سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

Windows XP Professional SP3 Integral Edition September 2022 x86

نظرات کاربران

نام کاربر : blackpuosh زمان ثبت نظر : 1399/05/08

با سلام و خسته نباشید
فقط خواستم به اون دوستانی که هی میان میگن چرا پولیش کردید و چرا وی‌آی‌پی‌ش کردید و این حرفا... بگم که... دوست عزیز‌، شمایی که دو سه هزار تومن پول عضویت برات خیلی زیاد به حساب میاد ، شما یا دوره کامپیوتر رو خط بکش... یا برو از جاهای دیگه ((که کم هم نیستن!!)) رایگان‌شو دانلود بکن...!!
دیگه چرا اینهمه قصه و فلسفه می‌بافی....!!! زشته بابا بخدا....!!
خب بروز نگه داشتن و نگهداری و ساپورت سایت هم که مفتی نیست....!!!
مگه سافتگذر حمال مفته که از جیبش سایت راه بندازه، بعد اونوقت بیاد هرچیزی هم که شما میخواهید رایگان بده...!!!؟؟
مردم هم چه توقع‌هایی دارنا... خوده شمایی که میگید چرا پولیش کردید، اگر از جیب خودتون سایت راه می‌انداختید، یدونه نرم‌افزارتونو رایگان میذاشتید...؟؟!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1399/03/13

آخر نفهمیدیم مایکروسافت آپدیت xp رو قطع کرده یا نکرده
طبق گفته مایکروسافت فوریه 2014 بوده
چطور آپدیت کردید وقتی مایکروسافت دیگه آپدیت نداده؟
میشه جهت اعتمادسازی توضیح بفرمایید تا مطمئن خرید کنیم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/05/31

با سلام

دوستان، بنده سیستم عامل Win XP SP3 را با استفاده از Hyper-V روی Win 8 نصب نمودم، اما وقتی CD و Flash memory را وصل مینمایم، Win XP آنها را شناسایی نمی نماید.

دوستان چه کنم که بشناسد ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

با تشکر فراوان

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/04/30

مگه پشتیبانی مایکروسافت از اکس پی تموم نشده پس این نسخه های آپدیت شده چیه که هر چند وقت میزارین واگه هنوز آپدیتی میشه لطف کنیداگه میشه این آپدیت ها رو جداگانه بزارید (به همراه روش نصب) که مجبور نشیم هر چند وقت یه ویندوز کامل دانلود کنیم.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/03/23

اکس پی بلاک ادیشن چیز زیاد جالبی نبود تنها تفاوت خوبش فقط در تمهاش هست که اکثر کاربران از تم های مشکی خوششون میاد

نام کاربر : mo_re_za زمان ثبت نظر : 1393/03/23

با سلام خدمت شما کاربر سافت‌گذری!
یه نکته در مورد ویرایش‌های ویندوز 8.1 و 8 هست، اونم اینکه درسته که ویرایش Enterprise یه سری امکانات شبکه‌ای و امنیتی نسبت به ویرایش Pro بیشتر داره، ولی همه می‌دونن که تقریباً همه‌ی کابرای خانگی نیازی به اون امکانات ندارن و در عوض امکان Windows Media Center که می‌تونه برای کاربرای خانگی مفید باشه، فقط رو ویرایش Pro نصب می‌شه و نمی‌شه اونو در ویرایش Enterprise اجرا کرد.
پس با توجه به امکان Windows Media Center یا (WMC) و همچنین سبک‌تر بودن نسبی ویرایش Pro نسبت به Enterprise، پیشنهاد می‌شه اگه کاری به امکانات اضافی نسخه‌ی Enterprise ندارین، نسخه‌ی Pro را نصب کنید و لذت ببرید
-------------
MoReZa

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/03/03

عزیز، اگه همین ویندوز ایکس پی نسخه Windows XP Professional SP3 Corporate Integrated بهترینه، واسه لپ تاپ هم بهترین گزینه هست. خود سافتگذر هم در توضیحات این نسخه اشاره کرده بهش.
در کل نسخه بلک ادیشن یه جورایی توصیه نمیشه.

در بین ویندوزهای 8.1 هم نسخه Enterprise بهترینه. که توی سایت هست. اینم لینکشه:
http://www.softgozar.com/WebPage/Download.aspx?SoftwareId=2332&Title=Microsoft-Windows-8.1-Pro-VL-with-Update-MSDN-/-Enterprise-With-Update-MSDN-x86/x64

حق یارت دوست عزیز

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/03/02

سلام خسته نباشید
خیلی ممنونم از نظرتون،البته من درکنار ویندوز اکس پی ،7 هم دارم که تو فکر ارتقاء به 8.1 هستم (Pro یا Enterprise ؟) یه چیزی هم درباره ویندوز اکس پی هست که (Windows XP Professional SP3 Corporate Integrated May 2014) یا Windows XP Pro Corporate) (SP3 Black Edition April 2014 را نصب کنم ؟ اگر کسی اطلاعاتی درباره این دو بده ممنون میشم.خیلی ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/02/31

دوست عزیز اصلا توی نصب سرویس پک 3 شک نکن. از همه نظز از سرویس پک 2 بالاتر و بهتره، بخصوص به لحاظ امنیتی.
البته پیشنهاد همه ی کارشناسان و حتی خود مایکروسافت اینه که بری سراغ ویندوز 7 یا بالاتر. البته اگه سیستمت قدیمی نباشه و رم یک گیگ داشته باشی. هر چند با رم 512 هم سرعت ویندوز 7 آنچنان بد هم نیست.
ویندوز 7 نصب کن و حقیتا لذت ببر. خدا یارت باد

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/02/31

سلام خسته نباشید
من ویندوز اکس پی سرویس پک 2 را دارم،کسانی که این ویندوز را دانلود و استفاده میکنند به نظرتان می ارزد که دانلود و جایگزین ویندوز خودم کنم ؟ ممنون میشم نظرتون را بگید.خیلی ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/11/12

والله دوستانی که حاضر نیستن 500 تا تک تومنی واسه لینک دانلود همچین ویندوزی هزینه کنن دیه نوبرشو آوردن ...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/26

میکروسافت اعلام کرد دیگه از ویندوز XP حمایت نمیکنه! و کلا خز شده و دیگه آپدیت های جدید براش نمیاد!
از 7 به بعد فکر کنین.

نام کاربر : farzan20 زمان ثبت نظر : 1392/09/20

با عرض سلام و درود خدمت مدیریت محترم سایت بسیار خوب و مفید سافتگذر و تشکر بابت زحماتی که برای فراهم اوردن بهترین نرم افزارهای روز و در اختیار کاربران ایرانی قرار دادن آنها متحمل میشوید. مدتها بود که دنبال یه ویندوز دست نخورده و تمیز با آپدیتهای 2013 میگشتم، و همونطور که حدس میزدم اون را مثل همیشه با اطمینان خاطر از کارکرد درستش در سایت بسیار خوب شما پیدا کردم. فکر میکنم فقط همین سرعت بسیار بالا و بدون قطع سرورهای قدرتمند شما ارزش این قیمت ناچیز نرم افزارهای خوبتون را داره، دیگه کیفت نرم افزارها که جای خود داره. :) ویندوز بسیار خوبیه و اون را به بقیه کاربران توصیه میکنم.

نام کاربر : 30bil زمان ثبت نظر : 1392/09/01

سلام
عرض ادب و احترام و خسته نباشید
کار شما بسیار قابل تحسین است
متاسفانه بیشتر ما ایرانی ها یاد نگرفتیم که در قبال خدماتی که دریافت می کنیم باید هزینه پرداخت کنیم
این در مورد دریافت نرم افزار دو صد چندان می شود.
واقعا برای دوستانی که در جیب هاشون را محکم گرفتندکه مبادا یه قرون هزینه کنند اما انتظار دارند
همه مجانی در خدمتشون باشن متاسفم به نظر من این پول برای حمایت از زحمات و به روز نگه داشتن
سایت بسیار ناچیز است این را موقعی بعضی متوجه خواهند شد که خدای ناکرده سایت از رونق بیفتد
یا بعضی به علت ناسپاسی بعضی ها پشت دستشان را داغ کنند و سایت از به روز بودن خارج شود
من چندین بار تا کنون عضویت خود را تمدید کرده ام و با خیال راحت از خدمات سایت استفاده می کنم
و از همه بچه های زحمت کش سافت گذر کمال تشکر را دارم
موفق و سربلند باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/05/25

سلام به دوستان
هرجای سافت گزر میرم به جای اینکه دوستان نسبت به خود نرم افزار صحبت کنند مشکلات رو بگن.
واسه کی مشکل داشته خوب هست یانه.
به جاش میاید در مورد vip صحبت میکنید یا فوحش میدید یا چاپلوسی.
لطفا سافتگذر پیگیری کنید اگر امکان داره یه پکیج جدید بزارید.
مرسی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/04/24

سلام والا من تا الان دنبال یه ویندوز خوب می گشتم حالام که اومدم پولیه دمتون گرم اگه به ما نرم افزار هم ندید بازم دوستون دارم .مرسی از سایت خوبتون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/04/04

سلام به بچه های سافت گذر میخواستم بگم ما میایم از سایت شما دانلود میکنیم که قیمت کمتری بپردازیم ولی بر عکس.من خودم عضو VIP نیستم ولی این برنامه رو در موقعی که از ویژه در اومد دانلود کردم.میخاستم بگم نرم افزار هاتون رو پولی نکنید.من خودم به شخصه از رایتل استفاده میکنم و گیگی 9 هزار تومان پول پرداخت میکنم و شما حساب بکنید این نرم افزار هم حدود 600 مگابایت هست یعنی برای من 6 هزار تومان آب می خوره بعد شما اومدید پولیشم کردید؟ما که در آمدمون کم هست باید چیکار کنیم؟ برای ما هم فکری بکنید.
ممنون علی از تهران.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/03/24

لطفا اگه میشه فایل های Microsoft .NET Framework و نرم افزار Winrar را به این ویندوز اضافه کنید البته نه انکه نصب اتومات باشه . بلکه فقط داخل سی دی ویندوز باشه که بعد از نصب ویندوز بتوان این نرم افزارها را نیز نصب کرد .

نام کاربر : hamraz69 زمان ثبت نظر : 1391/10/24

سلام
سایتتون واقعا توپه به خدا
اما حیف نیست سایت به این خوبی خیلی جاهاش پولی باشه؟محض اطلاع من گدا تشریف ندارم.اما بخاطر این سایت که دوسش دارم و همه جا هم تبلیغش می کنم میگم.همه برنامه ها یکم اینور اونور تو اینترنت رایگانش پیدا میشه پس حیفه بخاطر چند تومن خیلی از کاربرانتون رو از دست بدین.لااقل این ویندوز ایکس پی رو از پولی دربیارید.ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/10/23

با سلام و تشکر از شما
من فکر می کنم ویندوز ایکس پی 10 ژانویه که گذاشتید نسبت به قبلی سبکتر می باشه اما دو نکته اگه بشه اعمال بشه خیلی خوبه
1- میدونم معمولن مایکروسافت مدیا پلیر 9 روی ویندوزشه اما دیگه مدیا پلیر 11 را اکثر ویندوزها می ذارند پس مدیا پلیر 11 را وش بزارید 2- کلن ویندوز را اتوماتیک نمائید چون شما همه را تاوامتیک نمودید بغیر از زبان و کاربر نصاب - خب زبان که معلومه فارسی را نود درصد می خوان برای کاربر نصب سیستم هم اونایی که واردن خودشون می رن وین ان تی را ویرایش می کنند یا بعد از نصب تو رجستری تغییر می دند پس خواهشم اینه 1- مدیا پلیر 11 بشه 2- کلن نصب اتوماتیک باشه
لطفن در صورت اعمال خبر رسانی کنید

ممنون

نام کاربر : chista57 زمان ثبت نظر : 1391/09/14

درود و با تشکر از سایت خوبتون

باید بگم خدماتی که ارائه میدید در قبال پولی که میگیرید(عضویت ویژه) واقعا ناچیزه و خیلی عالیه

امیدوارم توی این گرونی شما همینطور ارزون باقی بمونید و سعی کنید با تبلیغات بیشتر امکانات مالی خودتون رو برای بهتر شدن سایت بیشتر کنید

اگه لطف کنید و ویندوز XP سرویس پک 3 نسخه 64 بیتی رو با آپدیت جدیدتر (البته نسخه اورجینال و بدون دستکاری) رو برای دانلود بزارید ممنون میشم

با سپاس

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/09/05

با سلام
ایام سوگواری آقا اباعبدالله رو به همه تسلیت میگم...
راستش خاستم بگم ماشالله هزار ماشالله تا یک چیز خوب پیدا میکنم همون نوشته قرمزه کنارش هست
قبلنا به جرات سایتوتنو به بقیه دوستام تبلیغ میکردم اما الان نمیتونم همچین کاری کنم..اومدم این ویندوز و چند چیز دیگه بگیرم....خورد تو حالم...به هر حال ممنون از سایتتون...محی 63

نام کاربر : arsalan681 زمان ثبت نظر : 1391/09/02

سلام Integrated منظورش چیه؟ میشه یه ویندوز xpsp3 بذارید که فقط آپدیت شده باشه وهیچ چیز دیگه مثل ie8 توش نصب نشده باشه مثل ویندوز MSDN که گذاشتید ولی اون آپدیت نیست

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/08/29

واقعا ممنونم .
راستش هیچ موقع ریسک نکردم از زمان آخرین باری که ویندوز اکس پی رو از بعضی از سایتهای رقیب دانلود کردم .
و دوست داشتم که یکبار من این ویندوز رو کامل و ایمن دانلود کنم . تا بخرم .

واقعا میگم پشیمون نیستم که برای اولین بار عضو VIP و جامعه بزرگ سافتگذر شدم .
=====================================================
دیگه مسخرشو در آوردید منم عضو سافتگذارم و همیشه سر میزنم ولی زیر همه پست ها همه آدمای خودتون میان چاپلوسی میکنن سافتگذار فلانه بهمانه که چی بشه از شما خواهش میکنم شورشو در نیارید هر چی نرم افزار هست اینجا بیشترشم برای عضو های وی آی پی هست می خواهید با اینتعریف تمجیدا و این چاپلوسی ها وی آی پی بگیرید واسه پوله کارتون درست نیست آخره این راه معلوه لااقل کم پای پست ها نظراته چاپلوسانه بذاریم خر که نیستیم خیلی از اینا از خودتونن والا بسه امیدوارم پیام من درج کنید تا بفهمیم که همش دنبال نشان دادن این بزرگ نمای ها نیستید بعدشم یه ویندوز ایکس پی چی داره که باید واسه دانلودش وی آی باشه طرف

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/08/28

من بالاخره عضو ویژه شدم .و در اولین اقدام هم این ویندوز ایکس پی را دانلود کردم.
به نظرم واقعا ارزشش را داشت .

نام کاربر : davood001 زمان ثبت نظر : 1391/08/05

واقعا ممنونم .
راستش هیچ موقع ریسک نکردم از زمان آخرین باری که ویندوز اکس پی رو از بعضی از سایتهای رقیب دانلود کردم .
و دوست داشتم که یکبار من این ویندوز رو کامل و ایمن دانلود کنم . تا بخرم .

واقعا میگم پشیمون نیستم که برای اولین بار عضو VIP و جامعه بزرگ سافتگذر شدم .

پاینده باشید .

نام کاربر : Behnam0530 زمان ثبت نظر : 1391/06/22

ابتدا تشکر می کنم از دوستانی که سافت گذر رو همیشه آپدیت و عالی نگه می دارن.
من این ویندوز رو روی یه سیستم با هارد IDE نصب کردم. کاملاً نصب شد و همه چیز خوب بود و Startup ویندوز هم کاملا Load شد اما زمانی که می خواست پنجره Welcome رو نشون بده ، هیچی جز موس رو نمایش نداد.مدت زمانی طولانی هم صبر کردم اما افاقه نکرد. حتی تو فضای Safe mode هم هیچ دسترسی نمیده.
قاعدتاً نباید اینطور باشه

نام کاربر : kazem_sharifi زمان ثبت نظر : 1391/01/19

به نظر من این ویندوز از student بهتره چون بعد نصب کلی باید واستی تا اون برنامه ها رو نصب کنه فقط اگه IE8 و WMP11 به همراه آپدیتای این دو برنامه رو میداشت عالی میشد سافت گذر تو میتونی همچین ویندوزی پیدا کنی؟

نام کاربر : kazemtela زمان ثبت نظر : 1390/12/06

با سلام این ویندوز در موقع نصب هیچ قسمتی جهت تعمیر ویندوز قبلی ندارد فقط میشود نصب کرد نه Repair کرد و ضمنا درایور کارت tv را به نام کارت snazio را نمیتواند بشناسد و نصب نمیکند آیا میدانید علت چیست لطفا راهنمایی کنید با تشکر و ضمنا میخواستم بدانم زیباترین ویندوز ایکس پی چیست بجز مدیا سنتر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/12/01

با سلام به همه ی مهندسین سافت گذز

سوال : چگونه میتوان اخرین تاریخ اپدیت ویندوز مشاهده کرد؟

کجای ویندوز باید نگاه کنیم تا تاریخ دیتا بیس ویندوز رو ببینیم ؟

چطور مطمین بشیم که واقعا ویندوز با آپدیت 2012 هست ؟

تصویر مربوط به ویندوز هم ماه نوامبر یه سال مجهول نمایش میده که شاید مال یه ویندوز دیگه باشه /..... البته به دل نگیرید :)

راهنمایی بفرمایید تا مطمین بشم

نام کاربر : varoo زمان ثبت نظر : 1390/11/24

با سلام
اگه ممکنه نسخه ای از ویندورز xp رو ارائه بدید که حاوی درایور SATA نباشه، چون این درایور باعث اختلال در LAN میشه و کانکشنهای اتصال به اینترنت رو در کامپیوترهای شخصی حذف یا مختل میکنه.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/11/23

خیلی ممنون. ولی منظورم این بود شاید این گروه وابستگی به سافت گذر داشته باشه. چرا اینا یه سایت واسه خودشون ندارن؟
الا کل اینترنت رو جستجو کنی هیچ جا ویندوز سون فوریه 2012 گروه BIE رو پیدا نمیکنی جز تو سافت گذر. سافت گذر ویندوزها رو میخره از این گروه یا از اونا میگیره میزاره اینجا؟

نام کاربر : vice زمان ثبت نظر : 1390/11/22

گروه BIE یه گروه معروفه با یه سرج ساده میتونید متوجه بشید ، سافت گذر هم چون تو انتخابش دقیقه این گروه رو انتخاب کرده .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/11/22

سلام. ضمن عرض خسته نباشید. میشه لطفا توضیح بدین که این گروه BIE کیا هستن؟ کجایین؟ چه ربطی به سافت گذر دارن؟
آخه همیشه شما ویندوزهاشون رو میزارین. چطوری اینقد زود آپدیت ها رو اضافه میکنن و جالبه که هیچ جای دیگه ای تو نت فایلاشون پخش نمیشه، دلیل خاصی داره؟

نام کاربر : varoo زمان ثبت نظر : 1390/11/18

با سلام - به همه دوستان پیشنهاد میکنم این ویندوز را دانلود کنن چون کار گروه bie حرف نداره . بنده سال 2010 ویندوزی از سافت گذر دانلود کردم که مال گروه BIEبود و روی یک dvd جا میشد این ویندوز بقدری پایدار بود که من تا الان 2 بار ویندوز عوض کردم وتا الان برای رسیدن ویندوز جدید از این گروه لحظه شماری میکردم.دمت گرم سافت گذر جون

نام کاربر : ehy7 زمان ثبت نظر : 1390/11/17

با سلام.
با تشکر از سافت گذر.
بالاخره من توی توضیحات این ویندوز متوجه نشدم که اینترنت اکسپلوررش ورژن 6 است یا 8 ؟
سوال دیگه اینکه:از ماه ژوئن 2011 تا حالا یعنی فقط یک آپدیت به آن اضافه شده(طبق توضیحات) و آپدیت دیگری ندارد؟
از سافت گذر تقاضا دارم که پاسخم را به ایمیلم ارسال کند.
با سپاس فراوان.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/10/21

با سلام به سافت گذر و همه استفاده کنندگان این سایت.

از سافت گذر عزیز خواهش میکنم این ویندوز را هم مثل ویندوز ویرایش Student آپدیت کند و جدیدش را قرار دهد.این ویندوز خیلی ویندوز خوبی است و علاوه بر دستکاری نشده بودن،خیلی پایدار است و همچنین آپدیتها را هم به همراه خود دارد و به علت همراه داشتن آپدیت ها امنیت بالایی هم دارد و مشکلات ویندوزهای آپدیت نشده را هم ندارد.در کل خیلی ویندوز خوبی است به شرطی که سافت گذر این ویندوز را با آپدیتهای جدیدش مثل ویرایش Student قرار دهد.

با سپاس

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/10/07

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
لطفآ آپدیتهای ارائه شده برای xp بعد از ارائه sp3 را بطور جداگانه بر روی سایت خوبتان قرار دهید مثل کاری که در مورد ویندوز7 انجام دادید.متشکرم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/27

با سلام و تشکر
هر وقت که به اشکال برخورد کردم سافت گذر به داد من رسید
بر خود لازم میدانم که از مسئولین آن تشکر نمایم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/02/29

دست سافتگذر درد نکنه . . .

دوستانی که نمی خوان از نسخه Student استفاده کنند می توانندد با رفتن به صفحه بوت خود و در قسمت HDD گزینه Sata یا که معمولا اولین گزینه است رو غیرفعال کنن تا این ویندوز نصب بشه

نام کاربر : amir_hussein زمان ثبت نظر : 1390/01/25

هوالعلیم
سلام به همگی؛
اینم سریال ویندوز:

MR49R-DRJXX-M6PX2-V96BF-8CKBJ

موفق باشید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/01/07

با سلام خدمت عزیزان سافت گذری

من با سری ویندوزای XP Profsioanal که شما روی سایتتون میذارین تو بعضی از سیستما به مشکل خوردم

البته انگشت شمارن اما ایراد از ویندوز هست .


تو بعضی از سیستمها تنها اولین موس usb که با سیستم موقع نصب ویندوز کانکت هست کار میکنه به محض اینکه موس دیگه ای به اون وصل کنین شناسایی میشه اما بیشتر از 3 ثانیه کار نمیکنه.

و اینم بگم تو تمامی آپدیتای این ویندوز این ایراد هست که مجبور میشم از ویندوزای دیگه ای استفاده کنم .

لطفا ویندوزها بطور واقعی بدون دستکاری رو سایت بزارین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/12/26

باسلام - شما سال 2010 ویندوز xp ای را از گروه rocksteam.org ارائه داده بودید و باید بر روی dvd رایت میشد که بسیار عالی و سبک و پایدار بود. بنده اون ویندوز را که استفاده میکردم 6-7 ماه ویندوز نصب نمیکردم چون بسیار پایدار بود وتمام نرم افزارها روی ان نصب میشد ولی این ویندزی که از گروه BIE بروی سایت قرار داده اید با اینکه کم حجمتر است و بر روی cd جا میشود ولی باور کنید اصلا پایدار نیست و پس از 10-20 روز خراب میشود- خواهش میکنم اگر ویدوزی از گروه rocksteam در دسترس است برای دانلود بگذارید - با تشکر از زحمات خالصانتون

نام کاربر : kwc زمان ثبت نظر : 1389/12/19

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت خوب و به روز سافت گذر

طبق نظر یکی از دوستان که در مورد عدم وجود سریال ویندوز xp در بخش دانلود نظر داده بودند ، خدمت همگی عزیزان عرض شود

که بنده سریال جادویی را دارم که بر روی تمامی ویندوزهای xp قابل اجرا بوده و برای رفع مشکل دوستان این سریال را می نویسم


(((( J B C 4 6 - Q 4 2 F D - P G G M C - K P 3 8 Y - 6 M Q D 8 ))))


با سپاس

سافت گذر = مایکروسافت ایران

سید مصباح سجادی .

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/07

دوستان نمیدونم چرا سافت گذر شماره سریال این ویندوز رو نذاشته من خودم همینجا چندبار تقاضا دادم ولی نذاشت لذا خودم یه سریال پیدا کردم که کار هم میکنه و خودم با همین سریال ویندوز رو نصب کردم ازش استفاده کنید و دعامون کنید.
اینم سریال:
B7R7P-J63JP-2J7VH-W3TDJ-PDP7T

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/07

سلام
واقعا کارتون عالیه این ویندوز نظیر نداره خصوصا الان که به روز هست بالاخره دانلود و نصبش کردم واقعا عالیه سرعتش هم عالیه و امنیتش ضمنا هیچ ایرادی نداره دستکاری شده باشه خیلی هم بهتره چون دیگه نسخه های جدید برنامه ها رو خودش داره
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/20

با تشکر و خسته نباشید
اشکالی که داره اینه که دست کاری شدست
چون همین آپگرد مرورگر به نسخه بالاتر از 6 و میداپلیر به نسخه 11 نشون میده دستکاری شده است
سرویس پک سوم برای ویندوز اکس پی رو هم میشه جدا گرفت ولی
خود مایکروسافت یه ویندوز اکس پی که سرویس پک سوم در اون تعبیه شده برای کاربرای خاصش ریلیز کرده که منم دانلود کردم
آپدیت ها هم لازم نیست از تاریخ نشر همشون دانلود شن و بصورت پک موجود هستن
مرورگر اینترنت و میدیا پلیر هم به همراه آپدیتشون باید جدا باشن تا به درستی بگیم دست نخورده
من خودم پون تو کارم عرض کردم و خودم واسه مشتریام یه ورژن ساختم که طلبه زیاد داره و بدون باگ
البته چند تا دستکاری هم کردم مثل نصب اتوماتیک فارسی و ورود شماره سریال و ...
البته توصیه من به گرداننده این سایت اینه که خودشون وقت بزارن و یه ورژن تمیز و سالم بسازن
اگه لینک ریلیز مایکروسافت رو خواستین ردیف میکنم
خودتون که بهتر میدونین با برنامه nlite چند تا addon و صرف وقت و تست
میگم خود سافتگذر بسازه بهتر و مطمین تره
منم خودم واسه اطمینان میسازم
حداقل سایت xable.net یا ryanvm.net رو سر بزنین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/18

سلام و خسته نباشید
من از سایت شما یک تقاضا دارم
لطفا اگه میشه این ویندوز رو تا جمعه بعد از ظهر 89.8.20 برای دانلود بزارید.
لازم دارم
ممنون میشم اگه درخواست منو رد نکنید.
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/17

من موندم اگه کپی رایت اومد شما چیکار میکنید؟!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/08/17

سلام
ممنون از سایت پر محتوا و خوبتون.
ممنون میشیم اگه sp2 را هم بزارین x86 and x64

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
سخنرانی علیرضا پناهیان با موضوع نماز خوب - 4 جلسه

سخنرانی علیرضا پناهیان با موضوع نماز خوب - 4 جلسه

سخنرانی نماز خوب با علیرضا پناهیان

Wise Folder Hider Pro 5.0.9.239

Wise Folder Hider Pro 5.0.9.239

مخفی کردن فایل ها و پوشه ها

سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری با موضوع مدیریت زمان - 3 جلسه

سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری با موضوع مدیریت زمان - 3 جلسه

سخنرانی مدیریت زمان با حاج علی اکبری

مستند قاسم

مستند قاسم

فیلم مستند سردار سلیمانی

Rambo The Video Game - Baker Team

Rambo The Video Game - Baker Team

رامبو

Vectorworks 2026

Vectorworks 2026

وکتر ورکس

Tutsplus - ASP .NET 102: MVC Tutorial

Tutsplus - ASP .NET 102: MVC Tutorial

فیلم آموزش ساختار لایه‌ای طراحی وب شامل الگو، نمایش‌گر و کنترل‌کننده از طریق پلتفرم ASP .NET

911 Operator

911 Operator

اپراتور پلیس

Context Menu Editor 1.1

Context Menu Editor 1.1

برنامه ای برای حذف کردن گزینه های اضافی راست کلیک

نخستین کتاب حدیث تاریخ اسلام

نخستین کتاب حدیث تاریخ اسلام

فضائل اهل بیت از زبان پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله

TweakNow WinSecret Plus 9.5.2

TweakNow WinSecret Plus 9.5.2

بهینه سازی ویندوز

QKSMS+ Premium 3.8.1 for Android +4.0

QKSMS+ Premium 3.8.1 for Android +4.0

مدیریت پیام کوتاه با طراحی متریال

Dassault Systemes CATIA ICEM Surf 2015.2 / 2016.1 x64 HF1

Dassault Systemes CATIA ICEM Surf 2015.2 / 2016.1 x64 HF1

مدلسازی سطوح و منحنی و ابزار های هندسی

RocketDial Pro 3.9.7 for Android +2.1

RocketDial Pro 3.9.7 for Android +2.1

شماره گیر موبایل

سخنرانی های مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی بخش یازدهم

سخنرانی های مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی بخش یازدهم

سخنرانی آیت الله مجتهدی تهرانی با موضوع عصبیت

Mirillis Splash 2.7.0

Mirillis Splash 2.7.0

اسپلش

راهنمای گام به گام ساخت برند

راهنمای گام به گام ساخت برند

چگونه برندی را از صفر تا صد بسازیم؟

نشان Neshan نسخه 14.9.2.0 نقشه و مسیریاب سخنگو برای اندروید

نشان Neshan نسخه 14.9.2.0 نقشه و مسیریاب سخنگو برای اندروید

مسیریاب نشان

Gangnam Style Jump 1.0 for Android

Gangnam Style Jump 1.0 for Android

پرش و سرعت عمل

Boson NetSim for CCNP 9.9.5231.17264 + Network Simulator 11.7.6487.20622

Boson NetSim for CCNP 9.9.5231.17264 + Network Simulator 11.7.6487.20622

یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه سازی شبکه

for Android +1.6 مرجع 14

for Android +1.6 مرجع 14

مرجع 14

Aero's Quest

Aero's Quest

سفر مرگبار اِیرو

Spectra

Spectra

اسپکترا

Reg Organizer 9.89 Final

Reg Organizer 9.89 Final

پاک‌سازی و تعمیر رجیستری

The LEGO Movie 2 Videogame

The LEGO Movie 2 Videogame

لگو

Gallery Vault – Hide Pictures 4.2.15 for Android +4.4

Gallery Vault – Hide Pictures 4.2.15 for Android +4.4

رمزگذاری فایل ها

Spider-Man: Web of Shadows

Spider-Man: Web of Shadows

مرد عنکبوتی

Space Hulk

Space Hulk

هالک فضایی

Widget 3000 v1.2.5 for Android +2.1

Widget 3000 v1.2.5 for Android +2.1

ویجت Longman Communication 3000

Stupid Zombies 1.9.6 for Android

Stupid Zombies 1.9.6 for Android

بازی زامبی ها

+Car Mechanic and Electrician Training Certificated | 2023

+Car Mechanic and Electrician Training Certificated | 2023

آموزش مکانیک خودرو

VERO ALPHACAM 2020.1 / 2019 R1 SU2 / 2017 R1 SP2 / 2016 R2 SP3 / Desinger 2020.0.1926

VERO ALPHACAM 2020.1 / 2019 R1 SU2 / 2017 R1 SP2 / 2016 R2 SP3 / Desinger 2020.0.1926

شبیه ساز برش و ماشین کاری

Panda Dome Premium 23.00.00

Panda Dome Premium 23.00.00

آنتی ویروس پاندا

عکاسی آتلیه و مراسم

عکاسی آتلیه و مراسم

عکاسی مراسم

Smart Cover Pro 1.6.5 for Android +2.2

Smart Cover Pro 1.6.5 for Android +2.2

کاور هوشمند اندروید

Max - The Curse of Brotherhood

Max - The Curse of Brotherhood

مکس - نفرین برادری

MouseCraft

MouseCraft

نجات موش‌ها

6 جلسه سخنرانی حجت الاسلام رنجبر  با موضوع با من بیا

6 جلسه سخنرانی حجت الاسلام رنجبر با موضوع با من بیا

سخنرانی با من بیا با محمدرضا رنجبر

BETA-CAE Systems 2025.2.2

BETA-CAE Systems 2025.2.2

مدل سازی و آنالیز انواع پروژه ها و محصولات

Trine 5: A Clockwork Conspiracy

Trine 5: A Clockwork Conspiracy

تراین 5

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!