همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام خوب هستید. من وقتی بازی رو میخوام اجرا کنم بالا میاد ولی صفحه سیاه میشه و هیچی از بازی رو نمیتونم ببینم میشه کمکم کنید ممنون
در پاسخ به دوست عزیزی که گفتند اسامی تیم های لیگ انگلیس درست نیست ، به این لینک برو فایل PTE Patch 4.0 رو که حدود 2 گیگ هست رو دانلود و نصب کن هم مشکل اسامی درست میشه هم آرم تیم ها و هم ترانسفرای جدید تا تاریخ 14 بهمن 94 اعمال میشه.
کسی میدونه چرا pes هیچوقت لیگ انگلیس رو قشنگ اسم هاشو نمینویسه و لباس هاشو دقیقا نمیزنه؟ مثلا من چنساله هنوز لیوورپول رو توی این بازی پیدا نکردم!!!!
سلام توی setting بخش کنترلر باید روی directinput بزارید. ضمنا هر دسته رو روی یک کنترلر تنظیم کنید
سلام . من اینو نصب کردم خیلی هم عالیه ولی نمیدونم چرا همش با کیبورد میاره و این دسته بازی لعنتی نه ست میشه ونه میشه باهاش بازی کرد حالا چه با سیستم و چه دو نفره لطفا یکی راهنمایی کنه دارم دیوونه میشم.
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!