همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام من این بازی رو تو ۸.۱ نصب کردم اولش یه ضد حال اساسی ضد بهمون چون اصلا باز نشد بعد از کلی گشت و گذار xna مایکروسافت رو نصب کردن درست شد مشکلی نیست تست شده کار میکنه
سلام این بازی اول ارور Framework 3 رو میگیره ، بعد از اینکه این نرم افزار رو نصب کردم Microsoft XNA Framework Redistributable 3.1 این بار ارور دیباگ که سوال میکنه برای مایکروسافت بفرستم یا نه ! میشه بگید اصلا تو ایکس پی نصب میشه یا نه ؟؟؟؟
برای اجرای بازی به برنامه Microsoft XNA Framework Redistributable 3.1 نیاز دارید . با نسخه های دیگه کار نمیکنه http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=15163
سلام به همگی من این بازی دانلود و نصب کردم. دو مرحله رو که میرم و تموم میشه ، سه مرحله ی دیگه باز میشه.که اصلا نمیتونم وارد اون مراحل بشم. دو مرحله ی قبل رو که رفتم 2 تا ستاره قرمز داده بهم. ولی الان ک این 3 تا مرحله باز شده اصلا نمیتونم روش کلیک کنم و واردش بشم. دوستان کسی میتونه من رو راهنمایی کنه؟ jafar_palideh
منم همین مشکل رو داشتم . این برنامه رو دانلود و نصب کن ، درست میشه . http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=15163
دوست عزیز .... این بازی یک بازی در سبک Turn-Based RPG است و خارجی است ! شما از کجا فهمیدی این بازی ایرانی است !؟ ایرانی ها تا حالا بازیسازی در این سبک را تجربه نکرده اند.
به نام خدا و سلام . 1- این بازی روی ویندوز هفت با سرویس پک 1 نصب و اجرا شده بدون هیچ مشکلی . 2- احتمالا به خاطر کرک بازیه که ویروس یاب تشخیص تروجان میده . 3- اگر بازی اجرا نشد ، آخرین ورژن Directx و همینطور Dot Net Framework و همچنین Nvidia Physx رو نصب کنید . اگر باز هم اجرا نشد ، Microsoft XNA رو نصب کنید . اگر باز هم اجرا نشد ، نیازمندیهای سیستم رو چک کنید . به هر حال ، بعد از اینکه این بازی مورد تست قرار گرفته در سایت گذاشته شده . امیدوارم راه حلهای مورد نظر پاسخ گو باشند . در غیر اینصورت ، باز هم با ما در تماس باشید .
سلام مجدد:بررسی کردم ظاهرا فقط و فقط با اکس پی سرویس پک2 کار میکنه.خب این یک ایراد بزرگه حداقل با اکس پی سرویس پک 3 کار کنه باز خوبه اما اینطوری راستش بدرد نمیخوره!!خب بازی ایرانی همینه دیگه!
سلام خدمت عزیزان سافت گذر:این بازی اصلا نصب نمیشه!!یعنی بعد از اینکه اکسترکت میکنه نصبش تموم میشه!!و بعد هم اگه آیکونی که رو دسکتاپ درست کرده(شورت کات) رو میخوای باز کنی ارور ویندوز(از این ارور دیباگ که سوال میکنه برای مایکروسافت بفرستم یا نه)میزنه!!و همین!! دوباره بسته میشه!! من یک چند بار روی اکس پی امتحانش کردم الانم میخوام رو سون 64 امتحان کنم ولی بعید بدونم!! اگه میشه چک کنین ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!