کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ارائه‎ی نرم افزار "دیده‎بان حریم خصوصی" در شبکه‎های اجتماعی

کارشناسان تکنولوژی کامپیوتری نرم‌افزار پیشرفته‌ای طراحی کرده‌اند که امنیت حریم شخصی را در "فیس بوک" افزایش می‌دهد؛ کاربران می‌توانند به سادگی و با دقت مشخص کنند که چه کسانی به سایت آنها دسترس داشته باشد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ گروهی از پژوهشگران در دانشکده‌ فنی شهر دارمشتات (آلمان) برنامه‌ای تولید کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد به شکلی ساده و مطمئن حریم حوزه شخصی خود را مشخص کنند. نرم‌افزاری به نام "دیده‌بان حریم خصوصی در فیس‌بوک" از دسترسی افراد بیگانه به اطلاعات کاربران "شبکه اجتماعی" جلوگیری می‌کند.

گروهی از کارشناسان در واحد مطالعات شبکه‌های اینترنتی و همچنین آموزشگاه انفورماتیک دانشگاه دارمشتات، با طرح این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهند که با تعیین تنظیمات برنامه توسط چند رنگ، دسترسی به داده‌ها، اطلاعات و عکس‌های شخصی را محدود کنند.

 

تنظیمات نرم‌افزار یادشده با استفاده از چند رنگ آشنا، حوزه دسترسی افراد را به دلخواه تعیین می‌کند: رنگ سبز یعنی که دیدن اطلاعات برای تمام کاربران آزاد است. رنگ زرد، به نشانه‌ی اطلاعاتی که تنها برای دوستان قابل‌مشاهده هستند. رنگ آبی برای تنی چند از دوستان، و رنگ قرمز به این معنی که اطلاعات ثبت شده، تنها برای خود کاربر قابل دیدن است. این گونه اطلاعات را نمی‌توان ثبت کرد یا کپی آن را برای دیگران فرستاد.

طراحان نرم‌افزار می‌گویند که تنظیمات شخصی در فیس‌بوک به قدری پیچیده است که بسیاری از کاربران از آن غفلت می‌کنند. همین باعث شد که آنها به فکر تولید برنامه‌ای بیفتند تا کاربران بتوانند به سادگی و تنها با تعیین چهار رنگ، از حریم امنیت خود حفاظت کنند.

برنامه کامپیوتری "دیده‎بان حریم خصوصی در فیس‌بوک" که برای تولید آن یک سال و نیم کار صرف شده است، نه در خود "شبکه اجتماعی" بلکه در فضای مجازی به صورت مجانی موجود است.

این نرم‌افزار سودمند فعلا تنها روی مرورگر "موزیلا فایرفاکس" کار می‌کند، اما طراحان در نظر دارند به زودی آن را برای مرورگرهای "اینترنت اکسپلورر" و "گوگل کروم" نیز گسترش دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11616 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/07/30 تعداد مشاهده: 1698
سافت گذر