سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

همه دسته بندی ها

منو
آیکون جستجو در سایت سافت گذر
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد زینت پدر حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد 💐
 
 
  1. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید
  2. به مناسبت عید غدیر، در سایت https://esetupdate.ir/ تخفیف ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته شده است؛ فرصت را از دست ندهید. 🌸
  3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

نرم افزار های پرکاربرد

ثبت نام | ورود

نظرات کاربران

تعداد نظرات (45)
نظر بدهید
نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1404/04/12

سلام من ميخواستم اين برنامه رو حرفه اي ياد بگيرم كسي هست براي آموزش لطفا معرفي كنيد . ممنونم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1395/03/10

ممنون از سایت خوبتون
یه مشکلی هست اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
کریستال ریپورت نصب کردم ولی توی ویژوال نمیاره

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1394/10/26

سلام دوستان من تازه Visual Studio2015 رو بر روی سیستمم نصب کردم می خواستم بدونم آیا کریستال ریپورت این نسخه را پشتیانی می کند یا نه؟ دوستان کسانی که بر روی Visual Studio2015 نصب کردن لطفا جواب بدید.

با تشکر از سایت خوب سافت گذر

نام کاربر : davoodsaket زمان ثبت نظر : 1394/01/08

با سلام

من کریسال ریپورت 13.0.12 رو روی vs2013 نصب کردم و هیچ مشکلی هنگام نصب نداشتم.البته win 8.1 64 bit .
وقتی کربستال ریپورت را مستقیم به دیتا بیس وصل میکنم مشکل نداره ولی وقتی با دیتاست یا دیتا آداپتور پر میکنم مشکل داره.

Additional information: Could not load file or assembly 'file:///C:\Program Files (x86)\SAP BusinessObjects\Crystal Reports for .NET Framework 4.0\Common\SAP BusinessObjects Enterprise XI 4.0\win32_x86\dotnet1\crdb_adoplus.dll' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

لطفا پاسخ بدید

نام کاربر : Asmakamyab زمان ثبت نظر : 1393/11/23

با سلام
با تشکر از شما
در visual studio 2010من برنامه ها رو دانلود کردم و تنظیمات را انجام دادم ولی هنوز وقتی می خام یک فایل از نوع کریستال ایجاد کنم همون صفحه ای که میگه باید کریستال دانلود کنید میاد.
می شه لطفا راهنمایی کنید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/09/25

خداوکیلی چکارشون کردید این خارجیهای بدبختو!!!!
این همه زحمت میکشن که یه برنامه بسازن بعد شما میزنید نسل و نابودشون میکنید!
انصافاً خداقوت...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/08/17

با سلام

نسخه (v.13.0.12.1494) آخرین نسخه می باشد لطفا به روز کنید.

ممنون از سایت فوق العاده خوبتون همیشه کمک دستم بوده

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/06/26

سلام
لطفا نسخه Support Pack 13.0.10 رو هم برای دانلود بزارید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1393/01/20

سلام
لطفا نسخه 13.0.9 رو هم برای دانلود بزارید
از وبژوال استودیو 2013 پشتیبانی میکنه
تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/10/25

++++++++++++ مهم ++++++++++++++
سلام
من این برنامه رو دانلود کردم.
نسخه VS من 2012 هست
این برنامه همون اول زمان نصب میگه باید 2010 نصب کنی
پس دوستانی که 2012 دارن دانلود نکنن که جواب نمیده

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/04/22

با سلام و عرض ادب
من موقع اجرای برنامه با پیغام زیر روبرو مشوم
Warning 2The referenced component 'CrystalDecisions.Enterprise.Framework' could not be found.
Warning 3 The referenced component 'CrystalDecisions.Enterprise.InfoStore' could not be found.
لطف نمایید من را راهنمایی نمایید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/01/19

من برای نصب به یک مشکل برخوردم، روی سیستمم Vs2012 نصب است. اول run time engine را نصب کردم. بعد support pack را نصب کردم . اما وقتی خواستم SAP Crystal Report را نصب کنم خطای زیرا داد:
You must already have visual studio installed to proceed with this installation
نمی دانم برای رفع این خطا چکار کنم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1392/01/10

سلام و خسته نباشید خمدت زحمتکشان سایت سافت گذر...
من نرم افزار رو فرستادم برای دانلود اگه میشه یه راهنمایی بکنید که ترتیب نصب فایلها چجوریه و خطاهایی که احتمالا با اون مواجه میشم رو ممنون میشم برام بگید..چون تو تاپیکها دیدم که بعضی از دوستان با مشکل مواجه شدن ...ورژن ویژوال من 2012 هستش آیا ممکنه مشکلی پیش بیاد؟؟؟
بازم ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/26

با سلام منظور شما اینه که روی یک سرور اگه فقط Runtime Engine برای Crystal report نصب بشه میشه گزارش ها رو روی اون سرور دید؟ و نیازی به نصب vs2010 نیست ؟ من با یک سرور مشکل دارم ....بعد از نصب crystal و Runtime Engine باز هم نشد گزارش بگیرم............لطفا کسی اگه راه حلی میدونه کمک کنه......با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/13

سلام عزیزان سافت گذری حیفم تومد از این سایت بسیار عالیتون استفاده کنم و نظر ندم
انشاا... خدا توفیقتون بده
مت دعاگوتون هستیم
یاحق!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/07

آیا بدون نصب visual stdio 2010 میتوان از crystal report استفاده کرد؟ من نتوانستم لطفا اگر کسی تونسته کمک کنه !

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/12/04

سلام
برای VS 2012 ساپورت پک 5 نیاز هست
SAP Crystal Reports 13.0.5
از سات sap که نمیشه دانلود کرد
اگه دوستان سایت دسترسی دارند لطفا آپلود کنند +( runtime 86 , 64)
ممنون

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/11/27

طبیعتا توی vs2008 مشکلات 2010 برای کار با کریستال ریپورت وجود نداره !
یک راه حل فوری بدم براتون که توضیح نخواد :
پروژه رو توی 2008 بسازید
بعد بزارید 2010 خودش عملیات تبدیل ورژن رو انجام بده
یک پروژه تجاری بزرگ اینجوری نجات پبدا کرد.
البته با جزئیاتی دستکاری

وقتی کار تبدیل ورژن تموم میشه یک فایل dll جدید دارید بنام
AxInterop.OWC11.dll
تمام مشکلاتتون با همون حل میشه


-----------------------------------------
اینم یه جورشه
موفق باشید

نام کاربر : JafarAsady زمان ثبت نظر : 1391/10/12

این ورژن دقیقا کدومه؟ منظورم شماره ورژن هستش
Crystal Reports 13.0.2.469 ، اینه ؟

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/10/12

با سلام خدمت همه ی سافت گذریهای عزیز
واقعا خسته نباشید

تشکر میکنم از سابت فوق العاده خوب و جامع و کار راه اندازتون
انشاا.... خداوند هم کار شمارو راه بندازه همه جوره ;)
بنده یه سوال دارم که ایا برای کار با کریستال ریپورت حتما باید ساپورت پک نصب بشه ؟ به چه دردی میخوره این ساپورت پک؟
تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/09/05

دوست عزیز پس شما هم مشکل منو داری منم اینو نصی کردم کریستال ویور نداره دهنم سرویس شده بخدا !!!! گردن درد و کمر درد گرفتیم سر این پروژه لعنتی فقط یه کریستال ریپورت می خوایم که انگار قسمت نیس این مدرک لعنتی رو بگیریم . دوست عزیز اگه راه حلشو پیدا کردی خاهشا واسه منم ایمیل کن ممنون میشم!! اینم ایمیلمه chera_tanham_god@YAHOO.COM

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/08/05

آقا تورو جون هرکی دوس دارین یکی کمک کنه . من اینو از سایت شما دانلود کردم فقت همون پارت 1 و 2 رو نصب کردم بدون هیچ مشکلی. ولی وقتی تو ویژوال 2010 میخام کریستال ریپورت ویوور رو بزارم رو فرم تو ابزار نیست میرم CHOESE هم میکنم تو سربرگ دات نت تیک کریستال ریپورت ویوور تیک خورده ولی فکر نکنم اصلیه آخه آخرش نوشته ویندوز.فرم . بروز میزنم میخام که انتخابش کنم از مسیر C:\....SAPBIZINES میرم انتخاب که میکنم میگه نمیشه این شی رو به ابزار شما افزود. جالب اینجاس که یه پروژه دیگه رو باز میکنم این ابزار ویور تو ابزارها هستش . خاهش میکنم بگین چیکا کنم . وقت ندارم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/06/31

سلام ....
خیلی گیر کرده بودم ....
توی Vs 2010 کریستال ریپورت 2008 داشتم نصب شده بود ولی توی اون نمی آمد ....
دارم فایل شما رو دانلود میکنم ....
اگر کار کنه و مشکل من حل بشه و پروژ من امشب تموم بشه کلی خوشحالم کردید ....
گفتم شاید دانلود کنم و یادم بره ، پس قبل از دانلود تشکر خودم رو دج میکنم
موفق باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/02/01

با سلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون
من بدون هیچ مشکلی کریستال ریپورتو نصب کردم ولی یه مشکل دارم.
وقتی از پزوژه ام اجرا میگیرم این پیغامو میده.
The type or namespace name 'RequestContext' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
در واقع وقتی این dll هارو به برنامم اضافه میکنم خطا میگیره
using CrystalDecisions.Shared;
using CrystalDecisions.ReportSource;
using CrystalDecisions.CrystalReports.Engine;
این درحالی که تا اجرا نگرفتم هیچ خطایی نمیده.
در ضمن فایل ها هم تو این آدرس هستن ولی نمیدونم چرا vs 2010 نمیشناستشون.
C:\Program Files\SAP BusinessObjects\Crystal Reports for .NET Framework 4.0\Common\SAP BusinessObjects Enterprise XI 4.0\win32_x86\dotnet

نام کاربر : hesamzade زمان ثبت نظر : 1391/01/24

دوست عزیز شما به ترتیبی که قبلا گفتم باید عمل کنید
اول کرستال ریپورت رو از روی سیستم آنیستال کنید
دوم فایل زیر رو دانلود کنید و اجرا کنید
http://support.installshield.com/kb/files/Q112918/SoftwareManagerUninstall.exe
که حجمش هم 2.21 مگابایت هست

سوم به آدرسهای زیر برید اگر وجود دارند و انها رو پاک کنید (برای خود من آدرس دوم وجود نداشت و فقط اولی رو پاک کردم و برنامه به راحتی نصب شد):

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Macrovision\FLEXnet Connect
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FLEXnet

البته لازم به ذکر است در ویندوز 7 برای پاک کردن پوشهای دارای سطح دسترسی بدون اینکه سطوح دسترسی را تغییر بدهید از روش زیر استفاده کنید:
تسک منیجر را با ادمین اجرا کنید"Run as administrator"
از منوی فایل گزینه New Task را انتخاب کرده و دکمه Brows را کلیک کنید
مسیر مورد نظر را پیدا کنید
از قسمت فابل تایپ all files را انتخاب کنید یا در قسمت اسم فایل *.* را نوشته و Enter کنید
فایلها یا پوشه مورد نظر را را به راحتی پاک کنید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1391/01/23

با سلام و خسته نباشید

خیلی ممنون از سایت خوبتون. من این فایل رو دانلود کردم و با همون پیغام خطای agent.exe.6ed28686_7b19_420c_b255_5b6c1bd2c705

مواجه شدم که برای رفع کردنش یه توضیحاتی توی همین بخش نظرات دیدم. منتها فایل هایی که گفته شده باید delete شوند رو نمیتونم دانلود کنم.
فایل اول با خطای مبنی بر "در حال استفاده بودن توسط یک برنامه دیگر" برخورد کردم. اگرچه ویژوال استادیو و سایر نرم افزارها بسته بود. فایل دوم هم خطای قابلیت دسترسی میداد که با گزینه Security نتویستم اون رو برطرف کنم.

شما راه حل دیگری یا احیانا نسخه دیگری از SAP Crystal Report.... رو برای ویژوال 2010 ندارید؟
یا اگر میدونید برای حذف فایلهای گفته شده باید چه کار کنم، لطف کنید راهنمایی کنید
من خیلی وقته که درگیر این مشکل هستم:(
ممنون از سایت خوبتون

نام کاربر : hesamzade زمان ثبت نظر : 1390/11/14

موقع نصب کریستال ریپورت معمولا با خطای زیر مواجه میشویم
Error 2753. the file "agent.exe.6ed28686_7b19_420c_b255_5b6c1bd2c705"is not marked for installation.

راه حلش به این صورت است:
1. Uninstall Crystal Reports for Visual Studio 2010.

2. Download and run the FLEXnet Connect Uninstall utility from http://support.installshield.com/kb/files/Q112918/SoftwareManagerUninstall.exe.

3. Delete (or move to a backup directory) the following directories:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Macrovision\FLEXnet Connect
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\FLEXnet

4. Reinstall Crystal Reports for Visual Studio 2010.

موفق باشید.

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/10/21

با تشکر از تلاش شما عزیزان در راستای ارائه نرم افزارهای مهندسی
فقط قابل ذکر است که پس از نصب کریستال ریپورت یک سری تنظیمات هم خوبه که انجام بشه که من در اولین فرصت خدمتتون می فرستم
باز هم ممنون سایت بسیار خوبی دارید من شخصا از سایت شما استفاده مفید زیاد می برم
علیرضا اسلامی زاد

نام کاربر : m_m_saghi زمان ثبت نظر : 1390/10/09

با عرض سلام و خسته نباشید حسابی به بچه های با صفا و زحمت کش سافت گذر
این حقیر ترم آخر کارشناسی نرم افزارم و برای گزارشگیری برنامه ام احتیاج مبرم به این پکیج داشتم
که خدا رو شکر دیدم شما زحمت تهیه و جمع آوری اوونها رو کشیده بودید
همیشه سلامت و در سایه الطاف حضرت حق استوار باشید

نام کاربر : toghyani زمان ثبت نظر : 1390/05/13

سلام
خواهشمنده کامپوننت های دلفی (ارسال و دریافت اس ام اس، گزارش گیری و ... )را نیز در سایت قرار دهید چونخیلی از دوستان دلفی کارمی کنند.
با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/05/02

سلام
این اولین فایلی است که من سایت شما دانلود میکنم
ازینکه در این محیط هستم احساس رضایت دارم. امیدوارم این حس رضایت رو دوستان دیگه هم با سر زدن به سایت شما تجربه کنند

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/05/02

لطفا سرویس پک یک آنرا که رفع اشکال شده را جایگزین نمائید با تشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/08

من نیز از اینکه وقت با ارزش خود را صرف ارتقا دانش ایرانیان و رفع مشکلات نرم افزاری انها می کنید تشکر میکنم واقعا به این نرم افزار نیاز داشتم و تنها در سایت شما آن را یافتم باز هم متشکرم و امیدوارم هرگز از کاری که می کنید خسته نشوید و با قدرت به کار خود ادامه دهید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/04/04

سلام
دست شما سافت گذری ها واقعاً درد نکنه خصوصاً با گذاشتن نرم افزار رشنال رز و سایت به روزرسانی آپدیت های نود 32
واقعاً ممنون از این همه تلاشتون در پناه خدا باشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/03/13

خیلی ممنون این ماکرو سافتم گاهی یه کارایی میکنه آدم شاخ در میاره . بازم دم شما گرم

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/02/30

آقا دمتون گرم خداییش ایول دارین تا شماها هستین ما غم نداریم باتشکر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/02/10

رو دست سافتگذر ندیدم . . .
با تشکر ...

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1390/01/31

سلام ، خیلی خیلی ممنون بابت این نرم افزار ، واقعا لازمش داشتم ، امیدوارم کارتون رو همینجوری با علاقه و پشتکار ادامه بدین ، خیلی مرسییییییییییییییییی

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/12/18

سلام خیلی ممنونم
من نسخه کامل این نرم افزار را فقط در سایت شما پیدا کردم - واقعاً خسته نباشید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/12/07

دست شما درد نکنه واقعا خیلی عالی بود
درضمن خواستم بدونم با توجه به سرعت کم اینترنت در ایران نرم افزار یا ترفندی وجود نداره که سرعت بهتر بشه من از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم واز سیم کارت ردر لطفا اگر راهکاری وجود دارد بر روی ایمیل من بفرستید

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/11/29

یک در زمین و صد در آخرت.
واقعا مونده بودم اگه میشه بیشتر از این کامپوننت دذارین

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/10/24

دست شما درد نکنه واقعا کار بسیار مفیدی برای برنامه نویسا انجام دادید بازم از این کارای قشنگ انجام بدید ، در هر صورت واقعا خسته نباشید!

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/10/22

جدا که دستتون درد نکنه. خورده بودم به مشکل با ورژن قبلی که بتا بود و آخر 2010 منقضی شده بود. کارمم اساسی گیر بود و قرار بود بریم واسه نصب مشتری. سایت خودشم که امکان دسترسی نمی داد. فقط شما بودین که به کمکم اومدی. جدا خسته نباشین. مرسی.
Advise U to ALL

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/10/21

سافت گذر سلطانه
نه یک کلکه بیشتر نه یک کلمه کمتر

نام کاربر : مهمان زمان ثبت نظر : 1389/10/10

سلام.سایت عالی دارید اما اگه وقتشو زیاد کنید ممنون میشم. :)
واقعا میگم سایتتون عالی هست.اگه کاری کنید که موقع دانلود .اگه سرعت دانلود سرورتون زیادتر بشه بهتر میشه

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
proDAD Adorage 3.0.135.6 with All-in-One Effect Library 1-13

proDAD Adorage 3.0.135.6 with All-in-One Effect Library 1-13

افکتهای ویدویی پروداد ادوریج

Delcam ArtCAM Pro 2012 SP2 build 359 x86/x64

Delcam ArtCAM Pro 2012 SP2 build 359 x86/x64

بهترين نرم افزار طراحی مدل سه بعدی و تولید برنامه ماشینکاری CNC

Dragon Story 2.5.0.3 for Android

Dragon Story 2.5.0.3 for Android

داستان هیولا

سخنرانی آماده شده برای دهه اول محرم سال 96 - شب دوم

سخنرانی آماده شده برای دهه اول محرم سال 96 - شب دوم

سخنرانی دوم محرم - 96

Anti WannaCry v1.1

Anti WannaCry v1.1

ضد باج افزار وانا کرای

برنامه جهان آرا سری جدید | دغدغه مقامات سابق غربی برای دفاع از ایران در دادگاه‌های آمریکا

برنامه جهان آرا سری جدید | دغدغه مقامات سابق غربی برای دفاع از ایران در دادگاه‌های آمریکا

برنامه جهان آرا شبکه افق

Truck Simulator USA 4.0.4 For Android +4.0.3

Truck Simulator USA 4.0.4 For Android +4.0.3

شبیه ساز تریلی

Sound Recorder 1.0.9 for Android +2.3

Sound Recorder 1.0.9 for Android +2.3

ضبط صدا به صورت کاملا ساده

Clouds & Sheep 1 v1.10.3 / 2 v1.4.4 for Android +2.3

Clouds & Sheep 1 v1.10.3 / 2 v1.4.4 for Android +2.3

ابرها و گوسفندان نسخه 1 و 2

Super Cleaner 2.4.30.115711 for Android +4.0

Super Cleaner 2.4.30.115711 for Android +4.0

بهینه ساز سوپر کلینر

8 Secrets of Success

8 Secrets of Success

کلیپ انگیزشی فارسی

Katamari Damacy REROLL

Katamari Damacy REROLL

اکشن و ماجراجویی

آموزش کدایگنایتر

آموزش کدایگنایتر

CodeIgniter

Advanced Task Manager Pro 6.4.5.227 for Android +4.0

Advanced Task Manager Pro 6.4.5.227 for Android +4.0

خالی کردن رم

Lynda - Hadoop Fundamentals

Lynda - Hadoop Fundamentals

فیلم آموزش اصول بنیادی هادوپ

Rememoried

Rememoried

بازیادآوری

Garage Master 2018

Garage Master 2018

شبیه ساز شبیه ساز مکانیک خودرو

سخنرانی حجت الاسلام صابری اراکی درباره ماه رمضان،اخلاص،تقوا

سخنرانی حجت الاسلام صابری اراکی درباره ماه رمضان،اخلاص،تقوا

سخنرانی حجت الاسلام صابری اراکی درباره ماه رمضان

Pinterest 14.22.0 Final For Android +8.0

Pinterest 14.22.0 Final For Android +8.0

پینترست

Force of Execution

Force of Execution

جدال تبهکاران

8Bit Hordes

8Bit Hordes

مهاجمین هشت بیت

Photo Editor Pro 2.7.1 for Android +4.0

Photo Editor Pro 2.7.1 for Android +4.0

ویرایشگر حرفه ای تصاویر

Rope Escape 1.22 for Android +2.3

Rope Escape 1.22 for Android +2.3

پرش با طناب

راهنمای A-Z برای غذا به عنوان دارو

راهنمای A-Z برای غذا به عنوان دارو

غذا به عنوان دارو

مدیریت ایمیل

مدیریت ایمیل

آموزش ساختن ایمیل

ON1 Resize AI 2026.3 v20.3.0.18187 (x64)

ON1 Resize AI 2026.3 v20.3.0.18187 (x64)

بزرگنمایی عکس با هوش مصنوعی بدون افت کیفیت

LEGO The Hobbit

LEGO The Hobbit

هابیت - لگویی

نشانه های ظهور امام زمان

نشانه های ظهور امام زمان

الملاحم و الفتن فی ظهور غائب المنتظر

Age of Empires III: Complete Collection

Age of Empires III: Complete Collection

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر

Snooker 19 - Challenge Pack + Update v1.16

Snooker 19 - Challenge Pack + Update v1.16

بیلیارد اسنوکر

Papillon 1973

Papillon 1973

پاپیون استیو مک‌کوئین و داستین هافمن

Road Redemption + Update v20171008

Road Redemption + Update v20171008

شبیه ساز موتورسواری

Autodesk AutoCAD Electrical 2017 + SP1 / 2018.1.1 x86/x64

Autodesk AutoCAD Electrical 2017 + SP1 / 2018.1.1 x86/x64

طراحی و مستندسازی مدارات الکتریکی

NCH DeskFX Audio Enhancer Plus 6.10

NCH DeskFX Audio Enhancer Plus 6.10

تنظیم صدا

The Escapists 2 - Wicked Ward + Updates

The Escapists 2 - Wicked Ward + Updates

فرار از زندان

Office Documents Viewer 1.36.1 Full for Android +5.0

Office Documents Viewer 1.36.1 Full for Android +5.0

آفیس اندروید

Media Player Classic Home Cinema 2.7.3 / Black Edition 1.8.9

Media Player Classic Home Cinema 2.7.3 / Black Edition 1.8.9

مدیا پلیر کلاسیک

Aiseesoft Total Video Converter 9.2.68

Aiseesoft Total Video Converter 9.2.68

تبدیل کننده ی فرمت های ای سی سافت

سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی با موضوع ماه مبارک رمضان، ماه پرواز روح

سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی با موضوع ماه مبارک رمضان، ماه پرواز روح

سخنرانی ماه مبارک رمضان، ماه پرواز روح با ناصر رفیعی

Steve Jobs The Man in the Machine

Steve Jobs The Man in the Machine

مستند استیو جابز

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، زودتر از همه باخبر باش!