کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316088 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4 / 5
128 رأی
مدت زمان:
00:36:47
زبان / قیمت(تومان): فارسی / دانلود رایگان
فرمت / حجم فایل: 16/6 MB / mp3
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 3761 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود خانواده و تربیت عاشورایی

دانلود سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی با عنوان خانواده و تربیت عاشورایی

اگر انسان تمام همّ و غم خویش را نگذارد که در شمار بندگان خداوند رحمان باشد، بی شک در شمار بردگان شیطان وارد خواهد شد. ما یا در شمار «عباد الرحمان» هستیم یا «عبادالشیطان» - و حالت سومی متصور نیست. در نهایت کسانی که بین این دو هستن بالاخره به یکی از این دو راه می پیوندند. پانزده آیه پایانی سوره فرقان ویژگی های عبادالرحمان را بیان می کند.( کسانی که بی تکبر روی زمین راه میروند و در برخورد با جاهلان اینها بدام شیطان نمی افتند و دغدغه خانه و خانواده دارند و به تربیت خانواده اهمیت می دهند)

اولین ویژگی عبادالرحمان این است که ایشان کسانی هستند که بدون تکبّر بر روی زمین راه می روند و خضوع دارند. خداوند متعال در آیه ۷۴ سوره فرقان آخرین ویژگی ایشان را بیان می فرماید که عبادالرحمان کسانی هستند که دغدغه خانه و خانواده دارند و به استمرار از خدا طلب می کنند که خداوند از فضل عظیم خودش «مقام آرامش خانوادگی» را به ایشان هبه کند.

«منزل» یعنی محل نزول آرامش و «مسکن» اسم مکان و به معنی محل رسیدن به سکینه و آرامش است. در فضای خانه باید یک معادله ای ایجاد کنیم که محل نزول آرامش باشد و همه اعضاء خانواده احساس امنیت و آرامش کنند. «قرة العین» به معنی روشنی چشم تعبیر شده است؛ اما «قرة» از قرار می آید یعنی آنچه که باعث آرامش چشمان می شود؛ چون چشم ها تابلوی درون هستند و اگر درونمان آرام باشد، این آرامش در چشمانمان هویداست.

بحث خانواده بسیار مهم است و در نهضت انتظار به ما دستور داده شده است که اگر می خواهید با امن و امان از این دوران تا زمان ظهور عبور کنید، ملازم خانه و خانواده تان باشید و تربیت خانوادگی مناسب داشته باشید. این هنر عبادالرحمان است و هدف آن رسیدن به یک آرامش خانوادگی است که در آن نه تنها اهل خانواده متّقی بشوند؛ بلکه «امام المتّقین» و پیشوای پرهیزکاران بشوند. این هنر خانواده های علوی و فاطمی است که در فضای آن ها می توان به مقام امام المتّقینی رسید.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه