همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
باسلام من مدتی هست ک دارم از این برنامه استفاده میکنم ولی نمی دونم چرا همش گوشیم داغ می کنه و باتریش خیلی زودتر از قبل خالی میشه الان ک برنامه رو حذف کردم شارژ دهی باتریش خیلی بهتر شده ب نظرم اینبرنامه ب جای اینکه باتری رو بهینه کنه هی مدام از باتری مصرف میکنه چون هر دقیقه بهم اعلان میداد ک گوشی داغه و نمیدونم چن تا برنانه دارن باتری رو مصرف میکنن خود این اعلانات باتری رو مصرف میکنه. باتشکر
با سلام دوستانی که از این برنامه استفاده کردند ، آیا این برنامه برای باتری گوشی ضرر داره؟ چون من چند روز پیش رفته بودم نمایندگی واسه گارانتی گوشیم بهم گفتن که این برنامه رو نصب نکنم چون به باتری آسیب میزنه. باتشکر
بهترین برنامه ی کاهش مصرف باطری در دنیا،،2ساله ازش استفاده میکنم
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!