کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاک‌ترین لپ‌تاپ دنیا طراحی شد

طراحان آمریکایی، مدلی مفهومی از لپ‌تاپ خورشیدی فوجیتسو ساخته‌‎اند که به گفته کارشناسان، این فناوری می‌تواند صنعت تولید لپ‌تاپ را متحول کند.

این لپ‌تاپ از سلول‌های خورشیدی، صفحه نمایش قابل انعطاف OLED و مواد بادوام پیشرفته ساخته شده است که در کنار هم یک دستگاه بسیار کارآمد را تشکیل می‌دهند.
 
وقتی نمایشگر OLED گسترده شود، به یک نمایشگر بزرگتر تبدیل می شود. سلول‌های خورشیدی در کناره‌های لپ‌تاپ قرار می‌گیرند که در حالت گسترده بودن دستگاه باتری را شارژ می‌کنند. طراحان این دستگاه امیدوارند با پیشرفت‌های جدید در فناوری پردازنده‌ها، این امکان فراهم شود که با تولید انرژی اضافی، امکان شارژ دستگاه‌های دیگر نیز از طریق USB فراهم شود.

بر پایه گزارش دیزاین بوم، این رایانه برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها از ماژول 4G استفاده می‌کند. سه دوربین آن که در بخش فوقانی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند، امکان عکسبرداری سه بعدی را فراهم می‌کنند. این دوربین‌ها نقش یک ورودی حرکات صورت را نیز دارند و کاربران می‌توانند با انجام حرکات ساده به دستگاه فرمان بدهند. همچنین یک نمایشگر OLED کوچک به قسمت خورشیدی لپ‌تاپ اضافه شده تا پیشرفت شارژ باتری، قدرت سیگنال 4G و یا هر اخطار یا پیغام دیگری را که هنگام شارژ باتری دریافت می‌شود، نشان دهد.

دیگر ویژگی جالب این لپ‌تاپ، لاستیکی بودن سطح داخلی آن است که هنگام بسته شدن دستگاه مانع از خراشیدگی نمایشگر می‌شود و سطح خارجی آن از جنس پلی کربنات است.
 
با وجودی که این این لپ‌تاپ، هنوز تا رسیدن به تولید انبوه و عرضه به مشتریان راه درازی پیش روی دارد، قطعا نشان دهنده توجه سازندگان آن نسبت به تغییر فرایند تولید لپ‌تاپ به شکل سازگار با محیط زیست است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5383 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1390/03/19 تعداد مشاهده: 1572
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر