کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چاپ آنی عکس با پرینتر جیبی LG

به گزارش سافت‌گذر ؛ با کوچک‌ترین چاپ‌گر عکس جهان هر وقت عکسی را با گوشی اندرویدی خود گرفتید، می‌توانید همان موقع آن را به عنوان یادگاری به دوستتان هدیه بدهید.

آیا تا به حال شده بخواهید به محض این که عکسی را گرفتید، آن را چاپ کنید؟ بله، دوربین‌های پنجاه سال پیش این کار را می‌کردند؛ اما امروز چه‌طور؟ دستگاه Pocket Photo ال‌جی اندازه‌ای معادل 2/2 × 11/9 × 7/1 سانتی‌متر دارد، عنوان کوچک‌ترین چاپ‌گر عکس همراه جهان را یدک می‌کشد و شاید دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبالش هستید. (نخیر بنده برای تبلیغ پولی از کسی نگرفته‌ام!) می‌توانید تصاویر را از طریق NFC، بلوتوث، یا کابل USB و با کمک یک برنامه اندرویدی از گوشی همراه خود به این پرینتر بدهید؛ این برنامه همچنین می‌تواند افکت و یا نوشته هم روی عکس بگذارد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاربران iOS هنوز نمی‌توانند از این دستگاه جدید LG استفاده کنند؛ ضمناً باید مدتی منتظر باشیم تا کارتن‌های Pocket Photo از کره به آمریکا برسند.

با عرض تأسف برای عکاسان آیفونی، هنوز نامی از برنامه تحت iOS برده نشده است. این دستگاه می‌تواند با استفاده از کاغذهای حرارتی «زینک» بدون نیاز به جوهر، عکسی با ابعاد تقریبی 5 × 7/6 سانتی‌متر را چاپ کند. اگر تقریباً 169 دلار پول در جیبتان (یا کارت بانکی‌تان) داشتید و گذرتان به کشور کره افتاد، می‌توانید یک Pocket Photo نارنجی، صورتی یا نقره‌ای هم برای خود بخرید؛ اما هنوز خبری از عرضه این دستگاه در آمریکا نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11109 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/28 تعداد مشاهده: 1980
کلید واژه ها: ,
سافت گذر