کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش کامل انتقال لیست مخاطبین از آیفون به اندروید

اگر تصمیم گرفته‌اید که آیفون خود را با یک گوشی اندرویدی تعویض نمایید، صرف‌نظر از اینکه این تصمیم خوب است یا بد، با برخی مشکلات مواجه خواهید شد که شاید بتوان گفت مهمترین آن‌ها، انتقال اطلاعات شخصی از قبیل لیست مخاطبین به گوشی جدید است.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازدیجی رو؛ یک گوشی هوشمند قبل از هر چیز یک تلفن همراه است و اگر لیست مخاطبین آن از بین برود در واقع کارکرد اصلی خود را تاحدود زیادی از دست می‌دهد. بنابراین در این مطلب تصمیم گرفتیم تا برای کسانی که قصد کوچ کردن از گوشی‌های آیفون اپل به گوشی‌های اندرویدی را دارند، روش انتقال لیست مخاطبین را آموزش دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید و با خیالی آسوده از ورود خود به دنیای اندروید لذت ببرید.

انتقال لیست مخاطبین از آیفون به گوشی اندرویدی با استفاده از سرویس iCloud

اگر از کاربران گوشی‌های آیفون بوده‌اید پس حتماً یک Apple ID دارید. این روش انتقال مخاطبین از این واقعیت استفاده می‌کند که گوشی آیفون به صورت خودکار لیست مخاطبین را با سرویس iCloud همگام می‌کند تا در صورت تعویض گوشی آیفون، تمام مخاطبین به راحتی در دستگاه جدید نیز قابل دسترسی باشند. البته در این روش مشکل زمانی رخ می‌دهد که شما نخواهید به یک آیفون جدید کوچ کنید و در عوض قصد انتقال به یک گوشی اندرویدی را داشته باشید. خوب نگران نباشید، زیرا راهی هست که بتوان لیست مخاطبین را از iCloud به گوشی اندرویدی انتقال داد.

سرویس iCloudتوجه: در ادامه این روش شما به یک حساب گوگل هم نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر تا به حال در گوگل برای خود حسابی باز نکرده‌اید، ابتدا این کار را که کاملاً هم رایگان می‌باشد انجام دهید، زیرا به هر حال در استفاده از گوشی اندرویدی خود نیز به این حساب کاربری نیاز خواهید داشت.

در اینجا به صورت گام به گام مراحل کار را توضیح می‌دهیم و شما هم با طی این مراحل می‌توانید مخاطبین خود را به گوشی جدیدتان منتقل نمایید:

1- در برنامه مرورگر اینترنت با تایپ آدرس iCloud.com وارد این سایت شده و سپس بوسیله Apple ID خود به سیستم وارد شوید. پس از ورود به سرویس، بر روی Contacts کلیک کنید.

مخاطبین icloud2- iCloud تمام مخاطبین ذخیره شده شما را نشان خواهد داد. اگر قصد دارید تا تنها تعدادی از مخاطبین خود را به گوشی اندرویدی منتقل کنید، با فشردن کلید Ctrl (یا کلید Cmd در مک) موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر هم قصد دارید تا همه لیست مخاطبین را انتقال دهید، بر روی آیکون settings در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک نموده و سپس Select All را انتخاب کنید. پس از انتخاب مخاطبین مورد نظر خود، دوباره بر روی آیکون settings کلیک کنید و این بار گزینه Export as vCard را انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه export as vCard3- در این مرحله مرورگر اینترنت شروع به دانلود یک فایل vCard می‌کند که شامل مخاطبین شماست. این فایل را به دقت نگهداری کنید.

دانلود vcard

4- حال به Google Contacts مراجعه کرده و با استفاده از حساب گوگل خود که قبلاً به آن اشاره کردیم، وارد سیستم شوید. در منوی بالای صفحه با کلیک بر روی More گزینه Import را انتخاب کنید.

کلیک بر روی گزینه import

5- در این مرحله، فایل vCard را که قبلاً و در مرحله 3 بدست آورده بودید، آپلود نموده و بر روی گزینه Import کلیک نمایید.

آپلود vcard در سرویس گوگل

پس از انجام مراحل فوق، لیست مخاطبین شما به حساب کاربری گوگل منتقل خواهد شد. حال کافیست تا در گوشی اندرویدی خود وارد حساب گوگل شوید تا لیست مخاطبین با سرویس مخاطبین گوگل همگام شود و بدین ترتیب لیست مخاطبین آیفون را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید.

انتقال لیست مخاطبین از آیفون به گوشی اندرویدی با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث

اگر به هر دلیلی روش فوق برای شما جواب نداد، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث به منظور انتقال لیست مخاطبین خود از آیفون به اندروید استفاده کنید. اپلیکیشن My Contacts Backup از جمله بهترین برنامه‌هایی است که در این زمینه تولید شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. با کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا لیست مخاطبین گوشی آیفون را در قالب یک vCard استخراج کرده و آن را به ایمیل خود و یا هر شخص دیگری بفرستید. بقیه مراحل همانند قبل است و با استفاده از این vCard و آپلود آن به سرویس مخاطبین گوگل می‌توان لیست مخاطبین را به گوشی اندرویدی انتقال داد. جزئیات این روش به شرح زیر است:

1- ابتدا اپلیکیشن My Contacts Backup را با مراجعه به این لینک از اپ استور دانلود و بر روی آیفون خود نصب نمایید. پس از نصب برنامه آن را اجرا کرده و اجازه دسترسی به مخاطبین را بدهید. در مرحله بعد بر روی دکمه Backup کلیک کنید. پس از این که عملیات پشتیبان‌گیری از مخاطبین به پایان رسید، دکمه مذکور به Email تغییر نام پیدا می‌کند. بر روی این دکمه لمس کنید تا بتوانید فایل vCard را به هر آدرس ایمیلی که مایل هستید (آدرس ایمیل خودتان مطمئن‌تر است) بفرستید.

اپلیکیشن my contacts backup2- پس از اینکه ایمیل حاوی vCard را دریافت کردید، آن را در رایانه خود ذخیره کرده و سپس وارد سرویس مخاطبین گوگل یا همان Google Contacts شده و فایل را در آنجا آپلود نمایید.

کلیک بر روی گزینه import

حال به محض اینکه در گوشی اندرویدی وارد حساب گوگل خود شوید، لیست مخاطبین با سرویس گوگل همگام شده و در نتیجه قابل استفاده خواهد بود.

دقت داشته باشید که برخی اپلیکیشن‌ها هم برای انتقال مستقیم لیست مخاطبین از طریق سرویس‌های ابری، طراحی شده‌اند که در این مطلب به آن‌ها اشاره‌ای نکردیم. دلیل این کار هم این است که در اپلیکیشن‌های مذکور هیچ اشاره‌ای به اینکه لیست مخاطبین در چه سایت‌هایی آپلود می‌شوند، نشده است و بنابراین نمی‌توان از حفظ اطلاعات شخصی توسط آن‌ها اطمینان حاصل کرد. در کل پیشنهاد می‌شود که به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را بر روی سرورهایی که بعداً اجازه دسترسی به آن اطلاعات و یا حذف آن‌ها را نمی‌دهند، آپلود نکنید.

توجه: نسخه رایگان My Contacts Backup امکان انتقال حداکثر 500 مخاطب را مهیا می‌کند و اگر لیست مخاطبین شما بیشتر از 500 مخاطب را در خود جای داده است، باید نسخه حرفه‌ای این اپلیکیشن را تهیه نمایید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34050 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: دیجی رو تاریخ خبر: 1395/07/23 تعداد مشاهده: 2525
سافت گذر