کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316572 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خودکارمترجم؛ ترجمه سریع و راحت با همان خودکاری که می‌نویسید!

یادگیری یک زبان جدید همیشه مشکلات خاص خود را داشته، اما سه طراح حرفه‌ای تصمیم گرفته‌اند ترجمه سریع و راحت را به سرانگشتان شما بیاورند.

Ivy Guide، وسیله‌ای است که برروی خودکار و یا مداد نصب می‌شود، از طریق اسکن کردن کلمات، مانند یک پروژکتور عمل کرده و ترجمه را بر روی متن شما باز می‌گرداند. این دستگاه اسکنر برروی هر ابزاری که برای نوشتن استفاده می‌شود قابل نصب است و با فشردن کلید مخصوص ترجمه، متن مورد نظر انتخاب شده و زیر آن خط کشیده می‌شود و لغات به زبان انتخاب شده ترجمه شده و بر روی متن مشخص می‌شوند. این اسکنر به قابلیت شارژ از طریق یو.‌اس.‌بی هم مجهز است.

ivy-guide-pen-translates

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ طراحان این دستگاه، Shi Jian، Sun Jiahao  و Li Ke معتقدند Ivy Guide باعث می‌شود کاربران عادت کنند هنگام مطالعه زیر متن‌های مهم خط بکشند و از سویی دیگر تجربه‌ای ماندگار در حین مطالعه داشته باشند.

این دستگاه هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برد اما سازندگان آن امیدوارند این دستگاه جایگزین دیکشنری‌های سنگین و یا دستگاههای الکترونیکی با سایز بزرگ شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13244 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/11/11 تعداد مشاهده: 1861
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/11/11 19:34
فوق العاده است
ولی 1391/11/11 09:37
تا 10 سال آینده عینک هایی به بازار ارائه خواهد شد که نقش مترجم را برای ما ایفا خواهد کرد تنها کافیست آن را بر روی چشم های خود بگذارید عینک با استفاده از اسپیکرها و دوربین ها و موتور هوشمند خود با زبان شخص مقابل شما ارتباط برقرار کرده و آن را به زبان بومی در هدفون هایی که در گوش قرار داده اید پخش خواهد کرد