همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام من نسخه کاملا فارسی این نرم افزار رو دارم که یکی از دوستام که برنامه نویسیه فارسیش کرده میخواستم ببینم به دردتون می خوره
============================================== سلام دمتون گرم ولی منم Dell D400 X86 دارم .یعنی 32 بیتی. واقعأ ممنون میشم اگه Vista 32 bit رو برای Dell بزارید. ==============================================
سلام و عرض خسته نباشيد خدمت مسئولين سخت کوش سافت گذر. شما که اين همه برنامه هاي کاربردي متنوع رو با لينک هاي سالم براي دانلود ميذارين زحمت اين يکي هم بکشين ديگه. دعاتون ميکنيم کلي. خيلي ها هستند که لپ تاپ دل دارن ولي ويندوزشون 32 بيتي هست که نميشه از رم به طور کامل استفاده کرد. متشکرم.
من 2 تا لب تاپ دل دارم چرا مخاطب نداره داره
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!