کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9182 | مشاهده و دانلود: 739027384 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/22 | اعضاء: 316599 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی بسیار زیبای «ریمن: فرار در جنگل»

به گزارش سافت‌گذر ؛ با جایگزین شدن موبایل و دستگاه‌های کوچک دیگر به جای کنسول‌های بزرگ بازی، اکنون بازی‌های بسیار خوبی هم برای گوشی‌های همراه تولید می‌شود تا بازی‌خورها بتوانند هر کجا که هستند خود را سرگرم کنند.

روز به روز افراد بیش‌تری کنسول‌های بازی را رها می‌کنند و به بازی با موبایل یا دستگاه‌های کوچک دیگر رو می‌آورند. این بازی‌ها لذت خاصی را به بازی‌خورها می‌دهند و قیمت پایینی هم دارند؛ بازی «ریمن: فرار در جنگل» (Rayman Jungle Run) هم از این قاعده مستثنا نیست.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ موتور بازی «ریمن: فرار در جنگل» همان موتور آخرین نسخه کنسولی از سری بازی‌های ریمن است. بازی‌خورها در این بازی باید ریمن را در چهار جهان مختلف هدایت کنند و به مقصد برسانند.

«ریمن: فرار در جنگل» نسخه موبایل این بازی محبوب است و بر اساس موتور Ubi Art ساخته شده؛ موتوری که در ساخت بازی بسیار پرطرفدار «ریمن: مبدأ» برای کنسول‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته بود. بازی در چهار جهان مختلف انجام می‌شود که بر اساس قدرت‌های منحصر به فرد ریمن طراحی شده‌اند. این چهار دسته مرحله بازی شامل پریدن، پرواز کردن، دویدن روی دیوار و مشت زدن هستند.

هر جهان، 9 مرحله دارد و اگر بازی‌خور بتواند همه «Lum»های درون مراحل را جمع کند، مرحله دهم هم باز می‌شود. این مراحل می‌توانند بسیار ساده و یا بی‌نهایت آزاردهنده و دشوار باشند؛ اما با این وجود، جذابیت «ریمن: فرار در جنگل» باعث می‌شود بازی‌خورها حتی پس از تمام شدن تمام مراحل، باز هم این بازی را رها نکنند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ این بازی، در صورتی که امتیازات لازم را کسب کنید، به شما تصاویر پیش‌زمینه هدیه می‌دهد و به این شکل می‌توانید ریمن را مهمان گوشی خود کنید.

از همان لحظه‌ای که بازی‌خورها وارد صفحه اصلی بازی می‌شوند، می‌فهمند که نسخه موبایلی ریمن هیچ چیزی از نسخه‌ها کنسولی آن کم ندارد؛ اگر نگوییم از این نسخه‌ها بهتر است. ریمن به طور اتوماتیک به جلو می‌دود؛ بنابراین تنها کاری که بازی‌خورها باید انجام دهند، فشار دکمه و نگه‌داشتن آن در زمان مناسب برای پریدن و یا استفاده از سایر قدرت‌های ریمن است. شاید در ابتدا ساده به نظر برسد؛ اما کار تا جایی دشوار می‌شود که اگر اندکی زود بپرید، می‌میرید و باید بخشی از مرحله را دوباره بازی کنید.
 
 

جمع کردن «Lum»ها تصاویر زیبایی از ریمن را به شما می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید؛ مثل تصویری که من روی گوشی خودم گذاشته‌ام.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ آخرین نسخه موبایل از بازی ریمن، یکی از زیباترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های سبک خود است. این بازی نه تنها روی گوشی همراه، بلکه در بازی‌های کنسولی هم کم‌تر رقیبی دارد.

آن‌چه بازی «ریمن: فرار در جنگل» را از بازی‌های دیگر این سبک متمایز می‌کند این است که واقعاً یک بازی ساده و در عین حال سرگرم‌کننده برای موبایل است؛ بازی‌های دیگر هم باید از ریمن الهام بگیرند. موسیقی بازی «مبدأ» در نسخه «فرار در جنگل» هم وجود دارد و یکی از رؤیایی‌ترین و عجیب‌ترین موسیقی‌هایی است که در بازی‌های امروزی خواهید شنید؛ البته عجیب از نوع خوب.

تا زمانی که دارید «ریمن: فرار در جنگل» را بازی می‌کنید، احساس می‌کنید دوباره به دوران بچگی‌تان برگشته‌اید. این بازی فقط 2/99 دلار قیمت دارد و به نظر من بازی «ریمن: مبدأ» فقط اهداف تجاری داشت و به همین خاطر بازی گرانی بود؛ در حالی که «فرار در جنگل» همان سبک سرگرم‌کننده بازی «مبدأ» را با قیمتی کم‌تر در اختیار بازی‌خورها قرار می‌دهد. باید بگوییم که این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک خود چه روی کنسول و چه گوشی موبایل است؛ به بازی‌خورهای موبایل در سراسر جهان توصیه می‌کنیم حتماً «ریمن: فرار در جنگل» را امتحان کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11356 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/07/15 تعداد مشاهده: 4157
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1397/11/19 17:33
درب آرزو کجاست توی این بازی
حسین محمدی 1391/07/22 15:38
وجدانن بازی زیباست.

واقعا کسایی که با این بازی ارتباط برقرار نکردن برن یه تجدید نظر در جهان بینیشون (سلیقشون) بدن.

با تشکر از هممون
Soheil_2034 1391/07/17 11:21
Rayman واقعا از بهترین بازی های شرکت Ubisoft هست

من از وزژن دو بعدیش تو ویندوز 98 بازی میکردم تا الان رو موبایل و PC هم دارمش

واقعا واقعا فوق العاده هست
DiamonD 1391/07/16 00:51
متاسف شدم واسه کاربرای سافتگذر...
واقعا درکتون همینقدره؟؟؟
شما لطف کنین در مورد بازی اظهار نظر نکنین.. براتون بهتره.. یه جا از این حرفا میزنین بهتون میخندن...
Rayman یکی از بهترین بازی های سبک خودشه... محیط فوق العاده.. صداگذاری بی نظیر... جذابیت بالا...
شمایی که میگی اینهمه بازی توپ...!!! منظورت PES یا COD:MW3 هست؟؟؟ شایدم FORZA رو خواستی بگی...
من super mario رو توی همون دوران به این بازی ها ترجیح میدم... شما درک درستی از بازی کردن نداری عزیزم.
شما بازی میکنی که عقده هات رو خالی کنی... نه اینکه ازش لذت ببری...
یه سری از بازی ها فوق العاده هستن... ولی نه برای امثال شما...
کسی Bastion رو بازی کرده؟؟؟
Planets vs Zombies... اینو چطور؟؟؟
کسی اسم Limbo , Braid , Machinarium , Angry Birds , Zeit یا Unmechanical رو شنیده؟؟؟
هر کدوم از اینا یه سری خاطرات رو برای بعضی ها زنده کردن... ولی نه برای بچه های دهه‌ی هفتاد یا دهه‌ی هشتاد... این کوچولوها هنوز مونده تا این بازی ها رو درک کنن.
Nima 1391/07/15 20:42
خوب اگه واسه دان بزاری خوشحال میشیمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مريم 1391/07/15 19:53
کم کم داری چرت و پرت مینویسی سافت گذر....
به جای چهار تا خبر خوب داری سه ساعت بازی توضیح میدی؟...
اونم یه بازی بچه گونه؟......!!!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
للقل 1391/07/15 18:41
خجالت نمیکشن ؟ به نظر من هر کی از بازی سیر شده از این بازی ها میکنه !! آخه این همه بازی توپ ؟ آخه چرا ریمن ؟!!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus