کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316766 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل این لوگوی خود را پیش از این که شما ببینید حذف کرد!

جمعه شب گذشته سیارک ۲۰۱۲DA14 همانطور که مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدیم خیلی آرام و بی‌سروصدا از کنار سیاره زمین ما گذشت این عبور مطمئنا آنقدر جالب بود که گوگل بخواهد لوگوی خود را به خاطر آن تغییر دهد و این کار را هم کرد اما این تغییر لوگو بر خلاف سایر تجربه‌ای این‌گونه گوگل چندان طول نکشید و گوگل بلافاصله این لوگو را از صفحه اصلی خود برداشت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ اگر یادتان باشد صبح جمعه شهاب‌سنگی آسمان روسیه را شکافت و در خاک این کشور به زمین برخورد کرد. این حادثه باعث مجروح شدن صدها نفر از مردم این کشور شد. اگر چه دانشمندان ارتباط عبور سیارک ۲۰۱۲DA14 با برخورد شهاب سنگ به خاک روسیه را رد کرده‌اند اما خب گوگل دلیل برداشتن لوگوی خود را همین موضوع اعلام کرده است.
لوگویی که گوگل به مناسبت گذر سیارک ۲۰۱۲DA14 از کنار زمین اختصاص داده بود بسیار ساده بود. در این لوگو حرف G دوم لوگوی گوگل از ترس برخورد این سیارک از جای خود حرکت کرده و جلوی حرف E   قرار می‌گرفت و بعد از عبور سیارک سریع به جای خود باز می‌گشت.

asteroid_sequence-Google-doodle

گوگل در گفتگو با شبکه خبری ABCNEWS در خصوص این لوگو و دلیل حذف سریع آن اعلام کرده است که: در احترام به مجروحان حادثه برخورد شهاب سنگ در خاک روسیه در ابتدای همان روز ما لوگوی مورد نظر را برداشتیم.
حذف این لوگو از صفحه اصلی گوگل بدین معنا نیست که نتوانید این لوگو را ببینید چون به هر حال با اینترنت سروکار داریم و البته خود گوگل هم همچنان این لوگو را در صفحه لوگوهای خود آرشیو کرده است (البته این لوگوی متحرک در صفحه آرشیو لوگوهای گوگل، برخی اوقات کار می‌کند و برخی اوقات کار نمی‌کند!).

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13580 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/12/02 تعداد مشاهده: 1555
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

farshidcj 1391/12/02 14:02
من این لوگو رو دیدم