کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316265 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل باز هم به جرم جاسوسی جریمه شد؛ این بار فقط 7 میلیون دلار

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوگل خودروهایی را به بهانه جمع‌آوری اطلاعات برای تهیه «نمای خیابانی» برای سرویس نقشه‌هایش روانه خیابان‌های آمریکا کرده؛ اما در حقیقت اطلاعات شخصی مردم را جمع‌آوری نموده است.

 

گوگل در دادگاه به جرم شنود اطلاعاتی از طریق شبکه وای‌فای، به پرداخت 7 میلیون دلار جریمه به حدود 30 ایالت آمریکا محکوم شد.

در سال 2010 خودروهای جمع‌آوری اطلاعات برای «نمای خیابانی» (Street View) سرویس نقشه گوگل، از شبکه‌های وایرلس خانگی مردم رمزهای عبور و اطلاعات شخصی دیگری را به سرقت بردند؛ اکنون نیز این کمپانی به تعدی از قوانین فدرال آمریکا درباره استراق سمع و «جمع‌آوری اطلاعات شخصی رمزگذاری‌نشده‌ای» متهم شده «که در شبکه‌های وایرلس خانگی جابه‌جا می‌شوند.» گوگل این ادعا را رد کرده و آن را یک اشکال فنی دانسته است.

مبلغ جریمه 7 میلیون دلاری به نسبت بین ایالت‌هایی تقسیم خواهد شد که در جریان تحقیقات «کمیسیون فدرال ارتباطات» (FCC) نقش فعالی داشته‌اند؛ رهبری این تحقیقات را ژنرال «ریچارد بلومنتال» دادستان کل وقت ایالت کنتیکت به عهده داشت. گوگل به دلیل «مانع‌تراشی» در تحقیقات FCC معادل 25 هزار دلار دیگر هم جریمه شد که در صورتی که مشخص شود «اشکال فنی» به دلیل اشتباه از سوی گوگل بوده است، این مبلغ بالاتر نیز خواهد رفت.

به گزارش سافت‌گذر ؛ گوگل در حالی ادعا می‌کند جمع‌آوری اطلاعات شخصی مردم «به طور اتفاقی» بوده است که هنوز هم این اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار دارد.

نکته قابل توجه این که «دفتر کمیسیونر اطلاعات» (ICO) انگلیس سال گذشته اعلام کرد که گوگل اطلاعاتی را که در سال 2010 «به طور اتفاقی» از مردم جمع‌آوری کرده بود، هنوز هم در اختیار دارد. ICO در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این که بخشی از این اطلاعات هنوز هم در اختیار گوگل است، با مفاد توافقنامه‌ای که این کمپانی در نوامبر 2010 با ICO امضا کرد در تناقض است.»

برخورد چندپهلوی گوگل با این مسئله، ماهیت کل این کمپانی را زیر سؤال می‌برد. گوگل ابتدا تکذیب کرده بود که خودروهای «نمای خیابانی» این کمپانی اطلاعات شخصی مردم را جمع‌آوری کرده‌اند؛ در حالی که گوگل همان موقع هم می‌دانست تحقیقات FCC درباره کدام اطلاعات رمزگذاری‌نشده‌ای است که این کمپانی جمع‌آوری کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13875 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/12/19 تعداد مشاهده: 1331
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر