنین در لمس با دو انگشت، اگر شما روی یک آیکون انگشت خود را نگه دارید و انگشت دیگرتان را به صفحه نمایش نزدیک کنید، زیر انگشت شما گزینه‌های مناسب نمایش داده می‌شود و به‌راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

در نهایت می‌توان گفت پری‌تاچ، پتانسیل بسیار بالایی برای فراگیر شدن دارد و می‌تواند آینده اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد. برخلاف فورس‌تاچ و تاچ 3 بعدی، این تکنولوژی بسیار کاربردی است و به کاربر حس بهتری می‌دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31736 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/02/14 تعداد مشاهده: 1441
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

موسوي 1395/02/15 08:03
صرفا جهت اطلاع این تکنولوژی قبلا با اسم تاچ ایر تو گوشی s4 سامسونگ بوده و چیز جدیدی نیست.