همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
با سپاس فراوان از تیم حرفه ای سافت گذر خواهشا لطف کنید نسخه جدید نرم افزار Disktrix.UltimateDefrag را هم بر روی سایت قرار دهید.
سلام بر دوستان خدوم و زحمت کش سافت گذر . برای یکپارچه سازی دیسک بنده نرم افزارهای زیادی را تجربه کردم . هیچکدام مثل نرم افزار UltimateDefrag نبود و سالهاست دارم از اون استفاده می کنم و کاملا راضی هستم . در ویندوز ایکس پی و سون هیچ مشکلی نداره . تنها عیبی که داره در ابتدای کار و هنگام آنالیز کمی وقت گیر است ولی بعدها سرعت می گیرد. آنرا تجربه کنید پشیمان نخواهید شد . لطفا نسخه جدید آنرا بذارید . بازهم ممنون ... حاج غلام
نسخه 14.0.865 با پشتیبانی از ویندوز 10 در دسترسه، لطفا قرار بدید، نسخه 13 روی ویندوز 10 نصب نمیشه
مک آفی هیچ رقم به این کیجن اجازه کار نمیده ... یعنی تا حالا به چیزی اینجوری واکنش نشون نداده بود ... !!!!!!! قضیه چیه ؟؟؟؟؟ کرک دیگه که امن باشه ندارید ؟؟؟؟؟؟ تو هیچ برنامه ای تا حالا اینطور نشده بود ...
سلام حسین هستم از زنجان اقا دم شما گرم من همیشه رو این سایت حساب میکنم واقعا محشره مخصوصا وقتی یه کرک یا سریالی قرار میدین صدرصد کار میکنه ولی بعضی سایت ها این طوری نیست که فقط نرم افزار رو داشته باشن... و از شما به خاطر این جور نرم افزار ها تشکر میکنم امید وارم همیشه به هر چی کی میخاین برسین
شما یکبار از برنامه Vopt v9.21 استفاده بکنید دیگه از این برنامه کم سرعت و دیفراگ بی کیفیت استفاده نمیکنید برنامه Vopt فقط چند مگابایت هست با یکبار تست متوجه میشین قدرت این برنامرو
سلام دوستان برای اینکه نسخه 12.5 روی ویندوز 8.1 کنه این hotfix رو دانلود و نصب کنید و یه بار سیستم رو ریستارت کنید http://update.raxco.com/pub/download/pd125/client/PD125HF10.exe
لطفا ورژن 13 این نرم افزار رو در سایت قرار بدید چون این ورژنی که هم اکنون در سایت هست روی ویندوز 8.1 جواب نمیده.نصب میشه ولی دفراگ نمیکنه ولی این ورژن 13 رو از سایت اصلی دانلود کردم براحتی جواب داد
با سلام و خسته نباشید خدمت سافت گزری های عزیز. من نزدیک به سه سال از از این برنامه استفاده میکنم کاملا راضی ام تا حالا هنگ نکرده فقط اگر از لپ تاپ استفاده میکنین حتما باید plug in باشید تا برنامه ران بشه.
لطفا ultimate defrag رو هم داخل سایتتون بزاید برایامتحان نسخه 2008روامتحان کنید جدیدش رو پیدا نکردم
به نظرم برنامه یکپارچه سازی دیسک O&O Defrag هم خیلی عالیه و خیلی قوی عمل میکنه من سه سالی هست که ازش استفاده میکنم خیلی عالیه!
خداییش فکر نمیکرم به این سرعت قرار بدین. این جوری نمیشه!!!شما دیگه زیادی حرفه ای و به روز هستین. بابا به فکر سایت های دیگه هم باشید که آمار بازدیدشون داره به صفر میل میکنه ولی گذشته از این حرفها دمتون گرم گرم.
همون دیسکیپرو رو بزارید چون حتی مایکروسافت هم برای الگوریتم ntfs از اون استفاده میکنه در ضمن دمتون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم vpot هم عالیه اما دیسکیپر بهتره یه کممممممممممممممممممممممممممممممممممم اگه سیستمتمون کمتر از 512 مگ رم داره cpu هم زیر 1.8 به نظر من vopt بهترهههههههههه اما بهتر از اون اینه تو فکر یه سیتم جدید باشید باز هم هر جور خودتون دوست داریدددددددددددد In 1995 they were asked by Microsoft to develop products for their Windows NT system before it was released. One of Microsoft's original source code licensees, they broke into the Windows market with the resulting defrag product for Windows NT
با عرض سلام به دوستان گرامی برنامه خیلی خوبیه ولی برای سیستمهای ضعیف بدردنمیخوره بعدازنصب این برنامه ازبیشترمنابع سیستم استفاده میکنه وهی درپس پرده کارمیکنه تقریبا نمیتونم بگم تمام گزینه های برنامه راازکارانداختم ولی هنوزدرپس پرده کارمیکنه ومن نمیتونستم باسیستم کاری رو که میخواستم انجام بدم به خاطراین موضوع برنامه دیگری رو جای گزین کردم smart defrag 2.2 حالا دوستان اگرخاموش کردن کامل برنامه روبگن ممنون میشم ودرمواقع بیکاری سیستم دوباره راه اندازی کنم موفق باشید
با سلام به همه دوستان. تجربه من از این نرم افزار: این نرم افزار روی ویندوز 7 نصب میشه ولی کار نمیکنه،یعنی وقتی که برنامه رو اجرا میکنی و میخوای یکی از درایوها رو دفرگ یا آنالیز کنی بعد از اینکه روی دکمه دفرگ یا آنالیز کلیک میکنی،دفرگ نمیکنه و بلافاصله صفحه Blue Screen ظاهر میشه و هنگ میکنه و باید سیستم رو ریست سخت افزاری بکنی تا درست بشه!!! ولی روی ویندوز XP بدون مشکل کار میکنه.من هم این ورژن رو امتحان کردم(یعنی ورژن 12) و هم ورژن 11 رو که جفتشون روی 7 کار نمیکنن.حالا میخواستم اگه کسی همین مشکل رو داره اینجا ذکر کنه تا ببینیم مشکل کار کجاست. از عزیزان سافت گذر هم میخوام که خودشون هم یه تست بفرماییند.
دوست عزیز Hacker_Bad20 من نرم افزار Vopt 9.21.01 رو که شما درباره اش نکاتی ذکر کردین، دانلود کردم. در استفاده هم سرعت خیلی خوبی داره. ... شما گفتین دیفرگ سریع و کامل. نرم افزار PerfectDisk قابلیتی داره به نام SMARTPlacement که همزمان علاوه بر دیفراگ کردن، بر اساس الگوریتم هایی مثل میزان پر استفاده بودن فایل یا حجم فایل ها، اون ها رو یه چیدمان هدفمند هم می ده تا سرعت دسترسی رو در دفعات بعدی بالاتر ببره. ... حالا سؤالی که برای من مطرح هست اینه که آیا نرم افزار خوب Vopt با این حجم اندک، آیا شبیه چنین روشی رو هم دارا هست یا تنها در حد دیفرگ صرف کار انجام می ده؟
بهترین برنامه دیفرج هارد Laplink Defrag Pro
ضمن تبریک سال جدید ... یک سال دیگه هم گذشت، همچنان فقط سافت گذر. لطفا build 185 این برنامه رو هم بزارین. ممنون.
منم با نظر هر موافقم منم کاملا اتفاقی vopt رو پیدا کردم بی نظیره......
با سلام به همیه دوستان میخواستم یه سوال از تمام دوستان و مدیران سایت بکنم آیا شما تا به حال از نرم افزار Vopt استفده کرده اید آیا 1 بار با این برنامه هرد خود را دیفرگ کرده اید من میگم این کارو نکردین چون اگه کرده بودین دیگه دنبال هیچ نرم افزار دیگه ای نمیرفتین من این برنامه PerfectDisk Professional که حجمش 17 مگ هست رو تست کردم و قابل مقایسه با Vopt نیست که همش 4 مگ هست. من مدت خیلی زیادی دنبال یه برنامه که دیفرگ کنه اونم سریع و کامل گشتم که بعد از تست خیلی از برنامها با این برنامه یعنی Vopt آشنا شدم اونم تصادفی در اینترنت هر برنامه جدید که میاد واسیه دیفرگ اونو دانلود میکنم و تست میکنم که شاید از Vopt بهتر باشه ولی هنوز بی رقیب هست در 2 نکه سرعت و دیفرگ کامل که دیفرگ کاملو تابحال تو هیچ برنامه دیفرگ بجز Vopt ندیدم دوستانی که به حرف من شک دارن برای تست به سایت سازنده برن دانلود کنن و تست کنن سایت سازنده : www.vopt.com با تشکر از سایت خوب سافتگز از اینجا بروزتر تابحال ندیدم عین حقیقت هست که گفتم اومیدوارم همیشه بروز و موفق باشین با تشکر بای
با سلام و تشکر دوستان این ورژن روی Windows Server نصب نمیشه کسی ورژنی رو سراغ نداره که Server ساپورت کنه؟
با سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز در سافت گذر -باید بگویم که کارتان بی نظیر است ومن صادقانه از زحمات شما تشکر میکنم
آقا واقعاً دستتون درد نکنه ، بی نظیره ، من توی سایتهای دیگه میخواستم با حجم 75MB دانلود کنم! اما الحمدلله دیدم شما با این حجم کم اینجا قراردادید. باز هم سپاس ضمناً اگه یه توضیحی در رابطه با فشردهسازی تا این حد بدهید ، آیا کار "سون زیپ" هستش؟
سلام دستتون درد نکنه. این برنامه واقعا فوق العاده ست من نرم فزارای زیادی رو برای این کار امتحان کردم. ولی این یکی بهتر از همشونه کرتون حرف نداره راستی توروخدا به ما هم یاد بدین چجوری حجم فایلا و آرشیو و نرم افزارامون رو اینقدر کم کنیم. دمتون گرم.
سلام آقا اگه میشه آموزش اینکه چگونه ما هم میتونیم نرم افزار هامون رو اینطوری حجمشون رو کم کنیم بزارید واقعا خیلی جالب حجمش کم شده
ممنون این نرم افزار تو دنیا حرف اول میزنه ولی کاش نرم افزار advanced system optimizer رو هم بزارید چون این نرم افزار هم حرف اول در بخش رجیستری را دارد و دارای تاییدیه از ماکروسافت هست باز هم ممنون
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!