کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316281 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار اولین تصویر از Xperia X Compact سونی

سونی پس از بازنشست کردن سری پرطرفدار Z گوشی‌های هوشمندش، تمرکز خود را بر توسعه گوشی‌های خانواده اکسپریا ایکس نهاده که نسبت به نسل قبلی از زبان طراحی به‌روزتری بهره می‌برند. تاکنون 2 عضو از سری اکسپریا ایکس به طور رسمی وارد بازار شده و این در حالی است که به نظر می‌رسد شرکت ژاپنی همچون سال گذشته نیز در نظر دارد پرچم‌دار قدرتمندی را این بار با قد و قواره‌ای کوچک‌تر نسبت به سایر پرچم‌داران اندرویدی راهی بازار نماید.


sony-xperia-z5-compact-aa-101-840x472

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر اساس تصاویر منتشر شده از سمت منابع وابسته به سونی، به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ نسخه کوچک شده پرچم‌دار اکسپریا ایکس را با نام Xperia X Compact معرفی خواهد کرد.

از آنجا که این محصول دارای پسوند کامپکت بوده، به نظر می‌رسد از نمایشگری ۴٫۶ اینچی بهره خواهد برد که در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بوده و دوربین احتمالاً ۲۳ مگاپیکسلی آن قادر است تصاویری با وضوح ۴K را ثبت نماید.

Sony Xperia X Compact

طراحی این گوشی نیز به نظر به پرچم‌دار آینده سونی Xperia XR شباعت زیادی دارد که برای اولین بار در چند سال اخیر طراحی پرچم‌داران سونی را تغییر خواهد داد. از سایر مشخصات X Compact می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، درگاه USB-C و بهره‌مندی از جدیدترین نسخه پلتفرم اندروید اشاره کرد. از آنجا که لودهنده توئیتری Evan Blass، تنها تصویر پنل جلویی دستگاه مورد بحث را منتشر کرده است نمی‌توان به طور قطعی در رابطه با سایر ویژگی‌های آن اظهار نظر کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33482 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/05 تعداد مشاهده: 2131
سافت گذر