همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
همون طور که گفته اند, باید سیستم رو ببرید رو حالت safemode. من فکر کردم باید فایلی که به این اسم هست داخل پک فعال سازی رو اجرا کنم. اما نیازی نیست. از طریق دستور msconfig تو ابزار run باید برین رو حالت safemode. اگه بلد نیستین آموزش کامل رو از اینترنت بگیرین
سلام و وقت بخیر متاسفانه کرک نمیشه حتی safemode هم رفتم و طبق کاری که نوشتین مراحل طی شد ولی باز ارور لایسنس میده
سلام . روز بخیر. خسته نباشید برنامه بعد از چند روز کار کردن، آپدیت نمیشه و ارور لایسنس میده چکار باید کرد یا چطور باید آپدیتش کرد؟
سلام روز بخیر. متاسفانه، بعد از سه روز استفاده، وقتی میخواد خودشو آپدیت کنه، ارور لایسنس میده . مشکل از کرک برنامه اس؟؟ ممنون میشم پیگیری کنید. مرسی
چطوری تو safe mode برنامه رو غیرفعال کنی، اونم در حالی ک آنتی ویروس توی safe mode باز نمیشه؟؟ من کلی تلاش کردم، ولی کرک نمیشه. لطفا یکی دقیقا راهنمایی کنه. ممنونم
سپاس در حالت safemode کرک شد
دوستان، باید از ویندوز را با SafeMode بالا بیاورید و بعد کرک کنید
زمانیکه extract میکنیم فولدر crackهست و توضیحات لازم ... ولی علیرغم غیر فعال بودن همه ی protectionها علاوه بر HIPS و disable بودن شان، به محض run شدن crack فایل را delete میکند... و فعالسازی به هیچ وجه قابل انجام نیست از طرفی زمان disable کردن سرویس ESET از Services و Task manager ،، پیغام Access Denied میده
با سلام واحترام و خسته نباشید دستتون درد نکنه از این همه زحمت و تلاش . اگه میشه لطف کنین و کرک این نرم افزار رو هم بزارید . ممنون
لطفا براش یه کرک هم بگذارید
سلام لطفا نسخه کرک شده رو هم قرار بدین از سایت خوبتون یه دنیا ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!