همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
با سلام بجز فایل کرک فایلی با عنوان فایل Pach در پوشه وجود ندارد. چرا بعداز نصب دوتا گزینه combine &convert file... به کلیک راست اضافه نمیشن؟
ممنون از سایت خوبتون بابت پیشنهاد این برنامه و بخصوص آموزشی که داخل فایل داده بودید. 3>
با سلام و تشکر از تیم بی نظیر سافت گذر کرک جدید رو قبل از همه گذاشتید و مثل همیشه عالی. خسته نباشید دمتون گرم
سلام به سافت گذری های عزیز برخلاف دوستی که ادعا کردند این نسخه تب سازماندهنده داره، این نسخه این تب رو نداره. ضمن اینکه بعضی از تب های مهم دیگش مثل تب ویرایش هم ناقصه. خوبه این توضیحات برای نسخه 9 اضافه بشه تا وقت کمتری از کاربرها تلف بشه برای جایگزین کردن این نسخه ناقص.
سلام علیکم واقعا که یگانه هستی سافت گذر. به تمام سایت های دیگه که مراجعه می کردم فقط جدیدترین نسخه این نرم افزار موجود بود که این نسخه ها فاقد بخش سازماندهی صفحات ( حذف صفحه و تلفیق صفحات و ... ) هستن اما شما علاوه بر جدیدترین نسخه ، نسخه ای که این قابلیت رو هم داشته باشه با کرک سالم ارائه کردید . بسیار بسیار تشکر از زحمات شما .
نسخه 9 این برنامه، همچنان فاقد امکانات کامل برای ادیت است. مثلاً بیشتر ابزارهای قسمت Edit و Convert در بالای پنجرهی نرمافزار خالی است!
این نرم افزار قاط نزده بلکه نسخه ای که کرک می شود نسخه معمولی است و همه امکانات مورد انتظار ما در نسخه business موجود است که این نسخه نیست شما این موضوع را با مطالعه راهنمای نرم افزار مشاهده یا متوجه خواهید شد. ایدوارم با گذشت بیش از دو ماه از این ورژن نرم افزار ، نسخه مورد انتظار در سایت قرار داده شود. ممنون از زحمات
کلاً نسخه 9 این برنامه، قاط زده! امکانات منوها کم شده مخصوصاً در قسمت Convert و Edit و مثلاً کلمه (آموزش) را هنگام پرینت در کلمات فارسی (آ بدون کلاه!) یعنی به صورت (اموزش) چاپ میکنه به همین خاطر مجبور شدم برم روی همون نسخه 8
سلام، ممنون، در ویندوز 10 به خوبی نصب و اجرا شد
سلام به همه عزیزان سافت گذر . واقعا دستتون درد نکنه . کرک برنامه عالی بود و به سادگی هر چه تمام تر تونستم روی ویندوز 10 برنامه رو کرک کنم و بدون مشکل اجرا شد. امیدوارم همیشه پاینده باشید.
با سلام و خسته نباشید نسخه های لینوکس این نرم افزار هم بسیار کاربردی برای لینوکسی ها میباشد. در صورت امکان بر روی سایت قرار دهید.
سلام.ورژن 7.0.3.916 بهترین ورژن هست و راحت هم کرک میشه.همه امکاناتی هم که میخواین داخل هست.یا از سایت های دیگه بگیرین یا سافتگذر نسخه نصبی رو بزارین برای دانلود.ممنون
اتفاقاً من هم در ویندوز 7 و 8.1 هر دو تست کردم؛ دکمه ها بطور کامل دیده و پچ هم اجرا میشود. شاید مشکل از تنظیم رزولیشن صفحه نمایش شما باشد. البته بعضی پچ ها برای اجرا نیاز به نت فریم ورک مایکروسافت دارند که می توانید آخرین نسخه آن را هم از سافت گذر دانلود و نصب نمایید. به خاطر داشته باشید قبل از اجرای پچ، حتماً آنتی ویروس خود را موقتاً غیر فعال نمایید.
با سلام کرک در ویندوز 7 کار می کند اما نمیدونم چرا در ویندوز 8.1 برنامه patch را که اجرا می کنم دکمه ها آن دیده نمی شود (برنامه patch بدون دکمه ای برای اجرا و اعمال آن) برای اجرای دزست برنامه patch باید برنامه دیگری قبلا نصب شده باشد؟ لطفا راهنمایی کنید
آفرین سافت گذر! کرک نسخه 7.1.5.0425 کار میکنه. شما اولین سایتی هستید که کرک جدید را گذاشتید.
با سلام. من تا حالا چندین نرم افزار رو از سایت شما دانلود کردم و همش هم خوب بوده، اما در مورد این باید بگم اصلا بدرد نمی خوره و فقط بیخودی 300M از حجم دانلودم رو حروم کرد. لطف کنید قبل از قرار دادن هر نرم افزاری کارکرد درست اون رو برای نیاز کاربر دقیقا آزمایش کنید، تا وقت و هزینه مردم بیهوده تلف نشه. ممنون.
برای تبدیل فایل های PDF فارسی به Wrod از سایت زیر استفاده کنید. http://www.papyrus.ir/News/3388 ممنون
سلام من خیلی وقته دارم از این نرم افزار استفاده میکنم و مشکلی نداشت ولی الان اصلا جواب نمیده و هنگ میکنه!!کسی میدونه مشکلش چی می تونه باشه؟لطفا راهنمایی کنید..از نسخه پرتابل استفاده میکنم
نسخه پرتابل Foxit Pdf Editor رو تو لینک زیر آپ کردم. واقعآ عالیه. حجمش خیلی کمه. تست بفرمایید شاید مقبول افتاد :) http://boursebazan.ir/upload/download8555.html
سلام نسخه 5.5 خوب کار میکنه فقط موقعی که در یک صفحه خطوط را هایلایت میکنم و ذخیره میکنم بعد که برا پرینت اقدام میکنم، صفحاتی که هایلایت شدند پرینت نمیشوند و سفید پرینت میشوند.
در این نسخه فعلی فاکسیت الان که در دهم مهرماه 1393 این کامنت را می نویسم ، کرک برای نسخه های 32 بیتی در این نسخه دانلود سافت گذر قرار نگرفته است و تنها کرک نسخه های 64 بیتی قرار داده شده (قبلا کرک 32 بیتی هم بود ولی الان نیست) بنابراین اگر کامپیوتر شما 32 بیتی است این سیصد مگابایت را دانلود نکنید زیرا پچ کرک که مخصوص 64 بیتی است پیغام می دهد که فایل مربوط به نسخه 64 بیت را در کامیپوتر شما پیدا نکرده است
آقا لایسنس این ورژن نرم افزار دیروز پریروز بود که توم شد.حالا هم هی موقع باز کردنش پیغام می ده.کسی راه حلی چیزی بلده؟
با سلام خدمت دوستان... این نرم افزار و این نسخه قابلیت قراردادن کامنت و تایپ فارسی ندارد؛ در کل موقع انتخاب متون فارسی و کپی بد عمل می کند؛ آیا دوستان راهکاری دارند...؟؟؟(مفید و قطعی) باسپاس للحق
ورژن قدیمی نرم افزار Foxit PDF EDITOR 1.4 عملکردها متنوع تری نسبت به نسخه های جدید در اختیارتان می گذارد از جمله ویرایش فایل های رمزگذاری شده، حذف و ویرایش واتر مارک، ویرایش گرافیکی متون و تصاویر، تغیر رنگ متن و غیره
سلام من نسخه 5 این نرم افزار رو دانلود کردم . در تایپ فارسی مشکلی نداشت اما حروف "ک" و "گ" را ساپورت نمیکرد. اجبارا نسخه 6 رو نصب کردم اما کلا تایپ فارسی رو جدا جدا مینوشت . فکر میکنم با دستکاری توی نرم افزار درست میشه.
کسانی که از ریدر پی دی افشون انتظارات خیلی خاصی ندارند و همین که به خوبی فایل هارو نمایش بده و بتونن تو کتابها یک کامنت به لاتین بذارن قانع هستن برن و فاکسیت ریدر (رایگان)رو دان کنند بسیار زیبا کارا و سریع هستش من وقتی نسخه ی بیزینس رو نصب کردم همه چی عجیب بود قاطی باطی بود ولی نسخه ی رایگان جمع و جور و عالی هستش من در حال استفاده از فاکسیت رایگان هستم خیلی هم راضیم
سلام من که نصبش کردم اما نمی تونم اش استفاده کنم، چرا فونت فارسی روساپورت نمی کنه؟به هایی که استفاده کردن راهنماییم کنن مرسی
سلام. چرا برای من فارسی ساپورت نمیشه. همه درهم میشه
قابلیت کار با زبان فارسی را دارد یعنی اینکه تو متنهای فارسی میشه سرچ انجام داد ؟
من یه فایل دارم که ایمیل در داخل اون نوشته شده و می خوام اون ایمیل حذف بشه نمی تونم اون رو حذف کنم آیا امکانش هست که این کار رو بکنم؟
سلام لطفا کرک را به تنهایی بذارید ممنون میشم دوستانکارتون عالیه خصوصا این پرتابله عالیه.....
با سلام وخسته نباشید هنوز پس از ادیت کردن فایل ها هیچ تغییرس روی آن ها صورت نمی کیرد (این مشکل از ورژن 6 به بعد ایجاد شد ) با تشکر
با سلام بنده هم آخرین ورژن این نرم افزار را از اینجا دانلود کردم و قبل نصب نسخه قبلی را پاک کردم. اما در مراحل آخر نصب Roll Back میزنه و نصب نمیشه. ورژن قبلی رو هم با همین خطا نصب نمیکنه. لطفا علتش رو توضیح بدید. الان مشکل دارم برای ادیت فایل های Pdf. با تشکر از سایت خوبتون
با سلام و درود بر شما و همه دوستان ینده نسخه 3.0524 این نرم افزار رو دیروز دانلود کردم حالا در مرحله آخر نصب roll back میزنه و نصب نمیشه؟ مشکل از کجاست؟ لطفا راهنمای کنید. ممنون.
چرا بعشی از قابلیتای برنامه غیر فعاله؟ من نمیتونم باهاش فایلای پی دی اف رو چند تکه کنم. پیغام میده که باید نسخه کامل رو داشته باشم
با سلام و تشکر از سایت بینظیرتون خواستم عرض کنم اگر این سایت قابلیت فروش نرم افزارها به صورت اوریجینال هم داشت واقعا علی میشد. به عنوان مثال نرم افزاری مثل foxit که تا این حد عالی و کارامد هست انصاف نیست که بصورت کرک شده ازش استفاده بشه بعضی از نرم افزارها واقعا ارزش خریدن دارن مخصوصا برای کسانی که از طریق کار با این نرم افزارها پول در می آرن بازم تشکر از زحماتتون
با تشکر این کرک بعضی از ویژگی های نرم افزار رو فعال نمیکنه با تشکر
سلام کرکی که برای نسخه 6 قرار دادید خیلی از امکانات نرم افزار رو فعال نمیکنه. اگه کرک جدیدتری پیدا کردید اطلاع رسانی کنید مرسی از سایت خوبتون
بابت این که به سرعت به درخواست جواب دادید و کرک رو به تنهایی گذاشتید، تشکر میکنم.
با سلام ببخشید این ورژن 6 نرم افزار هنوز تو سایت اصلی معرفی نشده میشه بگین از کجا اومده؟ به هر حال اگه فارسی رو ساپورت کنه که معرکه است. ممنون
من در نصب به مشکل برخوردم پیغام package A DLL میاد میگه باید با قسمت پشتیبانی اتصال بگیرم الان من با دقیقا باید چه کاری بکنم؟!!اتصال به اینترنتم قطع می کنم فایده ای نداره!!
ضمن عرض سلام و تشکر از کیفیت بالای وب سایت پیشنهاد عرضه PDF XChange Viewer رو داشتم با تشکر
با سلام اینجا فقط یک نسخه از فاکزیت فانتوم هست. آیا برای ویندوزهای 32 بیتی یا 64 بیتی فرقی نداره؟ امیدوارم اینطور باشه چون با یک تیر دو هدف رو میشه زد و همینطور امیدوارم در نسخه های جدید مشکل تایپ و ویرایش فارسی حل شه!
پ. کاویان برای رجیستر کردن برنامه، بر خلاف آنچه که سافت گذر اعلام کرده نباید فایل موجود در فولدر Key را در محل نصب برنامه کپی کنید. بلکه بهتر است محتویات فایل Text را باز نموده و آن را از طریق خود برنامه در قسمت Install the PhantomPDF License Key کپی نموده و قبل از آن باید ارتباط اینترنتی را نیز قطع نمود. در حالت این برنامه بطور کامل و هیچگونه مشکلی رجیستر می شود و کرک این نرم افزار از کار نمی افتد.
این مشکلات دقیقا برای من هم وجود داره. اگر این ۲ مشکل حل بشه دیگه میشه گفت که این برنامه یه برنامه کامله از هر جهت. ولی متاسفانه به خاطر این مشکلات هنوز مجبورم از adobe استفاده کنم.
با تشکر از سافت گذر عزیز که واسه پیدا کردن هر نرم افزاری اول به اینجا سر میزنم تو توضیحات برنامه دکر شده که امکان ویرایش متن pdf فارسی هستش، اما فارسی رو درست ساپورت نمیکنه و موقع تایپ کردن کلمه هارو جداجدا وبرعکس مینویسه و بعضی مواقع بصورت مربع مربع مینویسه کلمات فارسی رو مشکل دیگه اش اینکه متن فارسی رو که کپی میکنی مثلا توی ورد،درست کپی نمیشه وخراب میشه،اما تو این مورد Acrobat reader درست عمل میکنه آیا این مشکلات واسه بقیه کاربران هم وجود داره؟ به نظر من Foxit عالیه و خیلی بهتر و سر تره از Acrobat reader و دیگر نرم افزار ها تو زمینه pdf هستش،اما کاش این دوتا مشکلش رفع بشه روزی با تشکر از سافت گذر only softgozar
با تشکر از سافت گذر عزیز که واسه پیدا کردن هر نرم افزاری اول به اینجا سر میزنم تو توضیحات برنامه دکر شده که امکان ویرایش متن pdf فارسی هستش، اما فارسی رو درست ساپورت نمیکنه و موقع تایپ کردن کلمه هارو جداجدا وبرعکس مینویسه و بعضی مواقع بصورت مربع مربع مینویسه کلمات فارسی رو مشکل دیگه اش اینکه متن فارسی رو که کپی میکنی مثلا توی ورد،درست کپی نمیشه وخراب میشه،اما تو این مورد Acrobat reader درست عمل میکنه آیا این مشکلات واسه بقیه کاربران هم وجود داره؟ به نظر من Foxit عالیه و خیلی بهتر و سر تره از Acrobat reader و دیگر نرم افزار ها تو زمینه pdf هستش،اما کاش این دوتا مشکلش رفع بشه روزی با تشکر از سافت گذر only SOFTGOZAR
سلام ممنون از زحماتتان کرک نرم افزار را می گوید که منقضی شده؛ لطفا کرک های جدید را به گونه ای جدا از نرم افزار برای دانلود بگذارید چون نمیشه هر جند روز یکبار این حجم دانلود را انجام بدهیم. باز هم تشکر
بسیار نرم افزار عالی هستش ... واقعا خیلی بهتر از نرم افزارهای مشابه هستش من برای تمامی کامپیوتر های شرکت نصب کردم و واقعا راضیم .. بالاخره از دست لوس بازی های آکروبت خلاص شدم ...! سافت گذر ممنون ..
با تشکر فراوان از سایت خوب شما. پرینتر این برنامه بعد از مدتی کرک را قبول نمیکند آیا دوستان کرک بهتر یا راهی را بلد هستند که این مشکل رفع شود؟
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!