کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دادگاهی در مکزیک، یاهو را به پرداخت 2/7 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد!

به گزارش سافت‌گذر ؛ دعواهای کمپانی‌های رایانه‌ای این بار از خارج از آمریکا دامن‌گیر یاهو شد. یک کمپانی مکزیکی تلاش دارد با تیغ زدن یاهو هم به شهرت و هم (اگر شد) به نون و نوایی برسد!

 

جریمه کردن یک کمپانی به اعتبار آن ضربه شدیدی می‌زند؛ مثل این که در جمع، به یک نفر مشت بزنید. با این اوصاف، یک دادگاه مکزیکی به نظر می‌رسد یاهو را با کیسه بکس اشتباه گرفته است! بنا به دستور دادگاه، به خاطر تجاوز یاهو از مفاد قرارداد و زیان مالی کمپانی مقابل به خاطر استفاده یاهو از خدمات فهرست صفحه مشاغل، این غول اینترنتی باید مبلغ 2/7 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

سرویس فهرست صفحه مشاغل (yellow pages) ظاهراً توسط کمپانی‌های Worldwide Directories و Ideas Interactivas ارائه می‌شده است. بنا به مقاله‌ای که در سال 2003 به چاپ رسیده است، دخالت یاهو در این خدمات به همان سال 2003 و همکاری این کمپانی با کمپانی Paginas Utiles برمی‌گردد. برای کمپانی‌ای که «ماریسا میر» عضو سابق گوگل، از اوایل امسال می‌خواست آن را متحول کند، این خبر یعنی مشهور شدن در تمام جهان!

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ یاهو که غافل‌گیر شده است (تصویر بالا)، دیگر از آبروی خود گذشته و فقط تلاش می‌کند دست‌کم از پرداخت مبلغ سرسام‌آوری که دادگاه تعیین کرده معاف شود.

یاهو هم طبیعتاً وحشت کرده و «معتقد است ادعاهای شاکی بی‌اساس هستند، و با همه توان حق خود را پی‌گیری خواهد کرد.» 2/7 میلیارد دلار برای تیغ زدن یک کمپانی، مبلغی بسیار نجومی است؛ بیش‌تر از مبلغی که اپل در نهایت توانست از سامسونگ بگیرد. به گفته ویکی‌پدیا، درآمد یاهو در سال 2011 معادل 4/98 میلیارد دلار بوده است؛ بنابراین جریمه‌ای که دادگاه تعیین کرده بیش از نیمی از درآمد کل سال گذشته یاهو است.

سایت خبری «بیزنس اینسایدر» هم اطلاعات مفیدی را در این‌باره ارائه داده است: «کارلوس بازان-کانابال» ادعا کرده که کمپانی Paginas Utilas وضعیت اقتصادی شعبه یاهو در مکزیک را در پروفایل LinkedIn خود را از این رو به آن رو کرده است. «بازان-کانابال» یکی از مدیران اجرایی سابق یاهو است که می‌خواست در کمپانی Worldwide Directories مشغول به کار شود؛ همان کمپانی‌ای که ظاهراً اکنون با یاهو درگیر شده است. به هر حال آن‌چه مسلم است این که در دیدار بعدی سهام‌داران، هیچ‌کس داد نخواهد زد: «یاهو»!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12289 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/13 تعداد مشاهده: 1724
سافت گذر
نظرات بینندگان

Angry.maN 1391/09/13 19:10
الآن یاهو وقتی غافلگیر میشود ، به شکل تبلت در می آید ؟ ( تصویر بالا )
«ام و نام خانوادگی 1391/09/13 12:35
(تصویر بالا)

غافلگیری یاهو یا تبلیغ سرفیس مایکروسافت؟؟؟؟