همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام برادر برای برداشتن فقط کرک نرم افزارهای روی سایت که تو فایل فشرده قرار دارن از برنامه LoadScout استفاده کنید این برنامه رایگان هستشو با استفاده از اون میتونید تنها فایلی را که لازم دارید بردارید.
سلام . من اولین باره که به این سایت سرمیزنم . ممنون و خسته نباشید به همه اتون. اما میشه یه کدکی ارائه کنید که بشه با پلیرهای نسبتا جامع مثل kmplayer یا potplayer همه فایلهای ویدیویی یا صوتی رو اجرا کرد ؟ وضعیتی که الان هست باعث شده بیشتراز یکی دو نرم افزار فقط برای تماشای ویدیو نصب کنیم. هرکدوم یه نقصی دارن . اما اگه بتونین یه بسته کدک کامل و قابل آپدیت ارائه کنید که با هرپلیری از توی ویندوز بشه ازش استفادده کرد خیلی عالیه . ممنون و دمتون گرم.
جون هرکی که دوست دارین کرک نرم افزار رو جدا بذارید... خواهش میکنم...
با درود دوستانی که نصب کرده اند آیا به ارور Error 46: Could not find or load activex control برخورد نکرده اند؟!!!! . اروری که از باز شدن نرم افزار جلوگیری میکند اما پلاگین کار میکند .این ارور از آپگرید 7 به بعد ایجاد شده و طبق راه حل های داده شده توسط مهندسین هم درست نمی شود ( همه ی راه حل ها را آزمایش کرده ام ). به سایت اپل هم مراجعه کردم و جوابی سربسته دادند که " اگر این نرم افزار را می خواهید تنها راه حل , عوض کردن سیستم از ویندوز به اپل است" . من از ویندوز سون 64 بیتی استفاده میکنم .
ممنون بخاطر برنامه های مفیدتون ، این برنامه یک آچار فرانسه برای فیلمسازها و انیمشن سازاست و واقعا ظلمه که با پلیرهای معمولی مقایسه بشه من انیمیشن استاپ موشن عروسکی کار میکنم و سکانسهامو که به صورت فریم یا image sequence هست با این برنامه کدک گزاری و تبدیل به ویدیو میکنم و بعد وارد نرم افزار تدوین میکنم ضمنا فیلمو با رنگ واقعی نشون میده و میتونید نتیجه کار رو با اطمینان بیشتری ببینید و میتونید فریمهارو قبل از تبدیل به ویدیو play کنید .
با تشکر از شما بر و بچ این سایت قدر این نرم افزار رو انیمیشن سازها میدونن. آدمای عادی فقط از ویژگی پلیرش استفاده میکنن، درصورتیکه امکانات خوبی برا کار انیمیشن داره.از جمله تبدیل Sequence به فیلم و تبیدیل png Seq به فیلم دارای لایه شفافیت.
سلام.خسته نباشید خدا قوت.واقعا" باهیچ زبانی نمیشه از زحمات دست اندرکاران این سایت پرمحتوا وعالی تشکر کرد فقط آرزو میکنم این سایت همیشه وتا زمانی که زنده هستم سبز وپاینده وبرقرار باشد.متشکرم-کاربرویژه
سلام.خدا وکیلی کارتون حرف نداره.من که زیاد اهل نظر دادن تو سایتها نیستم،اینقدر از سایت شما خوشم اومده که تا حالا چندین بار نظر داده ام و تشکر کرده ام.البته تشکر در برابر زحمات بی مزد شما وظیفه ی ماست.با تشکر.نادر از اصفهان
دست شما درد نکنه .من اولین باری بود که وارد سایت شدم ولذت بردم ازش خیلی خوب بود .
باسلام و ارادت و عرض خسته نباشید؛ بنده دعاگوی شما عزیزانی هستم که بی مزد و منت نرم افزارهای عالی و آپدیت های رایگان برای استفاده مردم قرار می دهید. انشا الله در کارتان موفق و سر بلند باشید. باآرزوی سلامتی
معمولا اپل کارای سنگینیرو ارایه میده اون به فکر کاربرای ویندوز نیست فقط میخاد بگه سیستم عامل مک شاخه من باهاش کار کردم خیلی زیبا و سریعه ولی کاریی ویندوزو نداره
ضمن تشکر از زحمات دست اندر کاران سایت لطفا فایل کرک نرم افزارها را جداگانه قرار دهید
مرسی از زحمات تون اما ای کاش کرک رو هم جداگانه میذاشتید که بتونیم داونلود کنیم.
این نرم افزار متاسفانه در بسیاری از بازی ها و نرم افزار های قویتر نیاز میشود ولی خودش خیلی کار ضعیفی است . حجم نسبتا بالا با وجود پشتیبانی از تعداد کم فرمت های تصویری ، عدم تونایی فول اسکرین کردن ، کیفیت تصویر معمولی و بعضا ضعیف ، آپدیت کردن بدون اجازه کاربر و با حجم بالا ، اضافه کردن خود به استارتاپ و کنترل پنل و قسمت Tray و ... .اپل محصول خوبی بیرون نداده و من که با مک کار نکردم ولی اگه مثل Quicktime و safari باشه ویندوزو ترجیح میدم .
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!