همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
برای مانیتور خودرو میشه نصب کرد
سلام این ویندوز دقیقا چه نسخه ای هستش ؟ یعنی از همان سیستم و شکل و شمایل XP استفاده شده . یا تفاوت دارد ؟ چرا اینقدر حجم زیادی داره ؟ چون نسخه های Embedded شنیدم حجم بسیار کمی داره و فضای کمی اشغال میکنه برای همین هم سرعت بالایی داره من به دنبال نسخه XP Embedded هستم .
با سپاس از شما می خواستم بپرسم که این ویندوز رو چه جوری باید استفاده کرد و آیا امولاتوری وجود داره که بشه با استفاده ار آن در دسکتاپ پی سی و ویندوز 7 این ویندوز رو اجر کرد.
دست شما درد نکنه اصلا فکر نمیکردم اینجا پیدا بشه !! شوکه شدم
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!