کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]
امتیاز بدهید
54321
4 / 5
128 رأی
مدت زمان:
00:49:05
زبان / قیمت(تومان): فارسی / دانلود رایگان
فرمت / حجم فایل: 4/37 MB / mp3
آخرین بروزرسانی:
دسته بندی:
تعداد مشاهده: 2411 دیدگاه کاربران بدون نظر دیدگاه کاربران نظر شما

دانلود نگاهی به اصلی ترین عوامل دین گریزی

دانلود سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع نگاهی به اصلی ترین عوامل دین گریزی - 2 جلسه

بر اساس آیه فطرت و اینکه انسان ها مفطور به فطرت الهی هستند، ساختار وجودی انسان ها به گونه ای طراحی شده است که مناسب دین است و در کشش های فطری انسان، میل به خداوند متعال و قرب او وجود دارد و حتی معرفت هم نسبت به پروردگار عالم و همه عالم تا حدود زیادی در جان آدمی به ودیعه قرار گرفته است. بر اساس اینکه انسان اساسا و ذاتا خوب آفریده شده است و به انسان فجور و تقوا الهام شده است، اینکه ما می بینیم اکثر انسان ها در یک فاصله ای نسبت به دین به سر می برند و به سوی خدا در حرکت نیستند علت آن چیست؟ اگر انسان ها فطرتا خداجو هستند، پس چرا دین گریزی اینقدر زیاد است؟
در یکی از آیات برجسته قرآن این علت دین گریزی طاغوت ذکر شده است.
«اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ»
طاغوت کافران را از نور به ظلمت می برد. کافران را به یک قهقرایی می برد که اینها نجات پیدا نمی کنند؛ به حدی که مخلد در عذاب می شوند. طاغوت در اینکه انسان ها نتوانند راه را پیدا کنند نقش برجسته ای دارد و تا وقتی طواغیت عالم هستند وضع همینگونه است. طواغیت بیشتر از ایجاد فقر و از بین بردن آرامش و ایجاد ظلم در زمینه های مختلف، انسانیت انسان ها را لکه دار می کنند. طاغوت واقعا تجاوز به حریم انسانیت انسان ها می کند. همین حالا هم جریان استکبار جهانی بدون هالیود، بدون رسانه ها، بدون عوام فریبی، بدون القائات غلط و شوم و بدون تصرفی که در فکر و اندیشه انسان ها می کند، اصلا نمی تواند یک هفته هم دوام پیدا کند.

پسورد فایل ها
سرور آپدیت نود 32
برنامه های مشابه