کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعات را بر روی دی.ان.ای خودتان ذخیره کنید!

مطمئنا ایده استفاده از دی.ان.ای (DNA) به عنوان یک ابزار ذخیره‌سازی همانند DVD را تنها درفیلم‌های علمی تخیلی شاهد بوده‌ایم اما دانشمندان توانسته‌اند به روشی برای استفاده از DNA برای ذخیره‌سازی اطلاعات دست یابند.

DNA

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ این دانشمندان تاکنون موفق شده‌اند سخنرانی معروف دکتر مارتین لوترکینگ به نام “I Have A Dream “ و تعدادی از غزلیات شکسپیر را بر روی دی.ان.ای ذخیره و سپس بازیابی کنند. آنها همچنین توانسته‌اند به ذخیره‌سازی متن، کلیپ‌های صوتی و عکس و بازیابی آنها بادقت ۹۹٫۹۹ درصد دست پیدا کنند که البته این دقت بالاتر از فرمت‌هایی مانند MP3 و JPEG است.

بنابر گزارشی که در روزنامه وال استریت ژورنال منشر شده است DNA می‌تواند مکانیسم ذخیره‌سازی ایده‌آل و حتی راه‌حلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات مهم ما در آینده باشد. ساختار DNA، پایدار، ماندگار و متراکم است و از سویی زنده نیست و می‌توان آن را در یک ابزار ذخیره‌سازی برای هزاران سال نگه داشت.

DNA-Store-Data

DNA می‌تواند حجم وسیعی از اطلاعات را درخود جای دهد. می‌توان ساعت‌ها در مورد احتمالات به‌کارگیری از آن صحبت کرد.  به عنوان مثال تصور کنید درآینده درایوهای رایتر DNA بر روی لپ‌ تاپ داشته باشیم. یا حتی ممکن است بتوانیم DNA بدنمان را برای کاهش یا افزایش وزن رمزگذاری کنیم یا حتی رنگ موهایمان را تغییر دهیم یا شاید حتی بتوان خصلت‌های خوب انسانی را در یک نفر جمع کرد و حتی میلیون‌ها کیم کارداشیان تولید کرد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13279 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/11/14 تعداد مشاهده: 2124
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

mostafa 1391/11/14 23:18
واقعا شگفت انگیز و عالی بود
اینجاست که قدرت لایتناهی خدا رو مشاهده میکنیم
مرسی سافت گذر
رامین جعفری 1391/11/14 09:26
هیچ چیز به اندازه این جذاب نبود تو این سایت واسه من.
فوق العادس.