کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738392209 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316496 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ با نام 22H2

به‌روزرسانی KB5036979 ویندوز ۱۰ 22H2، اعلان‌های حساب کاربری مایکروسافت را اضافه می‌کند. شماره ساخت ۱۹۰۴۵.۴۳۵۵ است. این آپدیت شامل اعلان‌های جدید حساب کاربری مایکروسافت، بهبودهای صفحه قفل ویجت و ... می‌شود.

نکات مهم

جدید! این آپدیت شروع به ارسال اعلان‌های مربوط به حساب کاربری مایکروسافت در بخش تنظیمات > خانه می‌کند. یک حساب مایکروسافت ویندوز را به برنامه‌های مایکروسافت شما متصل می‌کند. این حساب همچنین تمام داده‌های شما را پشتیبان‌گیری می‌کند و به شما در مدیریت اشتراک‌های خود کمک می‌کند. همچنین می‌توانید مراحل امنیتی اضافی را اضافه کنید تا از قفل شدن حساب خود جلوگیری کنید. این ویژگی اعلان‌ها را در سراسر منوی شروع و تنظیمات نمایش می‌دهد. شما می‌توانید اعلان‌های تنظیمات خود را در بخش تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > عمومی مدیریت کنید.

جدید! این آپدیت ویجت‌ها را در صفحه قفل تحت تأثیر قرار می‌دهد. آن‌ها پایدارتر و با کیفیت بهتری دارند. این آپدیت همچنین پشتیبانی بیشتری از تصاویر و تجربه شخصی‌تری برای شما فراهم می‌کند. این آپدیت یک مشکلی را که برخی از هدفون‌های بی‌سیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، رفع می‌کند. اتصال‌های بلوتوث پایدار نیستند. این موضوع در دستگاه‌هایی رخ می‌دهد که دارای firmware از آوریل ۲۰۲۳ و بعد از آن هستند. این آپدیت تغییراتی را در جستجوی ویندوز ایجاد می‌کند. اکنون قابلیت جستجوی برنامه پس از نصب آن بر روی آن بهبود یافته است. همچنین این آپدیت تجربه جستجوی شخصی‌سازی شده‌ای را برای شما فراهم می‌کند. بهبودها

مهم: از EKB KB5015684 برای به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰، نسخه 22H2 استفاده کنید.

 

به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ با نام 22H2

 

این آپدیت غیر-امنیتی شامل بهبودهای کیفیتی است. زمانی که این KB را نصب می‌کنید:

این آپدیت یک مشکلی را که هنگام از حالت استندبای مدرن رونمایی می‌کند، رفع می‌کند. ممکن است خطای توقف را ببینید، "0x9f DRIVER_POWER_STATE_FAILURE." این آپدیت یک شرایط رقابتی را که ممکن است از شروع ماشین جلوگیری کند، رفع می‌کند. این مشکل زمانی که یک بارگذار را برای شروع چندین سیستم عامل تنظیم می‌کنید رخ می دهد. 

این آپدیت یک مشکلی که بر روی مسیر مدیریت ذخیره پشتیبان تأثیر می‌گذارد را رفع می‌کند. یک نشت حافظه رخ می‌دهد که برخی دستگاه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 این آپدیت یک مشکلی را که بر روی پروتکل آدرس‌دهی ARP شبکه‌بندی کانتینر تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. این اشتباه VSID (شناسه زیرشبکه مجازی) را برای پورت‌های خارجی بازمی‌گرداند.

 این آپدیت یک مشکلی را که بر روی حفاظت‌های PPL (محافظت‌های فرآیندهای محافظت شده) تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. شما می‌توانید از آن‌ها عبور کنید.

 این آپدیت یک مشکلی را که بر روی راه‌حل رمز عبور محلی مدیر (LAPS) ویندوز تأثیر می‌گذارد، رفع می‌کند. عملیات‌های پس از احراز هویت (PAA) در انتهای دوره مهلت گذر رخ نمی‌دهد. به جای این کار، آنها در هنگام راه‌اندازی رخ می‌دهد.

اگر آپدیت‌های قبلی را نصب کرده‌اید، تنها آپدیت‌های جدید موجود در این بسته بر روی دستگاه شما دانلود و نصب می‌شود.

 

به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ با نام 22H2

 

پس از نصب این آپدیت، شما ممکن است قادر به تغییر تصویر پروفایل حساب کاربری خود نباشید.

هنگام تلاش برای تغییر تصویر پروفایل با انتخاب دکمه Start> تنظیمات> حساب> ممکن است پیام خطایی با کد خطای ۰x۸۰۰۷۰۵۲۰ دریافت کنید.

ما در حال کار بر روی یک راه‌حل هستیم و در یک نسخه بعدی بروزرسانی ارائه می‌دهیم.

لینک دانلود بروز رسانی Windows 10

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49952 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/05 تعداد مشاهده: 2046
سافت گذر