کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصادفا نام نسخه بعدی. ویندوز را لو رفت: Windows TH

Windows TH را می‌توان به عنوان نامی موقت یا دلیلی برای آماده نبودن نام نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز پذیرفت.


windows th

انتظار می‌رود تا هفته آینده مایکروسافت بالاخره نام نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز خود را اعلام نماید اما این شرکت در اقدامی تصادفی در یک وب‌سایت، نام Windows TH که مخففی برای Windows Threshold، کد اختصاصی درنظر گرفته شده برای نسخه جدید سیستم‌عامل خود است (که انتظار می‌رود ویندوز9 نام گیرد) را افشا کرد.

در وب‌سایتی که به عنوان پیش‌مشاهده برای متخصصان آی‌تی راه‌اندازی شده، مایکروسافت، نام ویندوز TH را در کنار جزئیاتی در خصوص نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز درج نموده است. مایکروسافت در روز سه‌شنبه و در رویدادی که در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد به جزئیات کامل این نسخه از ویندوز خواهد پرداخت.

windowsth

البته انتظار نمی‌رود تا ماه اکتبر، شاهد انتشار پیش‌نمایشی از این سیستم‌عامل باشیم. Windows TH را می‌توان به عنوان نامی موقت یا دلیلی برای آماده نبودن نام نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز پذیرفت.

درز تصاویر سایت مرتبط با نمایش پیش‌مشاهده‌ها می‌تواند به منزله آماده‌سازی این شرکت برای رونمایی از نسخه اولیه این سیستم‌عامل در هفته آتی باشد. آن‌طور که انتظار می‌رود پیش‌نمایش Windows TH شامل منوی استارت جدید، مرکز هشدارها، قابلیت دسکتاپ‌های مجازی و تغییراتی در رابط کاربری دسکتاپ است.

این شرکت همچنین برنامه Windows Insider Preview را در دست آماده‌سازی دارد که نسخه‌های اولیه آماده شده از ویندوز جدید را برای اظهار نظر در جهت اعمال تغییرات، به مشتاقان و متخصصان آی‌تی نمایش خواهد داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22885 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/07/07 تعداد مشاهده: 1543
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر