کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزونه های امنیتی فایرفاکس

امنیت

اینترنت امروزه دیگر تنها منبعی برای اطلاعات و سرگرمی‌ نیست بلکه هکر‌ها، تروجان‌ها، اسپم، فیشینگ و کلاهبرداری ها هم در دنیای مجازی وارد شده اند. اما تنها با افزایش امنیت در مرور صفحات وب میتوان با این مشکلات مقابله کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مرورگر موزیلا فایرفاکس، مرورگری کاربر پسند است و حدود ۳۵ درصد از کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیتش داشتن افزونه هایی است که کمک میکند امنیت محیط کاری کاربر را افزایش دهد. در اینجا به معرفی ۱۰ افزونه امنیتی میپردازیم.

۱- HTTPS همه جا
این ابزار کمک می‌کند تا با ایمن سازی صفحات وب از طریق نسخه پروتُکلی امن، مروری ایمن را تجربه کنید و حملات را تا حدودی سد کند.
۲- WOT
WOT مخفف Web of Trust به معنای اعتماد وب است. این افزونه کمک میکند سایتهای خطرناک و اسپم ها را شناسایی کند و با قرار دادن آنها در لیستی در بالا آمدن این سایتها جلوگیری میکند.
۳- Adblock Plus
تمامی‌ تبلیغات نشان داده شده در وب سایت‌های مورد بازدید را بلاک میکند.
۴- NoScript
این افزونه قدرتمند اجازه میدهد تا صفحه ای که از آن بازدید می‌کنید فاقد هر گونه جاوا اسکریپت، فلش و دیگر محتوای اجرایی روی صفحه باشد. یا ایجاد یک لیست سفید با انتخاب کردن وب سایت‌های مورد اعتماد، محتوای اجرایی آنها را کنترل کنید. با مسدود کردن محتوای اجرایی بر روی وب سایت‌های ناشناخته، این افزونه شما را در برابر حملات برنامه نویسی کراس سایت، منطقه کراس و یا حملات CSRF و تلاش برای Clickjacking محافظت می‌کند.
۵- BetterPrivacy
از ذخیر کوکی هایی که نا محدودند جلوگیری میکند. کوکی ها فایلهایی هستند دارای اطلاعات کاربری شامل نام کربری، رمز عبور، تاریخ ورود و غیره که بر روی کامپیوتر شما ذخیره میشود و برخی وبسایتها با استفاده از آنها به اطلاعات شما دست یدا میکنند.
۶- Ghostery
این افزونه از رد یابی فعالیت های آنلاین و حریم خصوصی کاربر جلوگیری میکند.
۷- RequestPolicy
فعالیت مرورگر شما را کنترل میکند و در هنگامی که میخواهد به سایتی با ریسک امنتیت بالا دسترسی پیدا کند آن را شناسایی میکند و اطلاع میدهد.
۸- Close’n forget
این افزونه برای کامپیوترهای در محیط عمومی مناسب است چون با نصب این افزونه تاریچه و تمام مواردی که قابل ردیابی است را پاک کرد.
۹- QuickJava
این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا به روشن و خاموش کردن جاوا، جاوا اسکریپت، فلاش، سیلورلایت، بار گزاری خودکار پروکسی و بار گزاری عکس از آیکون نوار ابزار، بپردازید. همچنین به راحتی می‌توانید فلاش و جاوا و تصاویری را که بر روی سایت مورد نظرتان است را خاموش کنید.
۱۰- BrowserProtect
این افزونه از هر گونه تغییر در مرورگر شما را مطلع میسازد و سعی میکند تا تنظیمات قبلی شما را در حافظه نگه دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11930 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/08/20 تعداد مشاهده: 1828
سافت گذر