همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
بابا .وای خدای من. رحم کنید یاران !!!!!!!!!!!! ویستا دیگه بین xp و seven له شد . دست بردارین تورو خدا.این کارا چیه!!windows 98 میزاشتین بهتر بود .
سلام و خسته نباشید کارتون واقعا عالییه من و دوستام از سایت شما خیلی استفاده می کنیم دستتون درد نکنه یه در خواست داشتم ازتون ویندوزویستا را لطفا از حالت کاربر ویژه در بیارید من الان بهش نیاز دارم اما نمیشه نسخه قابل اعتمادش را از مغازه ها جایی که من هستم پیدا کرد بازم ممنون
سلام من تازه به این شبکه اومدم. خواستم اولین دانلودمو انجام بدم.
با سلام و خسته نباشید اگه امکان داره ویستا رو از حالت vip خارج کنید چون فکر کنم با وجود ویندوز 7 نیازی به نصب ویستا نباشه. بشدت برای دوره mcitp بهش نیاز دارم. بازم ممنون
سلام . من کاربر vip هستم و می خواهم با IDM برنامه ها و بازی ها رو download کنم لطفا تنظیمات IDM رو برای دانلود VIP از سایتتون بگید . ممنون .
wow bah bah be in migan sorat 3,3 mb/s har ghsmat 22s , omid var am kar kone , merci
علی یارتون خیلی مردید شماها ...
واقعا عاليه.امشب دانلودش تموم ميشه.شبي 400 مگ ميگيرم امشب تموم ميشه.فقط يه نظر و پيشنهاد. سايتي با لينک مستقيم که اينجوري بزاره اصلاً نيست.دانلودتونو محدود کنيد به ثبت نام در سايت.آخه من يه کرک ميخواستم همه سايت هاي خارجي محدود بود به 10 جا ثبت نام و عضو شدن.واسه اينکه غير ايرانيا نتونن راحت بگيرن دانلودو محدود کنيد به ثبت نام تا ديگه سايتاشونو free بزارن.بازم ممنون از سايت خوبتون اولين سايت برتر دانلود در کشور محسوب ميشه .رو دست نداره
سلام ميدونيد ترکوندن يني چي ؟ يني همين کاري که شما تو سايتتون ميکنيد يني آخريشين يني ....
خيلي سايت خوبي داريد ممنون
سلام من ويندوز 7 رو از همينجا دانلود کردم و نصب هم کردم واقعا زيبا سريع قوي و غير قابل ويروسي شدنه.حرف نداره.اونايي که اين ويستا رو نصب کردن با و 7 م با اين ويژگي ها ديدن بگن کدومش بهتره؟که اگه ويستا سرتره اونو دانلود کنم ممنون از راهنماييه سريعتون
سلام خسته نباشيد من اين ويندوز رو دانلود کردم بسيار عالي بود همچنين اتوکد 2010 ممنون
با سلام خدمت شما نکته اي هست که اينجا بايد به عرضتون برسونم ويندوزهاي شرکت مايکروسافت داراي قابليتي به نام Slipstream هستند (که مي توان يک ويندوز بدون Service Pack را به ويندوز Service Pack دار تبديل کرد، به علاوه ي اين که مي توان اجزا، تنضيمات و درايورهاي آن ويندوز را قبل از نصب دستکاري کرد، به طوري که انگار آن ويندوز از اول اين چنين بوده) واژه Integrated اشاره به چنين ويندوزهايي که دستکاري شده اند مي کند. اگر ويندوز شما اورجينال است،بايد به جايIntegrated از RTM استفاده کنيد.
اگر بتونيد کيفيت سايت (سرعت و قدرت سرور) رو همراه با آپديت بودن مثل حالا حفظ کنيد بهترين سايت دانلود ايران خواهيد شد. (از اينکه سرور ايراني انتخاب کرديد بهتون تبريک مي گم)
سلام وخيلي خيلي تشکر دارم از شما بابا اي ول هنوز نيومده گذاشتيد منم دانلودش کردم
کارتون عالي و بي نظيره واقعا دست مريزاد شماره ساخت اين ويندوز چنده؟ با تشکر پويان
خيلي باحالين
حرف نداره ويندوزش پيشنهاد ميکنم حتما دانلود کنيد فقط لينک مستقيم
با سلام من windows vista 32 bit hom P اورجينال را روي لپ تاب خودم دارم مي خواستم بدونم به نظرتان مي تونم اين ويندوز ويستا با سرويس پک دو را نصب کرده و با شماره سريال ويندوز قبلي آن را ريجستر کنم . و اينکه آيا sp2 را جداگانه نمي شود دانلود کرد تا نيازي به نسب دوباره وينوز نداشته باشم. در ضمن آيا مي شود با اين کرک ويندوز با sp1 را نيز ريجستر کرد. خيلي ممنون از شما بابت سايت زيبا و واقعا بدردبخورتان.
مرسيييييييييييييييييييييييييييي
zahmat mikeshin mamnun movafagh bashid days mory joooon
واقعا سايت شما عاليه ، خسته نباشيد .
سلام خسته نباشيد. واقعا سايت رديفي دارين. مرسي. فقط يه سوال: اين ويندوز چه نسخه از Framework رو داره؟ خيلي برام مهمه
بابا دمتون گرم خيلي زحمت ميکشين لينک مستقيم لينک مستقيم لينک مستقيم لينک مستقيم لينک مستقيم فقط لينک مستقيم همش لينک مستقيم بدين ممنونم Sokot1020
خدا رحمت کنه رفتگونتون که به فکر ما بدبخت بيچارهها هم هستيد خيلي لطفکرديد که لينک مستقيم گذاشتيد کاش براي ويندوز 7 هم لينک مستقيم ميذاشتيد. با تشکر ممد آويزون
سلام. خيلي دمتون گرم. صفا هر چي لينک مستقيم ه .
اولن سلام. مدتهاست ميخوام بهتون يه دست دردنکنه اساسي بگم ولي هرچي فکر ميکنم نمي دونم چي بگم که لايقتون باشه. تنها کاري که ازم بر مياد اينکه هر روز لينک سايتتون رو همراه با RSS به هر ايميل ايراني که مي بينم سند مي کنم. تمام بروبچ همکاران هم از مشتريهاي پر و پا قرص شدن. تو سايتهاي خودم و وبلاگم + سايتهايي که براي بقيه طراحي مي کنم هم اسم شما رو جز اولين لينکها ميذارم. بهرحال باز هم حاضرم هر جور کمکي که بشه انجام داد، ارائه بدم يه سئوال هم داشتم. آيا من که الان Vista SP1 رو دارم بايد اون رو پاک کنم يا نه مي تونم Update کنم. ممنون ميشم اگه جواب بدين ضمنا من الان بيرون از ايران (باکو) مشغول کار هستم اگر فکر کردين کمکي هست که ميشه از اين ور کرد در خدمتم. تعارف نکنيد
سلام لطفا اگر امکانش هست نسخه 64 بيتي اين ويندوز رو هم بزاريد. ممنون ميشم
از لينک مستقيمتون که گذاشتيد بسيار ممنونم خسته نباشيد
فقط اين گونه نرم افزار ها و برنامه ها را از سايت شما انتظار داريم -واقعا عالي بود مرسي از لينک مستقيم موفق باشيد
اين سايت يکي از بهترين سايتهاي فارس اي هست که تا بحال ديدم من سايتهاي زيادي در زمينه دانلود کار کردم اما با جرات تمام ميگم که سايت شما يه چيز ديگه است بخاطر همه زحماتتون نشکر ميکنم
امروز اون روزي بود که گفتم برتي شما اثبات ميشه و اين کارُ کرديد. ار حالا به بعد کمتر سايت ايراني يا حتي خارجي ياراي مقابله با شما رُ خواهد داشت. تا جايي که بتونيم همه جا سايت شما رُ منتشر ميکنيم.
سلام بسيار خوشحالم که بعد از زمان طولاني اولين دسايت ايراني همانند softpedia تاسيس شده است. اميدوارم اين سرعت در به روزشدن ادامه پيدا کند و نرم افزارهاي اين سايت هر روز بيشتر و کاملتر شود.
آقا بسيار ممنونم . دستتون واقعا درد نکنه . مثل هميشه عالي .
خيلي عالي بود لطفا براي آپلود در آپلود سنتر ها از سايت http://www.mediafire.com/ استفاده کنيد که لينک مستقيم ميده
سلام سايتتون واقعا عاليه
يه سوال خيلي مهم من که SP1 ويستا رو دارم اونو پاک کنم يا اين ويندوز روي اون نصب ميشه و بعد به پک دو تبديل ميشه. مثل ماجراي پک 3 ويندوز اکس پي ممنون ميشم جواي بدين.
با تشکر از سايت واقعا عاليتون يه خواهش داشتم مي خواستم هر موقع که نسخه RC اصلي ويندوز 7 رسيد بازم شما جزء اولين سايتهايي باشين که اونا براي دانلود بصورت لينک مستقيم قرار ميديد بازم مرسي
با سلام وخسته نباشيد دستتتون درد نکنه واقعا سايت توپي داريد من از ساعت 3 امروز هر لحظه سايتتون رو چک کردم تا الان لينک مستقيم رو ديدم براي همين خواست اولين کسي باشم که تشکر کرده
جون مادرتون فقط لينک مستقيم بذاريد تا ما بدبخت بيچارهها هم بتونيم دانلود کنيم. با تشکر ممد آويزون
خداييش يه حركتي كنيد و لينك رو از سايت خودتون بديد در ضمن ممنونم از زحماتتون و برنامه هاي بي نظيرتون كه تو كل سايتا تكيد
سلام 3 گيگ خيلي زياده... اگه ممکنه خريد پستي رو تو سايتتن راه اندازي کنين. با تشکر
رپيدشير بهترين مکان است.بدليل سرعت فوق العده بالايي که دارد لطفا اکانت تهيه کنيد.
خيلي ممنون بهترين کارتون اينه که تو رپيد شير آپلود ميکنيد . کساني که نميتونند از رپيد شير دانلود کنند مشکل خودشون هست نه بقيه + بزرگترين آپلود سنتر هم هست . اين برنامه هم براي کساني که نميتونند از رپيد شير به صورت Free دانلود کنند : R a p i d s h a r e P l u s 3 . 1 http://rapidshare.com/files/213648574/mocike.rar.html
با تشكر از شما عزيزان خواهشمند است لينك مستقيم را هم ارائه فرماييد.
اين آخرشه ولي حيف که لينک مستقيم نداريد تور خدا لينک مستقيم بزاريد
با تشکر از شما بابت اين سايت خوبتون ولي يه سوال داشتم اينکه چه گيريه سر آپلود تو رپيدشر ؟!!! اين همه آپلودسنتر که خاصيت رزيوم دارن ( مثل mediafire يا filezzz ) لطف کنيد اينقدر تو اين رپيدشر آپلود نکنين.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!