همه دسته بندی ها
نرم افزار های پرکاربرد
مشخصات کاربری خود را وارد کنید
نظرات کاربران
سلام خدمت عزیزان این ویندوز بسیار عالی هست اما سرویس پگ 1 نیست برای حل این مسله وسرویس پک کردن این ویندوز بعد از نصب ویندوز به لینک زیرمراجعه کنید ونسخه مورد نیاز ویندور سیستم رادان کنید ونصب نمایید نا به سرویس پک 1 ارتفاع یابد http://www.softgozar.com/WebPage/Download.aspx?SoftwareId=609&Title=SP1-for-Win-7-and-Win-Server-2008-R2-+-All-Update-December-2011
عالی بود لطفا ویندوز8و8.1لپ تاپ ایسوس را هم درسایت قرار دهید.
از دوستان می پرسم، این نسخه ای که مخصوص لپ تاپه سرویس پک 1 نداره؟ من نصب کردم آپدیتم کردم اما سرویس پک 1 نیست و IE11 هم روش نصب نمیشه. ولی ویندوز خوبیه.
از شما تشکر میکنم برای این نرم افزار های خوبتان من تازه به این سایت مراجعه کردم واقعا این سایت میتونم بگم بهتریت سایت در ایران هست.
یک سوال: آیا ویندوزهای 7 مخصوص لپ تاپ با نسخه های دیگه مثل ultimate sp1 تفاوت دارن؟ یعنی این که آیا اشکال نداره که نسخه ultimate sp1 رو روی لپ تاپ نصب نمود؟
این ویندوز آپدیت که نیست؟ چون من یه 7 64 بیت بدون آپدیت میخوام
شما عزیزان فوق العاده اید...... از صمیم قلب خوشحالم و به خود میبالم که بیش از یکساله که سایت شما را بهره میبرم . به امید بهروزیتان روشنایی
برنامه نویسی و شبکه
طراحـــــی و گرافیک
مهندســــی و تخصصی
تدوین و ویدیوگرافی
سه بعــــدی و CGI
با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!