کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی اندروید 6 برای گلکسی A9 عرضه شد


به گزارش سافت گذر به نقل ازمیزان آنلاین؛ مشخصه اصلی سری Galaxy A فلزی بودن بدنه آنهاست که سخت افزار مناسب هم در درون آنها جای گرفته است. البته نکته مهم در مورد این گوشی این بود که این گوشی بعد از عرضه رسمی اندروید 6 روانه بازار شده بود ولی سامسونگ برای آن نسخه اندروید 6.0 را در نظر گرفته بود که این مورد باعث تعجب خریدارانی می‌شد که به خیال اندروید 6.0 سراغ این گوشی می‌رفتند.


 
این آپدیت برای نسخه آنلاک این گوشی عرضه شده است و فعلاً خبر خاصی از عرضه بروزرسانی Galaxy A9 برای مناطقی که گوشی تحت قرارداد به فروش می‌رسد منتشر نشده است.

اگر شما از کاربران دارای این گوشی هستید حتماً به بخش تنظیمات و سپس "درباره دستگاه" و بعد "بررسی بروزرسانی" بروید و چک کنید که آیا بروزرسانی برای گوشی شما نیز عرضه شده است یا نه.
 
حالا در مورد ویژگی های این بروزرسانی هم صحبت کنیم بد نیست. افرادی که بروزرسانی اندروید 6.0 مربوط به این گوشی را نصب کرده اند می‌گویند که ساختار رابط کاربری دقیقاً مشابه آن چیزی است که قبل تر روی گوشی های دیگر شرکت همراه با نسخه اندروید 6.0 دیده بودیم.

قابلیت محبوب بررسی "اجازه دسترسی به سخت افزارهای مختلف گوشی" به نرم افزارهای مختلف، در این نسخه گنجانده شده است و قابلیت هایی مانند Google Now on Tap و سیستم مدیریت مصرف باتری Doze نیز به سیستم عامل اضافه شده اند.
 
البته شاید تعداد افرادی که مدل ویژه Galaxy A9 را خریداری کرده اند در کشور ما کم باشد، چون این گوشی به صورت خاص برای کشور چین عرضه شده است ولی با این حال عرضه این بروزرسانی اهمیت زیادی خواهد داشت.

چرا که با این بروزرسانی سامسونگ نشان داده که در فکر بروزرسانی گوشی های سری Galaxy A به اندروید 6 است و امید بروزرسانی برای گوشی های این گروه از جمله Galaxy A5 و Galaxy A7 نسخه های 2016 بسیار قوت خواهد گرفت و به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور خبر عرضه بروزرسانی این مدل ها به اندروید 6.0 را تقدیم حضور شما عزیزان خواهیم کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32118 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: میزان تاریخ خبر: 1395/03/05 تعداد مشاهده: 1616
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1395/03/06 11:16
واسه نوت 4 مدل 910H هم اومده. من دارم استفاده میکنم. راضیم ازش