کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه های موبایلی windows phone 8

WindowsPhone

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، دیروز در یک همایش مایکروسافت دومین سیستم عامل بزرگ تلفن همراه یعنی ویندوز فون ۸ معرفی کرد. قبلا هم شاهد ویندوز فون ۸ بوده ایم ولی در این همایش Joe Belfiore به معرفی جزئیات آن پرداخت.

این سیستم عامل جدید بر اساس ویندوزفون ۷ طراحی شده که دارای ویژگی های منحصر به فردی به آن اضافه شده است. اولین چیزی که دیده میشود lockscreen جدید آن است که از طریق آن میتوان عکسها و اعلانهای فیس بوک را مشاهده کرد.

در قسمت اپلیکیشن ها، سخنگوی ماکروسافت به یک نکته مهم را اعلام کرد و آن قابلیت استفاده از ۴۶ اپلیکشین از ۵۰ اپلیکشین برتر بر روی سیستم عاملهای دیگر بر روی ویندوزفون ۸ است و اپلیکیشنهای بیشتری نیز در راه است. این اپلیشکنها شامل بازی های محبوب و برنامه هایی مانند پاندورا است.

یکی دیگر از برنامه های جدید آن، برنامه صرفه جویی و مدیریت داده موبایل است که Data Sense نام دارد. این برنامه مقدار داده استفاده شده توسط اپلیکشنهای در حال اجرا را نشان میدهد و این قابلیت را دارد که صفحات وب را فشرده سازد تا در هنگام باز کردن آن بر روی مرورگر در مصرف داده صرفه جویی کنید.

وجود برنامه Kids’ corner بر روی ویندوزفون به شما اجازه میدهد تا اپلیکشین های مختلف (احتمالا عمدتا بازی ها) را انتخاب کنید تا نگران این موضوع نباشید که بچه ها بطور تصادفی وارد برنامه های دیگر شما شوند.

Rooms یکی دیگر از ویژگیهای ویندوز فون است که شبیه محیط گوگل پلاس میباشد که به کاربر اجازه میدهد افراد دیگر را به این محیط دعوت کند و کاربر میتواند به روز رسانی ها، عکس ها، لیست کارها، و غیره را به اشتراکک بگذارد. حتی کسانی که گوشی تلفن ویندوزفون ۸ را ندارند هم میتوانند عضو محیط شوند. ویندوزفون ۸ نه تنها در امریکا عرضه میشود بلکه تا آخر هفته در بازارهای اروپا نیز در دسترس است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11786 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/08/10 تعداد مشاهده: 2139
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر