همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام. اینکه اسن نرم افزار مال کدوم کشور کاری ندارم بستگی به خود کاربر داره بخواد تصمیم بگیره دانلود بکنه یا نه ولی از سافت گذر در عجیم چرا جای بقیه کاربرا تصمیم گیری کرده و لینک دانلود قرار نداده یکم پیش و پا افتاده فکر نکنیم لطفا.
درود بر این اقدام تون تشکر
بابت اطلاع رسانی ممنون هرچی جنگ و گرفتاری تو دنیاست همه کار صهیونیزمه نه امریکا خدا ریششون رو از رو زمین برداره مرگ بر صهیونیزم
از سایت عالیتون و بابت اطلاع از ماهیت این نرم افزار تشکر میکنم خدا ایشال همه رو از خواب سادگی بیدار کنه ...
سیب زمینی بودن خیلی سادست. من کارم راه بیوفته حالا قدرت دست هر کس و نا کسی افتاد مهم نیست!!! تا کی میخواید تا جلوی دماغتون رو ببینین؟ این طرف دنیا یک پروانه بال میزنه در طرف دیگر دنیا در میزان قدرت طوفان تاثیر میزاره حالا شما بگو با نصب نرم افزار چی میشه؟ مهم قدرت نگرفتن آنها با استفاده و دانلود زیاد نرم افزاراشونه حالا جاسوسیس به کنار
سلام به تمامی عوامل سایت فوق العاده و قدرتمند سافت گذر دوستان عزیز واسه هرکجاکه میخواد باشه ، اسرائیل ، آمریکا، آنگولا، مهم کارائیه نرم افزاره، که زون آلارم بهترین نرم افزار در زمنیه فایروال هستش مگه میخوان با این نرم افزار بهتون تجاوز کنن، اون ساخته، هرکی خواست استفاده میکنه هرکی هم دوست نداره استفاده نکنه مگه با چوب بالا سرمون وایسادن. شما دانلود نکن.
سلام دوستان من این برنامه رو نصب کردم رو سیستم وحالا دانلود منیجرم کار نمیکنه (idm) البته دانلود منیجرم کرک شدست .حالا چجوری تنظیم کنم ؟اطفا راهنمایی کنید
با سلام حتما نرم افزارهای کمپانیهای صهیونیستی مثل "وایبر" و یا همین ZoneAlarm را از خروجی سایت حذف کنید و اجازه ندید سافتگذر محل تبیلغ و ترویج نرم افزارهای کمپانیهای صهیونیستی بشه. برای دیدن لکه ننگ کمپانی ارائه دهنده ZoneAlarm نگاهی به صفحه زیر از سایت رسمی کمپانی تولیدکننده ZoneAlarm بندازید که خودش صریحا شعبه بین المللی خودشو در پایتخت رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی فلسطین اعلام کرده : ( ببینید چطور در زیر عنوان مهم International Headquarters با افتخار درج کرده که Tel Aviv, Israel ) http://www.checkpoint.com/about-us/facts-a-glance مرگ بر صهیونیزم جهانی
من شش هفت سال پیش از زون آلارم استفاده میکردم اما هم مثل همون دوست اولی وقتی فهمیدم این نرم افزار اسرائیلی هست هک شدن را به جان خریدم و قید این دیواره آتش را زدم
این نرم افزار یک نرم افزار اسرائیلی است، پس از آن استفاده نکنید. مرجع: http://www.av-comparatives.org/av-vendors/
درود دوستان این داستان اسرائیل چیه خواهشا جو الکی ندید این شرکت امریکائی هستش که میتونید از سایتش نگاه کنید و موتور انتی ویروسش از شرکت کسپراسکی روسیه بهره میبره
شرکت سازنده این نرم افزار "کاملا" اسرائیلی هست. دقت کنید کاملا از اسرائیل کاملا رو گفتم چون اکثر شرکتهای سازنده دنیا با اسرائیل هستن اما نه به صورت کامل
پس واجب شد که حتمآ دانلود کنم
دیروز YUMI و امروز هم ZoneAlarm Free Antivirus + Firewall؛ به نظر میرسه سافت گذر رویه ش رو بهتر کرده و داره نرم افزار های خوبی که قبلاً بی تفاوت از کنارشون میگذشت رو هم روی سایت میذاره. فقط چند نکته در مورد این نرم افزار: 1- نرم افزار عالی ایه اما یه مقدار سنگینه. 2- اگه عادی به اینترنت وصل شده باشید نرم افزار آپدیت نمیشه. باید با V P N یا Free گیت و امثال این نرم افزار ها وصل باشید تا نفهمه از ایرانید و آپدیت بشه. 3- شرکت مادر سازنده این نرم افزار اسرائیلیه، پس اگه این نکته براتون اهمیت داره دقت کنید.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!