کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این مجتمع مرکزی جدید گوگل است که طراحی شبیه الگوریتم‌ جستجو دارد!

مجله Vanity Fair توانسته در مقاله‌ای نگاهی به رندرها و تصاویر مقر جدید شرکت گوگل بیندازد. این مقر جدید چیزی حدود ۳ هزار متر مربع وسعت دارد و“Bay View” نام دارد. در ابتدا که به این طرح نگاه می‌کنید حس می‌کنید که چند ساختمان با طراحی عجیب و غریب کنار هم قرار گرفته‌اند اما با کمی تفکر در چرایی طراحی می‌توانید پی ببرید که این ساختمان‌ها به شکل یک الگوریتم جستجو شکل گرفته‌اند و بدین وسیله کارمندان به راحتی و به سرعت هر چه تمام‌تر می‌توانند از آغاز تا پایان مسیر این مقر را طی کنند.

Googleplex

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ طراحان و آرشیتکت‌های بنیاد NBBJ در این خصوص می‌گویند: این طراحی، طراحی خمیده و عجیب دارای ساختمان های زیادی است و بین این ساختمان‌ها تونل ها و پل‌های زیادی قرار دارد و کارمندان می‌توانند با استفاده از این مسیرها در کمتر از ۲٫۵ دقیقه از یک ساختمان به دیگری بروند.

اگر تا به حال طراحی یکی از ساختمان‌های بزرگ دره‌ی سیلیکون را دیده باشید یا از نزدیک از آن بازدید کرده باشید می‌بینید که گشت و گذار بین ساختمان‌ها واقعا گیج‌کننده است. با این طراحی به راحتی می‌توانید به این مقر سر بزنید و شاید با مدیر عامل گوگل رو در رو صحبت کنید! سلام ما را هم برسانید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13640 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/12/06 تعداد مشاهده: 1382
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1391/12/06 17:22
سلام رسوند....