همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام خسته نباشید ویندوز من 10 هست برای نصب این برنامه باید چطور عمل کنم؟
سلام نصب این برنامه تاثیری در کیفیت پخش فیلم با کیفیت 1080p HD داره؟
سلام ممنون ازشمادوستان....من مشکلی که دارم میوام دسته نصب کنم روی سیتم میگه حتما بایدdirect7.0نصب کنید من چیکارکنم؟ممنون میشم اگرکمکم کنید
ممنون من تاثیرشو واقعا دیدم
با تشکر از شما این ورژن از دایرکت ایکس را روی ویندوز سون نصب کردم ورژن دایرکت ایکس من همان 11باقی ماند ولی آپدیت با موفقیت انجام گرفت و فایلی که winamp برای اجرا نیاز داشت در اختیار گرفت پس این دایرکت ایکس ورژن دایرکت ایکس شمارا تغییر نمیدهد ولی آنرا دقیقا آپدیت میکند.
عرض سلام وخسته نباشید. من بازی انگری برد رو گرفتم ولی ارور داد ارور دایرکس اگه اونم نصب کنم باز میشه؟ با تشکر از سایت بسیار عالیتون .من هر سایتی رفتم نوشته دانلود رایگان ولی فقط سواستفاده است که فقط میخوان جند لحظه ای توسایتشون کلیک کنیم وگرنه هیچ امکاناتی نمیدن
سلام من این نرم افزار رو دانلود و نصب کردم اما در بعضی مواقع که موزیک ویدئو پخش می کنم یا صفحه ی مرورگرم رو با سرعت متوسط بالا و پایین می کنم صفحه نمایشگرم به 2 یا 3 تیکه تقسیم میشه مثل اینکه پارازیت انداخته باشی.راهی برای حل این مشکل هست؟ windows xp 32bit.graphic 256.Ram 512 (امیر حسین)
با سلام یک راهنمایی برای بازی بازها بعضی از بازی ها به DIRECT X 9.0 XNA 3.1 XNA 4.0 .NET FRAMEWORK 1.1 - 2.0 - 3.0 - 3.5 - 4.0 - 4.5 آخرین درایور کارت صدا و کارت گرافیک C++ 2005 - 2008 - 2010 - 2012 نیاز دارند والسلام
سلام من بازی star wars battle front 2 رو خریدم خودشم دایرکت ایکس داره اما نصب نمیشه نسخه9 هستش قبلا نسخه 9 دیگه خریدم نصب شد ولی بازی دوباره باز نمیشد حالا ببینم این یکی کمکم میکنه یا نه
دوستان خسته نباشید . مفتخرم از اینکه با این سایت آشنا شدم وتاحالا هرزمانیکه به این سایت اومدم دست خالی بر نگشتم ای نرم افزار هم مثل بقیه نرم افزاراتون خیلی توپه هرکی دانلودش نکنه از جیبش رفته.
با سلام دوستان دقت فرمایید همانطور که سافت گذر اشاره فرمودند: چیزی به نام DirectX 10 به صورت رسمی از طرف مایکروسافت معرفی نشده است و تمام نسخه های موجود از DirectX 10 دستکاری شده و توسط افراد دیگر ساخته شده است. نکات: 1- بعد از دریافت باید فایل را در مسیری باز کرده و سپس آن را نصب کنید. 2- این نسخه بر روی ویندوزهای 2000 و XP و 2003 و Vista نصب می شود. 3- این نسخه بر روی کلیه ویندوزهای ذکر شده هم از نوع 32 بیتی و هم 64 بیتی نصب می شود. 4- این نسخه دارای تغییراتی در ماه آوریل 2011 است اما همچنان با نام June 2010 ارائه شده است.
با سلام و خسته نباشید به درستی که نرم افزار ها و کامپوننت های ارائه شده در سافت گذر قابل مقایسه با دیگر سایت ها نیست و این حقیقتی است که دوستان سافت گذر هیچ گاه کیفیت را فدای سایر پارامترها نمیکنند با تشکر ویژه از دوستانم در گروه سافت گذر
با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ببخشید توی سایت مایکروسافت DirectX 11 رو زده بعد شما چه چوری میگید هنوز 10 هم نیومده ممنون از شما
بهترین سایتی که ایران میتونه داشته باشه سایت شماست . ایول . خسته نباشین .
بهترین نرم افزاری که تا به امروز درایران نصب گردیده باراه اندازی سافت گذر فرهنگ وچگونگی دادن خدمات به مردم کشور راهم بنوعی به دیگر عزیزان یاد داده یا حداقل یاداوری نموده جادارد همینجا از تمامی عزیزانی ککککککککککه دراین سایت زحمت میکشند صادقانه قدر دانی نمود درپایان به تمامی شمه عزیزان خسته نباشید عزض مینماییم (امین)
برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد این برنامه یا دانلود از خود سایت مایکروسافت می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید : http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=3b170b25-abab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d
سلام و خسته نباشید من یه چیزی رو اینجا متوجه نمی شم!تو توضیحات این فایل گقتید دایرکت ایکس 10 نیست و دیگران خودشون دستکاری کردن و دادن بیرون!!! اما الان ویندوز سون از دایرکت ایکس 11 استفاده می کنه و کارت های گرافیکیه جدید و بازی ها تو همه دایرکت ایکس 10 رو نیاز دارند و همه تو مشخصات سیستم مورد نیاز ذکر شده دایرکت ایکس 10!!! اما شما الان دارید دایرکت ایکس 9 رو برای دانلود گزاشتید!خودتون که اینجا جواب نمی دید انگار اگه کسی در این مورد چیزی میدونه بگه تا متوجه بشیم کدوم درسته ممنون!
آخرین نسخه دایرکت ایکس مربوط به ژوئن 2010 میشه بقیه نسخه ها به صورت Web Installer هستند که اکثرا فایل تازه ای رو دانلود نمیکنن http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en?WT.mc_id=MSCOM_DLC_US_DR_111SXX02959
با عرض سلام و خسته نباشید مشکلی در اجرای بازی arma 2 خریداری شده از سافت گذر وجود دارد که طبق گفته مدیر بخش انجمن ، آقای MORALIST احتمالا به خاطر ورژن برنامه دایرکست هست . لطفا به آخرین جواب آقای مورالیست در این آدرس نگاه بفرمایید ((( http://forum.softgozar.com/viewtopic.php?f=52&t=665 ))) اگر واقعا این ورژن دایرکست قدیمی هست و نسخه DirectX: Version 9.0c جدید تر هست لطفا آپدیت اون رو بگذارید تا مشکل ما هم حل بشه . با عرض تشکر و سپاس س.م.س سافت گذر = مایکروسافت ایران
سلام سال نو مبارک من خیلی تو سایتتون اومدم و رفتم من عادت ندارم نظر بدم ولی دیدم دیگه خیلی بی انصافیه قدر این همه تلاشو ندونم واقعا جا داره از زحماتتون خالصانه تقدیر و تشکر بشه یه دنیا ممنون و خدا قوت
سلام بله صحیح فرمودند این دوستمون و نسخه جدید تری نیز ارائه شده در سایت مایکروسافت البته من قبل از اینکه این زحمت رو به دوش شما عزیزان بخوام بندازم رفتم توی سایت و اقدام به دانلود کردم اما متاسفانه به آی پی های ایران اجازه دریافت نمی دهند... البته من از وی پی ... استفاده کردم اما خوب دیدم سرعت دانلودش خیلی میاد پایین خواهش می کنم این نسخه رو هم اگر مقدور هست به صورت نسخه نصبی قرار بدید که هر دفعه بعد از نصب ویندوز نیاز به دانلود نباشه... فکر میکنم اگه از سایت مایکروسافت دانلود کنیم یک فایل msi داخل تمپروری وین بره البته من این قضیه رو از زمانی که در ویندوز xp نرم افزار oovoo رو از سایت اصلی دانلود کردم فهمیدم حالا نمیدونم در این مورد هم صدق می کنه یا نه بازم ممنون و منتظریم
توی سایت مایکروسافت نسخه ی 9.29.1973 به نمایش در اومده که ظاهرا جدیدتره. اگر این طور هست، خواهشا اون رو هم برای دانلود قرار بدین، چون اکثرا شما با آخرین تغییرات نرم افزارها همراه هستین
سلام یورولمیاسوز چوخ تشکر الییرم بو مطالب اوچون اللریز آغریماسین چوخ گوزل سایتیدی
بازم مثل همیشه سافت گذار سلطان دانلود میشههههههههههههههههههههههههههههههه ای ول دارید
این آپدیتو برای یه برنامه گرافیکی خیلی احتیاج داشتم دمتون گرم
POOP : سلام و خسته نباشید به همه دوست عزیز کامپیوتر که بدون directx نمیشه فقط نسخه هاش فرق میکنه تو Run تایپ کن dxdiag بعد ok رو بزن و مشخصات کل کامپیوتر ببین
سلام ..........از کجا میشه فهمید که رو سیستم دایرکت directx نصبه ؟؟........چه جوری باید نصبش کرد و از کجا میشه فهمید که نصب شده ؟؟؟؟؟؟؟.............ممنون میشم اگه کسی جواب بده...من روی DXSETUP.exe کلیک کردم و ظاهرا نصب شد ولی کجا نمیدونم آخه تو add or remove programs ]چیزی ندیدم....میشه دوستان کمکم کنند .....
به تعداد نرم افزارهای موجود و ویرایشهای آن در دنیای رایانه سپاسگزاریم.
ممنون از زحمتی که می کشید
ممنونم از سایت خوبتون
ایول داری ولله
خیلی ممنون دانلود شد
با تشکر از همیشه آپدیت بودنتون خیلی ممنون.Have Good Time.
واقعا که بروزترین سایت تو ایران هستین .
سلام خوشحالم که برگشتید. این یک روز خیلی برام سخت گذشت. موفق باشید.
خوب بود
سلام از زحمات شما بسيار ممنون در بين تمامي سايتهايي که ديدم، واقا اين سايت بروزترين، سريعترين، و بهترين سايته. ""در مورد اين پست DirectX 9.0C هم ميخواستم عرض کنم، متاسفانه دانلود نميشه!"" خدانگهدار
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!