همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام، آیا این نرم افزار بر روی ویندوز XP نصب می شود؟
سلام نمی دونم چی بگم که لایق شما باشه فقط می گم عالی هستید
باسلام.تشکر میکنم از همه عزیزانی که دراین سایت زحمت میکشن.من یه دوسالی هست که بااین سایت اشناشدم ومیبینم که کیفیت خودشوحفظ کرده.به امید تداوم همیشگی و بهتر
سلام ممنون و ممنون از اینکه این قابلیت را ایجاد کردید که بشه نرم افزار خرید بدون اینکه از اعضای ویژه بود.
very good tankyou
من هنوز دانلود نکردم ولی میگم ایول بچه ها....... خیلی زحمت میکشین دمتون گرم
you are unique, shoma binazir hasted ek donya mamnon
ما فقط دانلود می کنیم و تنها کاری که از دستمون بر میاد تشکره دست شما درد نکنه
باسلام وتشکر به خاطر تشکيل چنين سايت پرمحتوايي لطفا مرا راهنمايي کنيد که آيا بعد از دانلودونصب کامل آفيس با پيام خطاي سايت ماکروسافت مبني بر جنيون(genuine) نبودن اين نرم افزارمواجه ميشوم يا خير با تشکر دوباره
با تشکر از زحمات شما مخصوصا براي ما ايرانيها که خارج از کشور هستيم که براي مثال همين افيس 2007 را بايد حدود 300$ خريداري کنيم فقط براي نصب برنامه لطفا من رو راهنمائي کنيد با تشکر
با تشکر از سايت خوبتون آيا دانلود پارتهاي offic کافيه يا حتمآ بايستي سرويس پک2 رو هم باهاش دانلود کنيم و نصب کنيم و يا اگر offic سرويس پک 1 رو داشته باشي فقط با دانلود و نصب سرويس پک 2 ميشه ارتقاء داد ؟ با تشکر...
salam, khaste nabashid site etoon aaalie, man emrooz bahash ashna shodam, serveretoon kheili sariie, narm afzaaratoon ham jadido update hast tanxxx
با تشکر از سايت بسيار خوبتون و توجه به نرم افزارهايي که قرار مي ديد ولي اگه لطف کنيد جواب سوالات رو هم سريعتر بفرماييد بسيار ممنون ميشم.
با تشكر از سايت خوبتون آيا دانلود پارتهاي offic كافيه يا حتمآ بايستي سرويس پك2 رو هم باهاش دانلود كنيم و نصب كنيم و يا اگر offic سرويس پك 1 رو داشته باشي فقط با دانلود و نصب سرويس پك 2 ميشه ارتقاء داد ؟ با تشكر...
کارتون واقعا عاليه . ممنون از زحماتتون. من آفيسو دانلود کردم اما حين نصب آدرس فايل SETUP.EXE رو ميخاست.چون اسم اين فايل به SETUP SOFTGOZAR تغيير کرده بود.من بصورت دستي عوضش کردم و مشکلي نبود.بهتره اسم فايلش اصلاح بشه. ممنون اميد
کارتون درستهههههههههههههههههههه
ممنونم از اينکه انقدر پرفکت و به روز کار مي کنين . فکر کنم کل هاستتون رو دانلود کرده باشم . ( همش مفيده )
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!