سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

Paknevis 1.0.4.4 / Virastyar 4.0 / 3.5 / 3.0

نظرات کاربران

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1404/03/11

بسیا جامع و کامل

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1403/09/03

دوستانی که مشگل نصب دارند. به خود سایت پاک نویس مراجعه کنند و از اونجا ورژن آخر و فایل راهنما(حلال مشگل) رو دانلود کنند.https://blog.paknevis.ir/introducing-the-best-text-editing-app/😎

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1402/12/14

تو ورد های بالاتر نصب نمیشه

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1401/07/19

پاکنویس روی ورد ۲۰۱۹ جواب داد👍👍

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1399/07/25

نصب افزونه‌ی ویراستیار روی ورد ۲۰۱۹
دوستانی که تمایل به نصب این افزونه کاربردی رو برای آفیس 2016 یا 2019 رو دارند به لینک زیر بروند تا نحوه نصب اون رو ببینند
https://analysis-art.ir/virastyar-in-word-2019/
یا
دوستان برنامه نویس از این لینک می توانند استفاده کنند
https://virgool.io/@epsi1on/httpsvirgooliooxaagl0od19a-oxaagl0od19a

موفق باشید

نام کاربر : ehsan2016 زمان ثبت نظر : 1397/10/23

لطفاً با سازندگان این نرم‌افزار و متولیان آن تماس بگیرید و از ایشان بخواهید که نسخه‌ی سازگار با Word 2016-2019 و libreOffice 6 را ارائه نمایند.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1397/06/04

با عرض سلام و خسته نباشید
ما که دستمون به بزرگان و برنامه نویسان ویراستیار نمی رسه ... اگر شما ارتباطی دارید چرا نسخه منطبق با ویندوز 10 و ورد 2016 این برنامه ارائه نمیشه ... چرا پشتیبانی نمیشه ؟؟؟ آخه این چه مملکتیه ؟؟؟ حداقل متخصصان خود شما رجیستر این برنامه را تغییر بدهند تا مشکل تطبیق اون حل بشه و بعد در سایت بگذارید ... ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1395/05/03

با سلام
چرا نرم افزار ویراستار در office 2016 (ویندوز 8 نسخه 64 بیتی) نصب نمی شه
موقع نصب پیغام نیاز به برنامه woord2007 یا بالاتر را می دهد در حالیکه 2016 که بالاتر هست. لطفا راهنمایی کنید
متشکرم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/08/10

با سلام و تشکر از زحمات شما
آیا ویراست یار روی آفیس 2016 نصب میشود؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/04/04

سلام... وقتی ویراستیار رو نصب می کنم گوشه پایین مینویسه کمک به بهبود ویراستیار و بعد از چند ثانیه وقتی که توی محیط ورد هستم.. ارور word has stopped working .... رو می نویسه و از ورد میاد بیرون... لطفا کمکم کنید... که باید چی کار کنم..قبلا اینجوری نبود!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/06/12

ببخشید چه طور میشه فقط و فقط قسمت پیدا کردن غلط املاییش رو فعال کرد؟ لطفا کمک کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/06/03

در پاسخ به نطق شما eeali747
خیلی ببخشید فرمایش شما محترم اما هیچ به این فکر کردید دستاوردهای غرب که شما از آن یاد فرمودید تماما مدیون مسلمانهاست ؟ مسلمانان کاشف اعداد ریاضی 0-9 بودند که اروپاییها آنرا جایگزین اعداد رومی نمودند تمام دستاوردهای غرب از همینجا شروع شد ریاضیات مدرن بعدش محاسبات مکانیک بعدش فیزیک بعدش شیمی بعدش محاسبات زبان کامپیوتری کامپایلر 0-1 تا رسید بدانجا که الان بقول شما رباتهای سازنده رباتهای قطعات کامپیوتر مثل سی پی یو و ... را برنامه ریزی می کنند تا با استفاده از رباتهای ساخته رباتهای انسانی بتوانند ظریفترین کامپیوترها را طراحی کنند بمن بگو اینهمه از خاورمیانه نفت میگیرن میبرن با پتروشیمی 1000 برابر جنس تولید می کنن اینهمه کشور ما را چه زمان شاهنشاهی چه انقلاب اسلامی یا باج میگرفتن یا نفت ارزان می خرند حالا خیلی مثلا بقول شما حرام هست که این بچه های بدبخت ایران که بقول سازمان جهانی زیر خط فقر زندگی می کنند چهار تا نرم افزار ناقابل کراک کنند؟ انصافتون کجا رفته ؟ فقط با یک نیگاه بوضع درآمد اروپایی و آمریکایی با یک جوان ایرانی از نظر سطح درآمد و وضعیت معیشت هر آدمی میفهمه فاصله طبقاتی رو از زمین تا آسماتن هست شما به چه جراتی بخودت اجازه میدی دلت برای کسانی بسوزه که تمام منابع جهانی (گیاهی جانوری زیست شناسی زمین شناسی منابع نفتی ) چه با زور چه بی زور دست اونهاست الان همین الان که شما داری از حق کپی رایت برادران امریکایی و اروپایی صحبت می کنی آیا اونها کوچکترین حقی برای اعتلای حقوق بالحقه مردم ایران در دستیابی به علم دانش نمی گیم زمان جمهوری اسلامی (شاید معتقد نباشید) همون زمان شاهنشاهی قائل بودند ؟؟؟ شما برو تحقیق کن ببین اونا الان قطب جنوب و قطب شمال را بین امنریکا و روسیه اروپا تقسیم کردند سهم سایر ملل مخصوصا ایران از این منابع طبیعی کجاست ؟؟؟ یکدونه راکتور اتمی با سوخت فیسیون (شکافت هسته ای) که الان همه جهان از سال جنگ جهانی دوم به بعد همه دارند به ایران بخل می ورزند این درحالیست خودشان راکتور فوزیون (جوش هسته ای ) دارند بخاطر همین چقدر بلوا راه انداختند تحریم پشت تحریم جنگ پشت جنگ در خاورمیانه راه انداختند تا منابع مالی دولت ایران همواره خاطر خنثی کردن فتنه های کشورهای همسایه در حال بیهوده صرف شدن باشد تا مبادا مردم ایران در رفاه زندگی کنند اونوقت شما از حقوق کپی رایت برنامه ریز 4 تا نرم افزار بی ارزش (که نرم افزارهای استراتژیشونو اونا هیچوقت تو اینترنت نمی گذارند بعد از ماجرای ادوارد اسنودن ) شما فقط یه نگاه به سرانه سالیانه اون کشورها نگاهی بکن مقایسه کن با سرانه سالیانه کشور ما فقط بودجه آموزش پرورش ایالات متحده 5 برابر کل بودجه سال کشور ماست فکر میکنی از کجا آوردند از خرید نفت ارزان خاورمیانه و تبدیل آن به 200 ملیون نوع ماده استراتژی با کمک پتروشیمی و شیمی پیشرفته و .... انصافتون کجا رفت الله اکبر الله اکبر الله اکبر .............. !

یا حق

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/01/07

دوستانی که با نصب و اجرای ویراستیار مشکل دارن در این گروه سازندگان این برنامه پاسخ های راهگشایی اعلام کردن
https://groups.google.com/forum/#!msg/virastyar/JJY28I-Av9Q/0NfqVjLpI4EJ

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/11/08

سلام
پیغام زیر احتمالا به خاطر تغییر در مسیر نصب پیش فرض داده می شود.
Error applying transforms. Verify that the specified transform paths are valid
بهروز

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/11/08

سلام
دوستانی که تب ویراستیارو نمیبینند باید اول مطمئن بشن که برنامه virastyar در word options در برگه Add-in در قسمت active application قرار گرفته.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/22

با سلام
من ویندوز 7 نسخه 64 بیتی دارم. هر کاری میکنم متاسفانه نمیتونم ویراستیار رو نصب کنم در واقع . NET Framework نصب نمیشه و همش ارور میده...میشه لطفا کمکم کنید ؟ باید چیکار کنم ؟ برای کار تز دکترام خیلی بهش نیاز دارم
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/13

با سلام
با تشکر از زحمات بسیار خوبتون
نرم افزار ویراستار روی ویندوز 7 کامل نصب کردم و آفیس 2013 هم دارم ولی tab ویراستا رو ندارم !!! چکار باید انجام بدم تا بتونم با این برنامه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمائی کنید.
تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/09/27

با سلام
من وقتی می خوام این برنامه رو نصب کنم این خطا رو میده چی کار باید بکنم ویندوزم 7 آفیس 2010 دارم ممنون میشم راهنماییم کنین
Error applying transforms. Verify that the specified transform paths are valid

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/07/29

سلام
خسته نباشید
من هم به مشکل یکی از دوستان دچار شدم
قبلا ی بار یراستیار رو نصب کردم ولی خود به خود حذف شده, هر کاریم میکنم دوباره نصب نمیشه و tab اون ظاهر نمیشه, میشه کمک کنید, من برا نوشتن پایاننامم احتیاج دارم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/07/13

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من سالهاست که از این نرم افزار در همه ویندوزها و آفیس ها استفاده میکنم و کارم را خوب راه انداخته
امروز بعد از نصب مجدد ویندوز و آفیس هر کاری میکنم این برنامه نصب نمیشه و این خطا را میده:
Error applying transformation. verify that the specified transform paths are valid

کسی میتونه کمکم کنه که باید چی کار کنم؟ چند باری آفیس را هم نصب کردم اما هر بار این خطا رو میده

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/06/31

سلام خسته نباشید
من خیلی وقته از این نرم افزار استفاده می کنم
چند روزه tab ویراستیار دیگه نمیاد
تو add-ins هم غیر فعال زده هر کاری میکنم فعال نمیشه
لطفاً کمک کنین،من تو یه شرکتی کار میکنم که اگه این برنامه نباشه کارم خیلی لنگ میشه تورو خدا کمک کنین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/01/09

من نسخه های قبلی نرم افزار رو تست کرده بودم ولی اینقدر برای اجرا مشکل داشت که نبودنش از بودنش بهتر بود. ولی نسخه جدید رو بعد از نصب رو ی آفیس 2013 بدون هیچ تنظیم خاصی اجرا کردم و بسیار خوب لغات رو تشخیص میداد و اکنون یکی از نرمافزارهای محبوب من هست.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/09

سلام
آیا واقعا نسخه 2.5 هستش؟ و آیا واقعا داخل آفیس 2013 حواب می دهد؟
چون در سایت خودش آخرین نسحه 2 بود و چون اونی که به اسم 2.5 دانلود کردم اصلا روی 2013 32 بیتی جواب نداد!!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/11/26

طریقه فعالسازی ویراستار در آفیس 2010
کلیلک روی File
کلیلک روی Option
کلیلک روی add-ins
کلیلک روی virastar2010.dotm
کلیک روی دکمه go در manage add-ins
فعالسازی تیک برنامه در پنجره com add-ins
کلیلک روی OK
موفق باشید: MOHASA

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/11/24

سلام

لطفن در قسمت توضیحات این برنامه، اضافه کنید که با نسخه‌ی 2013 ورد نیز هماهنگی دارد. همان‌طور که در صفحه‌ی فیسبوک این نرم‌افزار گفته شده است:
https://www.facebook.com/Virastyar
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/09/25

در مورد تفاوت حجم که سوال پرسیده شده بود. بخاطر دات نت فریمورک است که در نسخه 32 بیتی وجود دارد اگر دات نت فریمورک را داری احتیاجی به دانلود این حجم نداری بگردی حجم کمتر در اینترنت هست mah1353@yahoo.com

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/01/25

هر چهار نسخه را دانلود کردم و روی ویندوزهای های 32 و 64 بیتی سون با موفقیت نصب شدند اما افزونه برنامه روی word ظاهر نمیشه. از word 2010 استفاده میکنم. هم روی لپ تاپم و هم کامپیوترم نصب کردم درست نشد. یکی کمک کنه!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/01/17

سلام.
با تشکر از سایت خوبتون.
هر دو نسخه ۶۴ بیتی را برای ویندوز ۷ ، آفیس ۲۰۰۷ دانلود کردم اما هیچکدام نصب نشد. پیغام خطا: A required component for interacting with Excel is not available. Please run setup.exe
وقتی msi64.exe یا setup.exe را اجرا می کنم این خطا را نشان می دهد. وقتی windowsinstaller را اجرا می کنم این پیغام خطا را می دهد: Not enough storage is available to process this command ..
لطفا راهنمایی کنید که به شدت به این نرم افزار نیازمندم.
ممنون از همگی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/01/03

با سلام
خیلی ممنون. برنامه بسیار جامع و کاملی هست. جای این برنامه در نرم افزار ورد بسیار خالی بود. البته قابلتهای آن از برنامه علط گیر انگلیسی بیشتر هم می باشد. خیلی به درد تایپیست ها و دانشجویان جهت تایپ پایان نامه می خورده.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/12/27

ممنون از آپدیت شما
لطفا نسخه 2 رو بدون پیش نیازهای آن قرار بدید تا دریافت کنیم.
اکثر پیش نیازهای این برنامه در سیستم ها موجود است.

ممنون

نام کاربر : smahmood زمان ثبت نظر : 1390/12/27

خیلی ممنون
من دانلود کردم اما هنوز نصب نکردم
نسخه ی آنلاینش رو دیدم. چیز جالب بود اما یه برنامه که realtime باشه خیلی بهتره
حالا باید ببینیم نسخه ویندوزیش چه جوریه
ممنون سافت گذر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/11/23

سلام بچه ها کسی می دونه چرا حجم 64 بیتی (62 مگ) با 32 بیتی (218 مگ) خیلی فرق داره

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/09/01

دوست عزیز گمان نکنم همچین چیزی امکان داشته باشه چون که لابراتوار کسپر فایل های مربوط به بلاک کردن رو همراه اپدیت میفرسته و جداکردن اون فایل ها از فایل های آپدیت کاری بس دشوار است...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/09/01

با سلام
من معتبرترین مجله پزشکی فارسی کشور را با این نرم افزار ادیت می کنم و دیکشنری مخصوص مدیکال رو خودم تعریف کردم و این برنامه حرف نداره
ممنون از تیم سافت گذر

هنوز منتظر سرور کاسپر با قابلیت بلک لیست نشدن هستم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/08/27

آقا بحث بیخودی نکنید.

خودشون هم تازه برنامشون رو روی سرور http://sourceforge.net گذاشتن. چی میگید شما ...!!!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/31

نظرات رو خوندم و دیدم چطور با یک نفر که نظرش مخالف بقیه هست مثل دشمن یا ... برخورد کردین.

بابا نظر شخصیش این بوده چرا بجای جواب دوستانه و منطقی میکوبینش ؟ بعد همین شماها همه جا ادعا میکنین آزادی بیان میخواین و ... خب همین که یکی نظرش مخالف شما باشه و شما بکوبینش میشه عدم تحمل آزادی بیان از طرف خود شما.

نام کاربر : DONYAM زمان ثبت نظر : 1390/06/29

من از نظر کسب اعتبار از طریق این برنامه برای سافتگزر مخالف فرمایشات شما هستم , چرا که کسی با جستجوی این برنامه به این سایت کشیده نمیشه و برنامه هم اونقدر پیشرفته نیست که اگر کسی جایی روی سیستمی ببینه خوشش بیاد و بخواد به خاطرش به سافتگزر سر بزنه . بس این موضوع رو کاملا رد میکنم .
از طرفی کاملا موافق هستم که ما به خاطر تحریماتی که بر ضدمون هست 100% اجازه استفاده از این نرم افزارهای کرک شده رو داریم .
اگر قوانین بین الملل یک طرفه بر ضد ما نبود در اون صورت هم استفاده از نرم افزار خارجی کرک شده درست نبود .
ولی در شرایط کنونی عقل حکم میکنه که پول دادن به نرم افزار دشمنانمون که برای استفاده از سایتهای خیلیهاشون باید از ابزاری استفاده کنیم که نفهمند از ایران هستیم , چرا که ما رو مجاز به استفاده از خدماتشون نمیدونند , کار نادرستی هست .
حتی گوگل که خدمات فارسی گزاشته اجازه نمیده از ایران نرم افزارهاش رو دانلود کنید .
میدونید چرا ؟؟؟
چون استفاده ایرانیها از جستجوگرشون بر پول و اعتبارشون اضافه میکنه ولی استفاده از نرم افزارهای حتی مجانیشون از طرف ما سودی براشون نداره .

اونها تکنولوژی رو برای ما درست نکردند و برای خودشون این کار رو کردند و اون هم با غارت کشورهای دیگه .
تحریمهای جدید هم که برای نرسیدن ما به انرژی اتمی بود .
پس به نظر من نمیتونیم در مورد اونها از مساوات صحبت کنیم چرا که اونها نمیتونند .
سبز باشید .

نام کاربر : eeali747 زمان ثبت نظر : 1390/06/25

کاربر مهمان(البته طبق فرمایشتون VIP) عزیز :
بنده با رعایت کپی رایت از هر نظر موافقم ولی نه اینکه نرم افزار مسلمونا رو رعایت کنیم ولی در مورد نرم افزارای دیگه که توسط به قول شما "کافران" نوشته میشن رعایت نکنیم! آخه این چه طرز فکریه قربون شکل ماهتون من برم؟ چرا مردم دنیارو امثال شماها به 2 دسته مسلمون و کافر تبدیل میکنین؟ هیچوقت فکر کردین اگه همونایی که اسمشونو کافر گذاشتین نبودن الان شما برق و کامپیوتر و اینترنت و ... نداشتین که بتونین اینجا کامنتی بذارین و به قول خودتون "منطقی" بحث کنین؟ میدونین با اولین بیماری که سراغتون میومد بدون انواع خدمات پزشکی و دارویی از بین میرفتید؟ و خیلی چیزای دیگه که اصلا نیازی به بیانشون نیست و البته از موضوع این سایت هم خارجه...
قرن 21 هستیم.خوبه انسان به کمک قدرت تعقلی که داره دست از تقلید های کورکورانه برداره.اون کسی که زحمت کشیده برنامه ای رو نوشته یا تلفن هواپیما و... با تلاش زیاد تولید کرده و در دسترس ما قرار داده مستقل از دیدگاه مذهبیش یک "انسان" درخور تقدیره.توصیه دوستانه این حقیر به شما هموطن و همنوع عزیز اینه که قضاوت در مورد رفتار و کردار دیگران رو به عهده آفریننده عادل حقیقی بگزاری."قد تبین رشد من الغی" راه تعالی و تیره روزی رو هم تو کتابش برای بندش روشن کرده.خالق بزرگ این هستی همه کارهاش مثل شب و روز و ماه و سال و ترتیب فصول سال و ... از نظم و حساب دقیقی برخورداره...
سافت گذر هم این نرم افزار و به طور رایگان برای من و شما گذاشتن.وجهی ازین بابت دریافت نمیکنن و البته دوستانی که از سالهای گذشته با این سایت آشنایی دارن میدونن که این مدیران سایت نیازی به این برنامه 8 مگی اپن سورس تولید داخل ندارن که باهاش اعتباری کسب کنن و از حقوق "معنوی" تولید کننده اثری اپن سورس به نفع خویش بهره برداری کنن!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/24

با سلام مجدد
نظرات دوستان جای خود ولی من میخوام بحث کنم نه دعوا!
به نظر میاد سافت گذر برای اینکه آمار بازدید کنندگانش بالا بره دست به هر کاری می زنه! به نظر میاد! من VIP سایت هستم اما در این کارهای سافت گذر که دم از حقوق، اون هم از نوع معنوی می زنه، کمی تناقض اعتقادی دیده می شه. چگونه:
وقتی گفته می شود که "تمام حقوق مادّی و معنوی این نرم افزار برای دبیرخانه ی شورای عالی اطلاع رسانی محفوظ است" بدین معنا است که هر گونه تکثیر که جنبه ی مادّی داشته باشه مجاز نیست، (شرعاً). مگر اینکه توسط شورای عالی اطلاع رسانی انجام شده باشه. درسته؟(اگر درست نیست به طور منطقی بحث کنید)
سافت گذر با قرار دادن این نرم افزار در سایت خود نه تنها از آن به صورت رایگان تبلیغ نمی کنه بلکه باعث بالا رفتن بازدید کنندگان سایتش می شه که این هم نوعی استفاده تجاری از برنامه است، هر چند که برنامه متن باز و رایگان باشه. (چون قید که شده که "تمام حقوق ...")
میشد فقط برنامه رو با سایت معرفی کنه و اون رو برای دانلود قرار نده!
من شخصاً نرم افزارها و کرک های VIP این سایت رو پس از دانلود به فرد یا افراد دیگری نمی دادم و می گفتم که سایت راضی نیست! این کار را هم ادامه می دهم. با افتخار! در رابطه با تمام نرم افزارهایی که یک مسلمان نوشته باشه این کار انجام میدم و حق کپی رایت رو رعایت می کنم.
امیدوارم که خود ساف گذر هم در بحث شرکت کنه!
شرع می گوید که دزدی از دشمن اشکالی نداره و حلال هم هست! پس استفاده از نرم افزارهای کرک شده ی کافر مشکلی نداره! (میتونید از مرجع تقلیدتون سؤال کنین)
خواستم مسأله ی شرعی اون رو مطرح کنم! همین!
موفق و پیروز باشید
ارادتمند شما
مهمان

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/24

اینقدر حرصم می گیره وقتی می بینم یارو شونصدتا نرم افزار کرک شده رو سیستمش نصبه اونوقت از کپی رایت حرف می زنه........

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/23

دوست عزیز شما که خودت زودتر دانلود کردی و نصب کردی چی شد یهو دچار عذاب وجدان شدی؟

نام کاربر : DONYAM زمان ثبت نظر : 1390/06/23

حالا اینجا چه بی احترامی ای شده ؟
این جای تشکره که تو این سایت پر مخاطب در باره نرم افزار تعریف شده ؟
خوبه همچین آش دهنسوزی هم نیست , شما کجا میتونستید این همه تبلیغ مجانی از نرم افزارتون داشته باشید ؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/22

جناب چه ربطی داره به حقوق مادی و معنوی !!!! یه نرم افزار رایگان و متن بازه که در اختیار عموم گذاشته شده اینی که شما می فرمایید کپی رایته که برا نرم افزارهای فروشیه بکار برده میشه ! همه میدونن که نرم افزار مال شورای عالی انفورماتیکه و فروشیم نیست . مگه گروه سافت گذر ادعا دارن نرم افزار مال خودشونه؟؟



نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/22

به دلیل متن‌باز بودن امکان دسترسی به سورس برنامه و کمک در بهبود آن از طریق سایت نرم‌افزار وجود دارد.
http://www.virastyar.ir/download

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/06/22

سلام
وقتی شما به حقوق مادی و معنوی نرم افزارهای دیگران احترام نمی گذارید چه انتظاری دارید که دیگران به حقوق سایت شما احترام بگذارند. وقتی این نرم افزار رو نصب می کنید ، به قسمت درباره ویراستار بروید تا ببینید که نوشته است "تمام حقوق مادّی و معنوی این نرم افزار برای دبیرخانه ی شورای عالی اطلاع رسانی محفوظ است"

نام کاربر : baham_tanha زمان ثبت نظر : 1390/03/03

سلام.

نرم افزار خوبیه.

ولی قبلش باید به سافت گذری های عزیز بگم لینک غیر مستقیم دانلود هم بزارید ممنون میشم.

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
Clash Royale 140489007 for Android +7.0

Clash Royale 140489007 for Android +7.0

کلش رویال

Download Accelerator Plus 20191022 for Android +5.0

Download Accelerator Plus 20191022 for Android +5.0

دانلود منیجر حرفه ای

مجموعه فیلم‌های آموزش حسابداری به زبان فارسی

مجموعه فیلم‌های آموزش حسابداری به زبان فارسی

آموزش حسابداری

VLC for Android 3.6.5 for Android +4.2

VLC for Android 3.6.5 for Android +4.2

پلیر وی ال سی

Formware 3D SLICER 1.2.6.1 (x64)

Formware 3D SLICER 1.2.6.1 (x64)

پرینت سه بعدی

SQLBackupAndFTP 12.7.19 Professional

SQLBackupAndFTP 12.7.19 Professional

بکاپ گیری از پایگاه داده اس کیو ال بکاپ اف تی پی

Offworld Trading Company

Offworld Trading Company

کمپانی بازرگانی در مریخ

Harry Potter 7 Part 2

Harry Potter 7 Part 2

هری پاتر برای کامپیوتر

F1 2014

F1 2014

فرمول یک 2014

تمامی مطالبی که بایستی در مورد ورزش یوگا بدانید

تمامی مطالبی که بایستی در مورد ورزش یوگا بدانید

یوگا و تاثیرات آن بر بدن

8 جلسه عزت و حُرّیت در سیره امام حسین (علیه السلام) از حجت الاسلام والمسلمین رفیعی

8 جلسه عزت و حُرّیت در سیره امام حسین (علیه السلام) از حجت الاسلام والمسلمین رفیعی

حاج آقا رفیعی با موضوع عزت و حُرّیت در سیره ی امام حسین (ع)

Drawn The Painted Tower

Drawn The Painted Tower

برج نقاشی شده

GO Keyboard Prime 4.03 / Pro 1.60 + Plugin for Android

GO Keyboard Prime 4.03 / Pro 1.60 + Plugin for Android

کیبورد گو

UltraISO Premium 9.7.6.3860 Retail

UltraISO Premium 9.7.6.3860 Retail

الترا ایزو ویرایش فایل ISO

کلیدهای میانبر متداول در ویندوز

کلیدهای میانبر متداول در ویندوز

کلید میانبر ویندوز

Abalone 2.0.3 for Android +2.3

Abalone 2.0.3 for Android +2.3

بازی آبالون

Deep Blue

Deep Blue

مستند دریاها و اقیانوس ها

PDF Architect Pro + OCR 9.1.88.23120

PDF Architect Pro + OCR 9.1.88.23120

ویرایش و تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف

عهدنامه مالک اشتر یا فرمان تاریخی امام علی(ع)

عهدنامه مالک اشتر یا فرمان تاریخی امام علی(ع)

سیاست و حکومت

Lynda - Working with Perspective in Photoshop

Lynda - Working with Perspective in Photoshop

فیلم آموزش کار با پرسپکتیو در فتوشاپ

آشنایی با زیر ساخت شبکه جهانی اینترنت

آشنایی با زیر ساخت شبکه جهانی اینترنت

آشنایی نرم افزاری و سخت افزاری با اینترنت

JP Software Take Command 35.00.21

JP Software Take Command 35.00.21

مدیریت خط فرمان ویندوز

سوره زلزال توسط کودکان

سوره زلزال توسط کودکان

سوره زلزال

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

یادگیری اسکولاستیک اکسپرس: اعداد 1 تا 20

سخنرانی آیت الله مصباح یزدی درباره غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه

سخنرانی آیت الله مصباح یزدی درباره غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه

غفلت از اهداف انقلاب؛ اصلی‌ترین مشکل جامعه از زبان آیت الله مصباح یزدی

PowerSurfacing RE 2.4-4.2 for SolidWorks 2012-2018 Rev 15.8.2018

PowerSurfacing RE 2.4-4.2 for SolidWorks 2012-2018 Rev 15.8.2018

پاور سورفیسینگ مدل سازی و مش بندی و مهندسی معکوس

Castle Story v0.6.1

Castle Story v0.6.1

داستان قلعه | نسخه‌ی جدید و آپدیت‌شده

Truecaller Pro – Caller ID & Block Premium 26.4.6 for Android +8.0

Truecaller Pro – Caller ID & Block Premium 26.4.6 for Android +8.0

تروکالر برنامه تماس

GiliSoft AI Toolkit 10.2

GiliSoft AI Toolkit 10.2

هوش مصنوعی

ویدئوی بازکردن بدنه کنسول بازی PS5 و آشنایی با قطعات داخلی آن

ویدئوی بازکردن بدنه کنسول بازی PS5 و آشنایی با قطعات داخلی آن

آشنایی با PS5

NoRoot Data Firewall 5.4.1 for Android +4.0

NoRoot Data Firewall 5.4.1 for Android +4.0

فایروال قدرتمند و بدون نیاز به دسترسی به روت برای اندروید

Battlefield 6

Battlefield 6

بتلفیلد 6

Cold Waters

Cold Waters

استراتژیک جنگی

کاشکی می آمدی

کاشکی می آمدی

چیستی انتظار

Hibernator Pro 2.56.3 for Android +6.0

Hibernator Pro 2.56.3 for Android +6.0

خواب زمستانی

Opera 132.0.5905.102 / Opera Air / Opera GX

Opera 132.0.5905.102 / Opera Air / Opera GX

مرورگر اینترنتی اپرا

Stealth Inc 2 - A Game of Clones

Stealth Inc 2 - A Game of Clones

شرکت مخفی 2 - بازی کلون‌ها

Sackboy: A Big Adventure v16.03.2023

Sackboy: A Big Adventure v16.03.2023

سک بوی

Abelssoft FileCryptor 2025 v6.0.57197

Abelssoft FileCryptor 2025 v6.0.57197

رمزگذاری فایل‌ها و پوشه‌ها

Retrovirus

Retrovirus

ویروس زُدایی

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!