کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316761 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایران 15 هزار و کره 100 میلیون سایت فعال دارد

دبیر كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب گفت: در ایران 15 هزار وبسایت فعال است. این آمار در مقایسه با کشوری مانند کره جنوبی که 100 میلیون وبسایت فعال دارد، نشان از این دارد که ما در تولید اطلاعات و دسترسی به آن در ایران مشکل داریم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از مهر، نخستین كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب صبح امروز و البته بدون حضور مهمانان اصلی این برنامه شامل نسرین سلطان‌خواه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در کتابخانه ملی ایران برگزار شد
غلامعلی منتظر، دبیر علمی این كنفرانس با اشاره به ضرورت پرداختن به بحث فناوری اطلاعات گفت: حجم انبوه اطلاعات در عرصه وب طی 15 سال اخیر سبب شده است مفاهیمی نظیر تولید اطلاعات، نشر اطلاعات و دریافت اطلاعات دگرگون و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شود و حضور در وب باعث شده ما به سادگی تولیدکننده و دریافت کننده اطلاعات باشیم.
وی افزود: بحث آرشیو ملی قریب یک دهه است که در کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته و در ایران هم کتابخانه ملی با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات و دانشگاه‌های صنعتی، تصمیم به برگزاری كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب گرفته است.
به گفته منتظر، کارهای این همایش از 12 ماه پیش شروع شده است.
دبیر علمی كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب همچنین گفت: ما به خوبی از رفتار جویش کاربران ایرانی در وب اطلاع نداریم در حالی مه توجه به بحث رفتاریابی اطلاعات که به حوزه‌هایی مانند علوم ارتباطات و علوم انسانی ارتباط پیدا می‌کند، مهم است.
وی یادآور شد: 15 هزار وبسایت در ایران هست که 12 میلیون صفحه را دربرمی‌گیرد که از این تعداد 8 میلیون صفحه اطلاعات خبری و 4 میلیون صفحه اطلاعات سازمانی است. این آمار خوبی نیست؛ تنها در کره جنوبی 100 میلیون وب در دسترس مردم است و این نشان می‌دهد که ما در تولید اطلاعات و دستارسی به آن در ایران مشکل داریم.
منتظر گفت: در ایران 50 درصد صفحات وب، صفحات ایستا و 50 درصد، صفحات پویا است.
دبیر علمی كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب همچنین تعداد مقالات دریافت شده برای این همایش را 60 عنوان اعلام کرد و افزود: اعضای هیئت داوران و کمیته علمی با دقت بسیار این مقالات را بررسی کرده‌اند و در نهایت 15 مقاله برگزیده شدند.
به گفته وی، این مقالات در برنامه‌های امروز كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب، به صورت شفاهی به مخاطبان ارائه می‌شوند.
منتظر ابراز امیدواری کرد، كنفرانس مذکور آغازی باشد برای پرداختن علمی جدی به مسئله اطلاعات در وب در سطح کشور و در ادامه تاکید کرد: باید دستگاه‌های مختلف اجرایی و علمی فناورانه کشور که با این حوزه در ارتباط هستند، دست به دست هم دهند و برای این حوزه فکری اساسی بکنند.
در برنامه‌های افتتاحیه كنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب، محمدباقر غزنوی قوشچی از پژوهشگران حوزه فناوری اطلاعات در سخنانی به معرفی سامانه آرشیو ملی پرداخت.
وی همچنین گفت: در دنیا 1519 آرشیو وب وجود دارد که 160 میلیارد صفحه و تعداد معتنابهی کتاب را آرشیو کرده‌اند که از مهم‌ترین آنها آرکایو و آرشیو دانشگاه استنفورد است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13589 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/12/03 تعداد مشاهده: 1356
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

Sarab 1391/12/03 22:46
یکی از تست های کنکور 92 رو پیدا کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


فاصله ی کدامین از هم بیشتر است؟


1) ریدرنت ایران ............... اینترنت کره جنوبی
2) آسمان....................... زمین
3) من............................ تو
4) آفریننده .....................آفریدهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung