همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام توی چندتا سایت دانلود غیر ایرانی نسخه جدید این برنامه رو قرار دادن لطفا شما هم قرارش بدید واقعا نرم افزار قدرتمندی در زمینه از بین بردن لاشه و آثار ویروس ها است چند بار تونست مشکل سیستم هایی که بشدت ویروسی بودن رو حل کنه. این برنامه مخوصا وقتی خیلی کارایی داره که به هیچ عنوان نتونی روی سیستم آنتی ویروس نصب کنی و یا محدودیت های منابع سیستم اجازه نده این برنامه با حجم کم و ابزارهای زیاد میتونه خیلی کمک بکنه حداقل 60% ویروسها رو شناسایی و از بین میبره
برای از بین بردن پوشه های hiden به Folder Options و سربرگ View بروید و گزینه Hide protected operating system files (Recommended) را از حالت انتخاب خارج کنید.
با سلام و تشکر از سایت خوب شما ، ببخشید یه مشکل بعد نصب این نرم افزار اینه که فایلهای مخفی رو نشون میده برای اینکه نشون نده چکار باید کرد در ضمن من تیک گزینه hide تو مسیر My Computer - tools - folder options بازم این نرم افزار اون رو اتوماتیک روی گزینه show hiden... می گزاره لطفا راهنمایی کنید؟
مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی از همتون واقعا کارتون عالیه.البته عالی بود و هست و خواهد بود. دنبال یه همچین نرم افزاری بودم که این سافت گذر بینظیر واسم فراهم کرد. خیییییییییییییییییییییییلی ممنونم
با سلام خدمت دوستان سافت گذر الان چند وقته ورژن 8 این برنامه اومده ولی هنوز در این سایت قرار داده نشده تعجب اینجاست سایت به این خوبی و بروز چرا نباید ورژن جدید این برنامه رو قرار بده البته کرک شدش رو ممنون میشم اینکارو برای همه دوستان انجام بدید بازم ممنون بابت زحمت های زیادی که برای این سایت می کشید با تشکر fazel89
لطفا ورژن جدید با کرک یا کد فعال سازی بگذارید.RRT v6.7.0.2 دمتون گرم
این برنامه نسخه پرتابلش در حد مرگ واقعا نیاز میشد. حیف شد.اینطوری که اول نصب کنیم بعد استفاده کنیم، یکمی سخته. مثلا برای ما که تو اداره همیشه با چندین سیستم کار میکنیم اگه پرتابل باشه با فلش وصل میکنیم به کامپیوتر، بعدشم اجراش میکنیم. اگه میشد یه نسخه پرتابلشو بزارین معرکه میشد. ممنون از برنامه های عالی شما.
ورژن قبلی RRT که روی سایت بود (5) مشکل safe mode را حل میکرد در حالی که ورژن 6.6 که الان در سایت قرار دادید هنگ میکند. وقتی تیک safe mode را میزنی و بعد remove برنامه هنگ میکند
سلام . راستش من دنبال همچین برنامه ای بودم اما فکر نمی کردم وجود داشته باشه . واسه همین داشتو سرج میکردم اتفاقی پیدا کردم .به نظر من خیلی خوبه واسه من که کافی نت دارم و مدام home page عوض میشد دیگه راحت شدم واسه این از سایت سافت گذر نهایت تشکر و قدردانی دارم و اینکه دمشون گرم.
سلام از وقتی نوار ابزارتونو نصب کردم دیگه خیلی کم میام سایتتون دلم تنگ میشه بعضی وقتا همین جوری سایت رو باز میکنمو میبنم D: این رو گفتم نگی هر موقع کار داره یاده ما میوفته... اما ایندفه کار داشتم اومدم... خواستم بگم ورژن 6.5.0.2 این برنامه اومده لطفا این برنامه رو به روز کنید مثل همیشه... ممنون سافت گذر...
سلام دوستان خواهش میکنم که کمکم کنید از برنامه RRT Enterprise استفاده کردم تنها یه مشکل داره اونم اینه که حالت اتوپلی یا اتوران فایلها که اول دیسکت ها واسه اجرا شدن بعضی فایلهای exe استفاده میشه رو از کار انداخته و حتی گزینه اتوپلی رو از لیست گزینه های درایو ها حذف کرده. مثلاً دیسکت نرم افزار رو که میگذاریم تو دستگاه هیچ پنجره ای بصورت اتوماتیک پخش نمیشه یا اینکه وقتی فلش مموری یا هارد دسک رو وصل میکنیم به یو إس بی هیچ پنجره ای واسه انتخاب حالت باز نمیشه خواهش میکنم یا اینکه نسخه بروز تر برنامه رو بگذارید داخل سایت و یا اینکه کمکم کنید تا مشکلم حل بشه آخه من نمیخوام ویندوزم رو سیستم ری إستور یا عوض کنم. ممنونم از همتون واستون دعا می کنم M.G
عرض سلام و خسته نباشد دارم خدمت عزیزان گل سافت گذر و بقیه دوستان میخواستم بگم که من از این نرم افزار (آر آر تی اینتر پرایز)استفاده کردم اما یه مشکل برام ایجاد کرد که حالت اتوران و اتوپلی کارت های حافظه و دیسکت رو از کار انداخت یعنی اصلاً گزینه اتوپلی رو از رو آیکن حذف کرده چه برسه به اینکه سیستم خودش بالا بیاره لطفاً دوستان کمکم کنید. با تشکر M.G
این برنامه عالی است فایل های ویروس اتوران و نیوفولدر رو خیلی خوب کنترل میکنه
کافی نت دار از اهواز قویترین سایت از جهت Anti Virusهمینه پس اشتباه نکنید
بینهایت از زحماتتون متشکرم و انشا الله هر روز که میگذره موفقتر از دیروز باشید.در پناه خدا
من دارم دانلود میکنم اگه کاره منو راه بندازه میفهمم که ایرانیا واقا تو هر کاری وارد بشن میتونن حرفه ای باشن
واقعا دست شما درد نکنه اما ورژن جدیدش اینه : 6.0.0.5
با السلام علیک یا اباعبدالله بای صفحه تون خیلی حال کردم .دمتون گرم
خواهش میکنم ورژن جدید برنامه که 6.0.0.5 هست را بگذارید.با تشکر
سلام از زحمات شما بینهایت سپاسگذارم لطفا در صورت امکان نسخه 64 بیتی این نرم افزار رو بذارین
ضمن عرض خسته نباشید میخواستم بگم نسخه 6 این نرم افزار هم تولید شده اگه ممکنه اون نسخه رو هم بذارین
واقعا کارت درسته softgozar.com بی رقیب در زمینه نرم افزار
نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ..................! باورم نمیشه این سایت ایرانیه .همه چی توش پیدا میشه .ازتون ممنونم .از تک تکتون.کلی گشتم تا اینو پیدا کردم .با این که آدرس این سایتو داشتم رفتم جاهی دیگه دنبال این برنامه .از این به بعد اولین جایی که سرچ میزنم این سایته
masoodsiبا تشکر از زحمات شما.من همیشه از نرم افزارهاوامکانات سایت خوب وپر محتوای شما استفاده می نمایم.موفق باشید.
با سلام سایتی بهتر یا همرده شما ندیدم 0 بسیار ممنونم 0
سایت خوبی دارید چرا در بخش نرم افزارها نرم افزارهای کاربردی و بهینه ساز سیستم کمتر به چشم میخورد؟
حال دادی
با سافت گذر غصه ی هیچی نمیخوریم. با تشکر حسین درویش از شیراز
عالی با عملکردی موثر
از لطف شما سپاسگزارم ولی در مورد استفاده از نرم افزار راهنمایی بیشتری بفرمائید تا با راهنمایی غلط دیگران دچار مشکل نشویم ممنونم
سلام واقعا من خیلی وقت بود که آنتی ویروس RRt را لازم داشتم و هر جا که اسمشو میگفتم کسی نمی شناختش واقعا هم سایت قشنگی دارین و هم مهمتر اینکه سطح بالایی داره از شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم موفق باشید
خسته نباشید واقعا سایت عالی و بروزی دارید .
دست تون درد نکنه خدایش خیلی زحمت میکشید.
برنامه کمبو فیکس گاهی اوقات از این بهتر کار میکنه. اونم بذارید خیلی خوبه.
دستتون درد نکنه. هرچی گفتن راجع به سایتتون الحق و والانصاف درست گفتن. سایتی پرمحتوا، بیدردسر و سریع
من از ورژن قبلی استفاده کرده ام عالی بود
من از اونهایی هستم که فقط از سایت ها نرم افزارم رو دانلود میکردم یا مشکلم رو حل می کردم می رفتم سراغ کارم ولی خدایش اولین باریکه توی سایت شما اومدم روم نشد نظرم رو نزارم و تشکر نکنم واقعا تشکر
تاحالا تو هیچ سایتی نظر ندادم ولی واقعا به دردم خورد احسنت برشما
ای ول
آقا خیلی عالی بود دستتون درد نکنه
ممنون خیلی برنامه ی خوبی است! اتفاقا دو سه روز پیش داشتم دنبال نسخه ی جدیدش میگشتم! متشکر
ووااااااای ممنون دمه همتون گرم خسته نباشید و دست مریزاد واقعا بدردم خورد... همیشه باشید
سلام به هکه ی دوستان مخصوصا بروبچ سافت گذر امید هستم یکی از اعضای ویژه سایت خواستم بگم که به خدا 2000 تومن در ماه چیزی نیست پول 2 کیلو ماسته ...! اما خیلی از دوستان بی انصافی میکنند تازه نرم افزارهای بروز هم میخوان واقعا که ...! من که همیشه از سافت گذر ممنونم بابت همه چیز
ممنون برنامه واقعا بدرد بخوری است
خسته نباشید خیلی بدرد خورد
tooooooooooooop mamnoon
تا به حال صد ها سايت دانلود نرم افزار ديدم. ولي اين سايت شما واقعا مهرکه و تاپه. ايول.....
عالي بود خدا بيامرزه اموات همه شما راحت شديم.با تشکر سعيد گودرزي
سلام لطفا ورژن جديد با كرك يا كد فعال سازي بگذاريد. ممنون مصطفي.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!