کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس، تبلت ویندوز ۸ خود را برای بررسی به کمسیون ارتباطات فدرال داد

تبلت 810 با نام TF810C

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شواهد حاکی از آن است که کمپانی ASUS اولین تبلت ویندوزی خود را که پیش از این وعده داده بود در آن از ویندوز ۸ استفاده می کند برای بررسی و گرفتن مجوزهای لازم تحویل مقامات کمیسیون ارتباطات فدرال داده است.

تبلت ۸۱۰ با نام TF810C در فرمهای این کمیسیون آمده است و این نشان می دهد که این تبلت جدید از سری تبلت های Transformer است.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی است که علاوه بر آن پردازنده NFC و اتصال Wi-Fi نیز آن را پشتیبانی می کند. تبلت ۸۱۰ به طور معمول همراه با لوازم جانبی مخصوص عرضه می شود که این قابلیت را به آن می دهد تا چیزی شبیه به یک نوت بوک شود.

این محصول جدید ایسوس توسط کمیسیون ارتباطات فدرال برای فروش به تایید رسیده است اما هنوز اطلاع دقیقی از زمان عرضه و قیمت نهایی این تبلت مبتنی بر پردازنده های اینتل در خبرگزاری ها منتشر نشده است.

ویندوز ۸ به طور رسمی از تاریخ ۲۶ اکتبر راه اندازی شده است اما همچنان خبری از تبلت های مبتنی بر این سیستم عامل جدید مایکروسافت نیست.

تبلت ۸۱۰ ایسوس همراه با تبلت مبتنی بر ARM 600 که به تازگی در FCC به تایید نهایی رسیده است در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10396 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/14 تعداد مشاهده: 1580
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/05/14 11:22
تو خبر نوشته:
"ویندوز ۸ به طور رسمی از تاریخ ۲۶ اکتبر راه اندازی شده است اما همچنان خبری از تبلت های مبتنی بر این سیستم عامل جدید مایکروسافت نیست."

ویندوز ۸ به طور رسمی از تاریخ ۲۶ اکتبر راه اندازی شده است؟؟؟؟؟؟ یا خواهد شد؟؟؟؟!!!!