کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316268 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل همراه اول: افزایش تعرفه نداشتیم؛ اگر شک دارید ریز مکالمات بگیرید

مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در کشور، گفت: بر اساس نظرسنجی‎ها حدود 98 درصد مدیران و مدیران میانی سیم کارت همراه اول دارند، که در راستای ارائه‎ی خدمات بیشتر، راهکارهای سازمانی و شرکتی در دستور کار همراه اول قرار گرفته است.

 وحید صدوقی که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام "صنایع مخابرات و اطلاع رسانی" در جمع خبرنگاران سخن می‎گفت، در پاسخ به ابهام برخی مشترکان در مورد افزایش احتمالی تعرفه‎ی مکالمات در قبوض تلفن همراهشان، با بی‎مورد خواندن این اعتراض‎ها، اظهار داشت: اگر مشترکی به قبض تلفن همراه خود اعتراض دارد، می‌تواند با دریافت ریز مکالمات از صحت و سقم این موضوع مطمئن شود.

وی تأکید کرد: همراه اول از سال 82 تا کنون هیچ افزایش قیمتی در تعرفه‌های خود نداشته است.

صدوقی، با تاکید بر فعال‌ بودن 32 میلیون مشترک در شبکه‎ی اپراتور اول، گفت: ما در ایران هنوز در نسل دوم تلفن همراه مانده‌ایم و حتی انحصار ارائه‎ی خدمات نسل 3 را نیز 15 ماه دیگر تمدید کرده‌اند.

مدیرعامل همراه اول از پیگیری‌های این اپراتور برای ورود در نسل سوم خبر داد و تاکید کرد: در صورت عدم حصول نتیجه، موضوع را از شورای رقابت پیگیری می‎کنیم؛ چراکه با توجه به وظیفه‎ی ذاتی شورای رقابت، این شورا وظیفه دارد تا از ایجاد انحصار در تمام بازارها جلوگیری کند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنانش در مورد تعلق ارز مبادله‌‎ای به اپراتورهای تلفن همراه، گفت: ارز مرجع به اپراتورها تعلق نمی‌گیرد. البته با ارز مبادله‌ای ثبت سفارش داشتیم اما به مقدار کم که هنوز هم گشایش نشده است.

در ادامه صدوقی از یکسان سازی تعرفه بین سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور خبر داد و گفت: در حال حاضر با حذف هزینه‎ی جابجایی، تعرفه‎ی 67 تومان برای سیم ‌کارت‌های اعتباری همراه اول قابل اجرا است که این طرح در بسته ایران زمین به مشترکان ارائه می‎شود.

وی تاکید کرد: در صورت اجازه‎ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آماده‎ی اجرای طرح یکسان‌ سازی تعرفه بین سیم‌ کارت‌های دائمی همراه اول نیز هستیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12042 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/08/25 تعداد مشاهده: 1494
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهمان 1391/08/26 10:11
باسلام : آره راست میگه بنده خدا کارت شارژ 2000 تومانی همراه اول که قبلا 1942 تومان شارژ می شد الان 1900 شارژ میشه و این یعنی دزدی از خلق الله ( که همراه اول بی سروصدا این کار رو انجام میده )