کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316330 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کندی اینترنت به علت انحصار خدمات است

عضو کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌یی کشور معتقد است که کندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر بنا بر اعلام دبیر شورای عالی فضای مجازی محدود کردن سرویس جهت مقابله با حملات سایبری است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ علی توسلی اظهار کرد: بنا بر اطلاعات موجود قطعی در مسیرهای پهنای باند بین‌المللی در روزهای اخیر وجود نداشته است و طبق اعلام فوق عامل اختلال مقابله با حملات سایبری است.
مدیرعامل یک شرکت اینترنتی در ادامه عنوان کرد: شرکت‌ها از برداشته شدن محدودیت‌های حجمی برای استفاده کاربران خانگی استقبال می‌کنند و امیدواریم اینترنت سریع‌تر در اختیار کاربران قرار گیرد و با کمک اینترنت و شبکه‌ قطعا در هزینه‌های عمومی صرفه‌جویی خواهد شد.
توسلی در این رابطه افزود: با رفع محدودیت در ارایه پهنای باند، حجم مصرف هم می‌تواند بسیار بیش‌تر شود و نیاز به پهنای باند بیش‌تری خواهد بود که امیدواریم توسط تامین کننده یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت کشور، این موضوع به موقع تدارک دیده و پیش‌بینی شده باشد.
این مدیر شرکت اینترنتی در رابطه با راه‌اندازی شبکه ملی اینترنت گفت: شبکه ملی اینترنت یا هر نامی که برایش گذاشته شود، قرار است چرخش اطلاعات داخلی کشور را در داخل را تسهیل کند.
توسلی افزود: طبعا راه‌اندازی این شبکه به خرید پهنای باند از خارج از کشور نیازی ندارد و شبکه داخلی باید ظرفیت پردازش این شبکه را تامین کند.
وی اظهار کرد: برای داشتن شبکه ملی کارامد باید هاستینگ مناسب و شبکه قدرتمندی داشته باشیم که بتوان مراودات بین افراد داخل از کشور را پاسخگو بود.
توسلی به وجود ضعف محتوایی در شبکه ملی اشاره کرد و گفت: تولید محتوا در کشور به حدی نیست که بتوان از منابع اطلاعاتی بین‌المللی بی نیاز بود.
عضو کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌یی کشور در رابطه با مشکلات اینترنت کشور هم تاکید کرد: از آنجا که انحصار تامین پهنای باند در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت است، در صورت بروز هر مشکلی همچون همین روزها که اختلال در سرویس وجود دارد، شرکت سرویس‌دهنده صرفا می‌تواند منتظر رفع اختلال باشد و الترناتیوی جهت حل مشکل نخواهد بود؛ یک را‌ه منطقی آن است که امکان تامین پهنای باند توسط بخش خصوصی هم فراهم شود و این هیچ مغایرتی با اعمال نظارت‌های حاکمیتی نخواهد داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13401 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/11/23 تعداد مشاهده: 1667
کلید واژه ها:
سافت گذر