کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز فعالیت های مایکروسافت برروی ویندوز 8

مایكروسافت در حال استخدام مهندسان نرمافزاری جدید برای طراحی نسخه بعدی سیستم عاملش است كه فعلا ویندوز 8 نامیده میشود.

در توصیف شغلهای مورد نیاز تاكید شده مایكروسافت به مهندسانی نیاز دارد كه حداقل پنج سال سابقه كاری و مدرك مهندسی یا بالاتر در علوم رایانه یا زمینههای فنی مربوط به آن داشته باشند.

در بیانیه مایكروسافت آمده است: این شركت به تازگی كار برروی ویندوز 7 را به اتمام رسانده و در حال برنامهریزی و تدارك برای ویندوز 8 است.

پیش از این یكی از كارمندان مایكروسافت در پروفایل شبكه اجتماعی Linkedin خود با توصیف مسوولیتش در این شركت نرمافزاری به صورت تصادفی جزئیات ویندوز 8 را فاش كرده بود.

بر اساس گزارش زدنت، مایكروسافت ویندوز 8 را بهصورت 128 بیتی منتشر خواهد كرد كه پیشرفت عظیمی برای سیستم عامل این شركت است. ساخت نسخه 128 بیتی نشان میدهد مایكروسافت در حال سرمایهگذاری برروی رایانههایی است كه از پردازندههای چند هستهیی و سختافزار جدید استفاده میكنند.

استیو بالمر، مدیر اجرایی مایكروسافت، تایید كرده كه این شركت در حال كار برروی سیستم عامل كلاینتی است كه پس از ویندوز 7 عرضه خواهد شد، با این حال جزئیات آن فاش نشده است.

مایكروسافت به تازگی فروش رسمی ویندوز 7 را در سراسر جهان آغاز كرده است؛ این سیستم عامل كه جانشین ویستا شده است، از رایانه های صفحه لمسی پشتیبانی میكند و تسك بار با طراحی نو برای اجرای برنامهها و سوئیچ ویندوز، قابلیت بهبودیافته برای اشتراكگذاری فایلها با رایانههای دیگر، بهبود امكان ویرایش عكس و ویدیو و قابلیت پخش مستمر آهنگ یا ویدیو به دستگاههای دیگر از جمله امكانات جدید آن به شمار میرود.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1337 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/09/09 تعداد مشاهده: 1265
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر