کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خداحافظی با تبلیغات نه فقط در اینترنت، حتی در خود برنامه‌ها

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاربران اندرویدی که از تبلیغات در براوزرهای خود یا حتی برنامه‌های رایگان خود خسته شده‌اند، مسلماً با Adblock Plus در براوزرهای رایانه‌ای آشنا هستند و اکنون می‌توانند ورود این برنامه را به دنیای اندروید جشن بگیرند. ضمناً برنامه‌نویسان نرم‌افزارهای رایگان اندرویدی که مشکل قلبی دارند از خواندن ادامه این خبر جداً اجتناب کنند!

اکثر ما می‌دانیم که تبلیغات درون نرم‌افزارها همان‌قدر که نفرت‌انگیز هستند، ضروری هم هستند. اگرچه هیچ‌کس از این تبلیغات خوشش نمی‌آید؛ اما همه هم قبول دارند برنامه‌هایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم و اغلب انتظار داریم به طور رایگان دانلودشان کنیم توسط برنامه‌نویسانی ایجاد و اصلاح می‌شوند که تلاش زیادی می‌کنند و واقعاً حق دارند نتیجه زحمات خود را ببینند. برای آن دسته از ماها که آن‌قدر خسیس (یا به اصطلاح خودمان زرنگ) هستیم که نمی‌خواهیم هزینه‌ای برای این برنامه‌ها پرداخت کنیم، تبلیغات معمولاً راه‌حل قابل قبولی است.

اما به هر حال، اگر به اعماق وجود خودمان مراجعه کنیم، همه می‌دانیم برنامه‌هایی را می‌خواهیم که هم مجانی باشند و هم هیچ محدودیت و مزاحمتی نداشته باشند. پلاگین اینترنتی و محبوب Adblock Plus که بسیاری از ما را از عذاب تبلیغات در براوزرهای رایانه‌ای نجات داده است؛ اکنون دارد همین کار را با گوشی‌های هوشمند نیز انجام می‌دهد. نسخه‌ای از این نرم‌افزار برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شده و اکنون (از راه‌هایی که کاربران اندروید بهتر از هر کس دیگری می‌دانند) قابل دانلود است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ زمانی که با امکانات Adblock Plus در اندروید آشنا می‌شوید، با خود می‌گویید کاش می‌شد این نرم‌افزار اندرویدی را روی رایانه هم نصب کرد!

این برنامه «بدون نیاز به روت کردن، همه تبلیغات مزاحم را از دستگاه اندرویدی‌تان پاک می‌کند.» نرم‌افزار Adblock Plus علاوه بر از بین بردن تبلیغات در براوزر گوشی یا تبلت اندرویدی شما، قول داده تا همه تبلیغات را از درون حتی برنامه‌های شما هم پاک کند. ادعای برنامه این است که می‌تواند جلوی «تبلیغات موبایلی، ویدیویی، تصویری، بنرها، نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی، تبلیغات طراحی شده با HTML5 و خیلی بیش‌تر از این‌ها» را بگیرد.

این نرم‌افزار روی اندروید 2/1 موسوم به Eclair و نسخه‌های بالاتر این سیستم‌عامل اجرا می‌شود؛ اما بسته به نسخه سیستم‌عامل و این که دستگاه اندرویدی شما روت شده یا خیر، برخی کاربران ممکن است با مشکلاتی در اجرا یا کاربرد Adblock Plus مواجه شوند. قبل از دانلود نرم‌افزار حتماً جزئیات آن را بخوانید.

این برنامه برای کاربران اندروید به منزله مائده آسمانی است؛ اما برای برنامه‌نویسانی که برای کسب درآمد از برنامه‌های رایگان خود به تبلیغات وابسته هستند، به هیچ وجه خبر خوشی نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12232 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/09 تعداد مشاهده: 1958
سافت گذر
نظرات بینندگان

حالا هر کی 1391/09/10 19:48
من روی HTC Sensation XE روت شده و Nexus 7 روت نشده نصب کردم. نفهمیدم چطور کار میکنه ولی ممنون!(حتما به زودی میفهمم!)
مسعود 1391/09/09 22:37
خدای سازنده ها ad block ترکوندن ، اگر تو خارج بودم حتما donate میکردم ، اما حیف که نمیشه ! بنده خدا خیلی زحمت میکشه و رایگان ارائه میده ! محشره