همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
عالی
با سلام و عرض خسته نباشید به تمامی دوستان گرامی من یه پروژه سال 91 با DevExpress 10.2 کار کردم، متاسفانه فایلهای کرکش را آنتی ویروسم نابود کرده، کسی میتونه هم نسخه 10.2 و هم فایهای کرکش را برام بزاره. ممنون
من devexpres persian رو دانلود کردم آیا این مجموعه کلا فارسی شده؟
توی نسخه Universal مگه نباید Mobile UI هم باشه؟ چرا نیست؟
سلام شما باید اونو Deploy کنید. توی ویژوال استادیو در منو Devexpress گزینه All Platform بعد assenbly deploy tool رو انتخاب کنید تا مشکلتون حل شه.
سلام من نسخه DevExpress Universal Complete 15.2.5 را نصب کردم. با ASP.net کد نوشتم روی سرور منتشر کردم. متاسفانه با error عدم وجود dllهای devexpress مواجه شدم درصورتی که تو فولدر bin موجودند. وقتی خود dev را روی سرور نصب میکنم مشکل حل میشه. مشکلم وقتی حاد میشه که میخوام روی هاست سرورها publish کنم. اونجا دیگه امکان نصب dev را ندارم. به نظرم کرکش مشکل داره. اگه کسی راه حلی داره خوشحال میشم کمکم کنه. ممنون
نصبش کرد دوستان. مشکلش با ویژوال استادیو 2015 حل شده.تم universal هم به این مجموعه اضافه شده
سلام ،نسخه 15.1.4 زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه(Right To Left). ولی با ویژال استادیو 2015 کمی مشکل داره کرکش. 2015.1.5 رو دانلود میکنم امشب و خبرشو میدم برا دوستانی که میخوان بدونن.
لطفا نسخه DevExtreme را هم اضافه کنید (مخصوص اندروید و ...)
کرک این نرم افزار برروی windows 8.1 نسخه 64 بیتی کار نمی کند.
با سلام لطفا در صورت امکان نسخه 2014 رو با لایسنس برای خرید قرار دهید. نسخه 2014 برای ویژوال استادیو 2013... نسخه تریالش تو سایت خود برنامه موجود هست DevExpressUniversalTrial-20140315.exe ممنون
سلام ممنون بابت کامپوننت بسیار خوبی که ارائه کردید میشه توضیحات بیشتری در خصوص نحوه کرک کردن برنامه ذکر کنید ، هرکاری میکنم کرک نمیشه با تشکر
سلام نسخه کرک 13.2.5 یه مشکل کوچیک داره. در محیط ویژوال استودیو دائم پیغام نسخه آزمایشی (Trial) میده و شمارش معکوس تعداد روزهای باقیمانده رو هم آغاز کرده. نمی دونم آخرش از کار می افته یا نه اما نگرانی ایجاد می کنه. ممکنه لطفا بررسی بشه؟
سلام اولا برای تمامی دوستانی که در رابطه با راست به چپ میپرسن باید بگم برای asp , wpf , silverlight این امکان وجود دارد. ولی برای windows فرم ها این امکان وجود ندارد. در مورد ویندوز هم طی سوالاتی زیادی که در قسمت پشتیبانی سایت Devexpress پرسیده شده تنها جوابی که اعلام شده اینه که فعلا تصمیم به انجام این مورد را ندارند. اما دو تا سوال از مدیریت سایت 1) چرا لینک دانلود پولی هست 2) لطفا اطلاعات دقیق تری از کرک این برنامه در اختیار بگذارید. چرا که نه در سایتها خارجی (روسی و چینی) و سایتهای داخلی کرک این نسخه هنوز ارائه نشده است. و اعتبار کرک باید مشخص شود . من از نسخه 2008 تا کنون 2012.2.6 از این مجموعه استفاده کردم. با تشکر
این ویندوز نویسی رو ول کنید برید سراغ wpf از هر نظر نظر مشابه ویندوز هستش به غیر از طراحی همه ی کامپوننتها wpf رو دارند مشکل راست به چپ هم نداره
با deveexpress برنامه نوشتم ولی روی سیستم کاربر برنامه اجرا نمیشه حتی نمونه برنامه های خود شرکت هم اجرا نمیشه کسی میدونه مشکل چیه ؟ ران تام مثل کرستال ریپورت میخواد ؟
سلام. نسخه 12.2.4 که ارائه کرده اید در ویندوز 7 (64 بیتی) و ویژوال استودیو 2010 (32 بیتی) کار کرد. اما متاسفانه در ویندوز 8 (64 بیتی) و ویژوال استودیو 2012 (32 بیتی) کار نمی کند.
با ورژن 12.1.5 نمی توان در VS 2012 کار کرد (باگ داره!) لطفا ورژن 12.2 برای دانلود بذارید با تشکر
با سلام این روشو که شما می گین n بار تا حالا امتحان کردیم ولی r-l نشده سایتش هم گفته در آینده ای نزدیک ک مهلوم نیست r-l می شه البته اصل کار همون دیتا گریده که r-l نمی شه
همه کنترل ها در قسمت Apperance یا Properties و گزینه Text Option میتوانید با تنظیم Text Alignment روی حالت Far راست به چپ استفاده کنید نگید نمیشه که امتحان کردم شاید از بین همه کنترل های ویندوز فرم یکی دوتا کنترل باشه که راست به چپ رو کامل ساپورت نمیکنه(GridView)
سلام همه کنترل ها در قسمت Apperance و گزینه Text Option میتوانید با تنظیم Text Alignment روی حالت Far راست به چپ استفاده کنید
سلام ممنون از زحماتت و نرم افزارهای بسیار عالیتون. تنها مشکلی که گاها مشاهده میشه اینه که توضیح کافی راجع به نرم افزار مورد نظر درج نمیشه و نرم افزارهای جدید رو با حاله ای از ابهام دانلود میکنیم. لطفا به این مساله رسیدگی کنید تا کم و کاستی های سایت رو به سمت حداقل نزدیک کنید. با تشکر
دوستان اینقدر نطرات ضد و نقیض ندین کلا Devexpress واسه دو تا محصول WPF و ASP.NET راست به چپ رو ساپورت میکنه و بقیه جا ها اگر هم هست یا باگ داره یا کار نمی کنه. ولی تو فرومش نوشته که به زودی میخواد ساپورت کنه. البته نه به خاطر گل روی ایرانیا! واسه زبان عربی و عبری (اسرائیل) که مثل فارسی راست به چپن و از صدقه سری اونا یه خیری هم به ما خواهد رسید
من از نسخه 7.2.4 تا به حال انواع و اقسام پروژه ها را کار کرده ام. بعد از کلی درخواست ، شرکت فقط و فقط برای کنترل های WebForm خاصیت Right to Left رو ساپورت می کنه. در کنترل های ویندوزی این property دیده میشه اما کاملا بی تاثیر هستند. دنبال خاصیت Right to Left در Winforms در این کنترل ها نباشید. فکر کنم حداقل یکی دو سال دیگه تو حالت خوش بینانه!!
من ار نسخه (دات نت 1.1 )2003 تا به حال با این کامپوننت کا کرده ام . در بعضی از object ها مثل XtraGrid و XtraTree راست به چپ ندارد(یعنی در گرید همیشه اولین ستون سمت چپ قرار می گیرد و در نمایش درختی درخت در سمت چپ می ماند ). ولی در هر صورت به خاطر امکانات فوق العاده و متنوعی که دارد نمی شود ار آن صرف نظر کرد ! ضمنا این مشکل فقط در object های مورد استفاده در application وجود دارد و در asp.net مشکل راست به چپ وجود ندارد
تمامی نسخه ها ی این نرم افزار برای visual studio 2008 به بالا راست به چ÷ را ساپورت میکنه .. مطمئن باشید.
با سلام من از سایتش نسخه 30 روزشو دانلود کردم ولی r-l رو ساپورت نکرد اگه دوستمون این کارو کرده به ما هم آموزش بدین
می توانید از سایت اصلی TREAL رو چک کنید .. من گه این کار رو کردم درست بود و راست به چپ می شد ..!
تو نسخه 11.1.4 راست به چپ WPF درست شده من که مشکلی ندیدم بجز اینکه تویه ریپورت و پرینت WPF که اصلا راست به چپ نداره.
هم ASP و هم WPF امکان RTL داره که البته بعضی جاها باگ داره مثلا تو grid wpf نسخه 10.1 سالمه , 10.2.6 باگ داره از شون سوال کرد گفت 10.2.8 درست میشه ولی نشد دوباره میل زدم گفت 10.2.9 یا 11 دیگه حالا تو 11 دست شه یا نه نمیدونم ولی winform هاش کلا RTL نداره میگه هم نمیدم با همه اینها من خیلی ازش خوشم میاد اگه بیخیال RTL بشی winform هاش که من چند ساله استفاده میکنم بهترینه.
Right to Left رو بعضی جاها رعایت میکنه بعضی جاها اصلا نداره و بعضی جاها داره ولی تاثیری نداره yes/no کردنش!!
WSUS Offline Update 6.8.4 را لطفا تو سایت بذارید میتونه هر ویندوزی رو آپدیت کنه و فایلارو نگه داره برا همیشه
برای ASP.Net خاصیت RTL داره اما برای بقیه نه، به این زودی ها نمی تونه برطرفش کنه. خودشون تو سایت گفتن.
تا اون جایی که من تو سایت ها دیدم RTL داره
نسخه 10.2.4 خاصیت RTL را داراست
نه متاسفانه کامپوننت های DevExpress نه نسخه VCL اون و نه نسخه NET. اون قابلیت RTL نداره.
یکی بگه این نسخه که سافت گذر گذاشته Right-to-Left ساپورت میکنه یا نه که اگر ساپورت میکنه ما بخریم
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!