کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سخت‌افزارهای جدید کمپانی لاجی‌تک برای کار با ویندوز 8 ؛ خداحافظ موس‌های سنتی

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌آید سیستم‌عامل جدید مایکروسافت فقط قرار نیست بازار نرم‌افزار را متحول کند؛ کمپانی‌های مختلف سخت‌افزاری کم‌کم محصولاتی را تولید می‌کنند که استفاده از رابط کاربری متحول شده ویندوز 8 را تا آن‌جا می می‌شود آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

 

کمپانی سخت‌افزاری Logitech با تأیید شایعات مطرح شده، اعلام کرد برنامه دارد سه سخت‌افزار جانبی جدید شامل دو ماوس و یک ترک‌پد را معرفی کند که برای استفاده کاربران رایانه و لپ‌تاپ هماهنگ با رابط کاربری «مدرن» ویندوز 8 طراحی شده‌اند. همه این محصولات در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید با خود بگویید شبیه این محصولات را همین الآن هم در بازار می‌توان دید؛ اما باید بدانید که این سخت‌افزارهای جدید به طور خاص برای کار با رابط کاربری «مدرن» طراحی شده‌اند.

 

یکی از این سه دستگاه، یک ماوس بسیار شیک یا نام Touch Mouse T620 است که به کمک آن می‌توانید از طریق 6 نوع حرکت (gesture) مختلف با رابط کاربری «مدرن» کار کنید، صفحه استارت ویندوز 8 را فعال کنید، یا وارد حالت دسکتاپ و یا از آن خارج شوید. این ماوس شش ماه باتری نگه می‌دارد و قیمت آن 69/99 دلار خواهد بود.

 

ماوس دیگر این کمپانی که مخصوص ویندوز 8 است، Zone Touch T400 نام دارد. این محصول ظاهری سنتی‌تر دارد و یک «محیط تاچ» در وسط آن تعبیه شده که کار همان اسکرول خودمان را انجام می‌دهد. این محصول هم شش نوع حرکت برای جابه‌جایی در ویندوز 8 و قابلیتی برای نشان دادن صفحه استارت این سیستم‌عامل دارد. عمر باتری این ماوس 18 ساعت و قیمت آن 49/99 دلار است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر می‌خواستیم ماوس‌پدهای بی‌خاصیت امروز را با ماوس‌های سنتی ترکیب کنیم، شاید به محصولی مثل ترک‌پد زیر می‌رسیدیم.

 

همچنین، «لاجی‌تک» برای کسانی که ترجیح می‌دهند به جای ماوس از ترک‌پد کامل برای رایانه خود استفاده کنند، محصول Wireless Rechargeable Touchpad T650 را در نظر گرفته است. این ترک‌پد دارای 13 نوع حرکت در رابط کاربری «مدرن» ویندوز 8 است. باتری این محصول یک ماه عمر می‌کند و قیمت این ترک‌پد هم 79/99 دلار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11457 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/07/20 تعداد مشاهده: 1569
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین محمدی 1391/07/22 14:55
من که logitech رو بسیار می پسندم ولی روی محصولات جدید (مفهومی) شرکت باید کمی تامل نمود تا کارایی آنها بیشتر مشخص شودlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
mohsen gorgani 1391/07/22 04:38
خوب حالا این همه خرج کنیم واسه چی آخه ؟
واسه کاربرای جرفه ای کاربرد داره ن همه