کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316568 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حجم بالای اطلاعات دیجیتال چالش تازه فعالان آی‌تی در خاورمیانه

اطلاعات دیجیتال

تولید حجم بالایی از انواع داده به تازه‌ترین چالش برای شرکت‌های فناوری فعال در خاورمیانه مبدل شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، یافته های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد که هر سال بازار داده های دیجیتال حدود ۴۰ درصد رشد می کند و این میزان رشد هفت برابر سریع تر از بقیه بخش های دنیای IT است.

بر همین اساس بخش اعظم هزینه های نگهداری اطلاعات مربوط به خرید و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور ذخیره سازی اطلاعات است که باعث می شود هزینه های انجام شده برای این کار تا سال ۲۰۱۵ به طور متوسط ۶۱ درصد رشد کند.

در واقع کشورهای خاورمیانه اندکی دیرتر از دیگر نقاط جهان به نگهداری اطلاعات به صورت دیجیتال و آنلاین کردن اسناد و اطلاعات کاغذی روی اورده اند و حال در تلاش هستند این عقب ماندگی را جبران کرده و بدین منظور برای فراهم آوردن امکانات لازم برای این کار به طور گسترده در تلاش هستند.

تحقیق دیگری که توسط Aberdeen Group انجام شده نشان می دهد شرکت های تجاری برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را به صورت دیجیتال نگهداری کنند باید هر ۲٫۵ سال یکبار سخت افزارهای جدید خریداری کرده و از آنها برای ذخیره سازی اطلاعات بهره بگیرند.

پیش بینی ها حاکیست که حجم کل اطلاعات دیجیتال در سطح جهان تا سال ۲۰۲۰ از مرز ۴۰ زتابایت خواهد گذشت. این رقم چندی قبل تنها ۵ زتابایت پیش بینی شده بود که از پیش بینی های قبلی فاصله قابل توجهی دارد.

از جمله دیگر نتایج مسابقه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات به صورت دیجیتال، افزایش ۴۰ درصدی افراد شاغل در حوزه هایی همچون ارتباطات، خدمات، نرم افزار و سخت افزار در بازه زمانی سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۲۰ خواهد بود. این افراد در زمینه هایی همچون مدیریت سخت افزارهای حافظه، امنیت ، کلود کامپیوتینگ و… مشغول به کار خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13434 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/24 تعداد مشاهده: 1575
کلید واژه ها: ,
سافت گذر