همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
یه مدتی خوب بود ولی خیلی زود کرکش از بین میره و دیگه اذیت میکنه تا حدی که میگم ایکاش اصلا ازش استفاده نمیکردم و با فایر وال خود ویندوز کنار میامدم به هر حال از تلاشتان ممنون
کار کردن با این برنامه یه کم گیج کننده و مشکل هست برای من فقط bw meter از روزی که شناختمش کیف کردم
سلام ممنون بابت زحماتتون با فعال سازی تو ویندوز 10 64 بیتی مشکل دارم فایروال کار نمیکنه ولی تو 8.1 درست ممنون میشم راهنمایی کنید
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!