کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316253 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیدا کردن عکس‌های قدیمی در ایمیل با برنامه Lost Photos

ایمیل

به گزارش سرویس نرم افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از عصر ایران، با استفاده از برنامه Lost Photos، یافتن عکس‌های گم شده بین هزاران ایمیل دریافتی، آسان خواهد بود.

مردم عادت دارند برای یافتن عکس‌های قدیمی به سراغ آلبوم‌های خاک گرفته، کمدهای چوبی و حتی جعبه کفش‌های خود بروند ولی در مورد عکس‌های دیجیتالی و تصاویری که در این‌باکس ایمیل جا خوش کرده، چه باید کرد؟

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فناوری اطلاعات ایران؛ شما احتمالاً تاکنون عکس‌های زیادی از آشنایان و دوستان خود از طریق ایمیل دریافت کرده‌اید که شاید برخی از آنها مربوط به چند سال پیش باشد. بازیابی تصاویر در بین هزاران ایمیل دریافتی کار آسانی به نظر نمی‌رسد. برای حل این مشکل، نرم‌افزار لاست فوتوز (Lost Photos) راهگشای خوبی است.

این برنامه که در دو نسخه ویندوز (به صورت رایگان) و مک (به قیمت ۳ دلار) در اختیار کاربران قرار دارد، می‌تواند تصاویر دلخواه شما را از بین تعداد زیادی ایمیل دریافتی شناسایی و جدا کند.

برای این کار کافی است پس از نصب برنامه، نام کاربری و کلمه عبور ایمیل‌تان را در برنامه درج کرده و گزینه Find My Photos را کلیک کنید. در این برنامه می‌توان برای پیدا کردن عکس‌ها، محدودیت‌ها و شرایط خاصی تعیین کرد. مثلاً به برنامه بگویید که از عکس‌های کوچک‌تر از ۸ کیلوبایت صرف‌نظر کند و یا به دنبال عکس‌های GIF نگردد.

GIF اغلب، فرمت فایل‌های انیمیشن است نه تصاویر معمولی. در نهایت، عکس‌های پیدا شده در قالب اسلاید برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید به سادگی آنها را تماشا و مدیریت کنید. این سرویس با ایمیل‌های ساخته شده در AOL، جیمیل، یاهو و… کار می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11626 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/08/01 تعداد مشاهده: 1919
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر